ADMC Audit Consulting

Servicii

 Întocmirea si verificarea documentatiei primare justificative specifice activitatii desfasurate de societate în conformitate cu reglementarile actuale (Ordinul M.F.P.nr.3512/2008, Legea Contabilitatii nr.82/1991 si Legea 571/2003 privind Codul Fiscal coroborata cu HG 44/2004 privind Normele de aplicare ale Codului Fiscal).

 Întocmirea si/sau verificarea lucrarilor complete de contabilitate pentru operatori economici (societati comerciale, PFA-uri, cabinete de avocatura, CMI-uri, ONG-uri etc.) din toate domeniile de activitate, pentru toate operatiunile contabile întocmite în conformitate cu Ordinul 3055/2009 si Legea 82/1991: trezorerie, imobilizari-amortizari, împrumuturi, venituri-cheltuieli, închideri lunare, stabilirea rezultatelor, întocmirea indicatorilor financiari si raportarea lunara a acestora catre managerii societatii.

 Întocmirea si raportarea declaratiilor fiscale, asigurând consultanta de specialitate financiar-contabila si fiscala, analiza impactului modificarilor legislative asupra activitatii cu asigurarea de propuneri si solutii în vederea optimizarii efectelor acestor modificari cu scopul cresterii rentabilitatii afacerii, în conformitate cu Codul Fiscal actualizat si cu toate celelalte reglementari specifice în vigoare.

 Arhivarea documentelor în conformitate cu prevederile Legii Contabilitatii, a Codului Fiscal si a Codului de Procedura Fiscala.

 Instruirea comisiilor de inventariere cu privire la modul de desfasurare a inventarierilor patrimoniale si întocmirea dosarului privind inventarierea, în scopul reflectarii corecte în evidentele contabile ale elementelor patrimoniale, în conformitate cu reglementarile în vigoare(Legea contabilitatii, Codul Fiscal, Ordin M.F.P. 2861/2009 si alte reglementari specifice în vigoare).

 Întocmirea de analize si rapoarte pentru manageri: cash-flow-uri, bugete de venituri si cheltuieli si prognoze la nivelul societatii si pe centre de profit.

 Întocmirea lucrarilor si a rapoartelor de expertiza contabila extrajudiciara în conformitate cu metodologia si normele specifice autorizate de CECCAR.

 Întocmirea rapoartelor de audit financiar pentru situatiile financiare (bilant conform normelor interne si europene, autorizate de Camera Auditorilor Financiari).

 Auditarea proiectelor finantate din fondurile europene nerambursabile; realizarea lucrarilor specifice posturilor: ”responsabil financiar”, ”expert contabil” si ”auditor financiar” necesare implementarii proiectelor de finantare pe fonduri nerambursabile.

 Întocmirea de studii de fezabilitate, planuri de afaceri, analize financiare si întocmirea dosarelor pentru credite bancare sau alte tipuri de finantare cu fonduri rambursabile sau nerambursabile.

 Întocmirea lucrarilor autorizate de ”resurse umane”: întocmirea documentatiei specifice (contracte de munca, acte aditionale, decizii de personal, state de salarii, declaratia privind taxele, impozitele si contributiile aferente veniturilor din salarii sau alte venituri asimilate / drepturi de autor / contracte civile etc.), completarea si transmiterea datelor în programul ”REVISAL în conformitate cu reglementarile actuale”.

 Întocmirea si depunerea documentatiei si a declaratiilor de impozite si taxe pentru PFA-uri: registrul de încasari si plati, registrul inventar, declaratiile de venit estimat si realizat etc. .

Galerie foto
  • ...
Categorii
Date de contact
0213166884; 0722330165
Bd. Burebista, nr. 4, bl. D13, sc. 2, et. 4, ap. 50, sector 3
Distribuie