Aditiv Metabond M 250 ml - AMM7453
214 RON
Aditiv Metabond M 250 ml - AMM7453
214 RON
Caracteristici
Pentru autoturisme
Consumabile - accesorii
Descriere
Produs pentru innobilarea suprafetelor metalice cu efect exceptional de reducerea frecarii.
Destinat în primul rând motoarelor NOI pe benzină, adăugat uleiurilor prescrise de producător
Indicat oriunde este necesară reducerea frecării, chiar şi la ungerea forţată
METABOND M este un agent de înnobilare a suprafeţelor metalice cu efect excepţional de reducerea frecării. Indicat motoarelor noi, cu cel mult 100.000 km parcurşi, adăugat uleiurilor prescrise de producătorul motoarelor. Indicat oriunde este necesară reducerea frecării. Sub acţiunea presiunii şi temperaturii, METABOND M intră în reacţie chimică cu metalele, formând la suprafeţele expuse solicitărilor un strat molecular, care are efectul unui „ecran protector”. Datorită durităţii şi netezimii sale extraordinare acest strat protejează suprafaţa metalică prevenind defecţiunile, deteriorările care s-ar produce datorită frecării, chiar şi în cazul solicitărilor extreme, deoarece asigură lubrifianţilor condiţii ideale de ungere. Reduce în mod spectaculos frecarea interioară a maşinilor (min 60%). Motoarele vor consuma cantităţi mai reduse de carburanţi (aceeaşi putere este obţinută printr-un consum mai mic de energie), ceea cu duce la o economie anuală însemnată; totodată se măreşte perioadadintre revizii, recondiţionări; se reduc cheltuielile de întreţinere. Datorită reducerii frecării, motoarele vor funcţiona la o temperatură mai scăzută, cu zgomot mai redus şi cu caracteristici dinamice mai bune. Folosind în utilaje noi de la început, durata de viaţă a maşinilor se poate tripla.Se elimină problemele pornirii la rece, motoarele sunt protejate de efectele negative ale funcţionării la rece, fără ungere efectul protector nu este influenţat de temperatură. Se amestecă cu orice tip de lubrifiant, cu vaseline şi uleiuri sintetice şi minerale. Datorită reducerii frecării, vâscozitatea uleiului se păstrează pe o perioadă mai lungă, se măreşte intervalul dintre schimburile obligatorii de ulei, astfel se protejează mediul.Reduce la minim colmatarea uleiurilor cu produse de ardere şi impurităţi metalice şi cu minim 20-30% emisia de gaze toxice (CO). La folosirea adecvată a produsului se garantează că nu se produce nici o deformare, deteriorare dăunătoare, deci nu apare nici un dezavantaj în urma utilizării produsului! Domeniile de utilizare:Motoarele fără uzuri în patru timpi, pe benzină, diesel sau turbo, cutii de viteze (cu excepţia celor automate), transmisii, diferenţiale, în domenii foarte variate ale industriei cum ar fi de exemplu transportul feroviar, naval şi aerian, centrale electrice, maşini de cusut; sisteme de acţionare etc.
Mod de folosire:Utilizarea lui nu necesită calificare şi folosirea unor unelte speciale. Se adaugă direct la lubrifiant în proporţie de 5-10% (la un litru de ulei 50 ml METABOND M), în ulei nou, la schimb de ulei. Nu se va aplica numai o singură dată. Se recomandă folosirea lui la fiecare schimb de ulei, iar la al doilea deja doar în proporţie de 2,5%.
Destinat în primul rând motoarelor NOI pe benzină, adăugat uleiurilor prescrise de producător
Indicat oriunde este necesară reducerea frecării, chiar şi la ungerea forţată
METABOND M este un agent de înnobilare a suprafeţelor metalice cu efect excepţional de reducerea frecării. Indicat motoarelor noi, cu cel mult 100.000 km parcurşi, adăugat uleiurilor prescrise de producătorul motoarelor. Indicat oriunde este necesară reducerea frecării. Sub acţiunea presiunii şi temperaturii, METABOND M intră în reacţie chimică cu metalele, formând la suprafeţele expuse solicitărilor un strat molecular, care are efectul unui „ecran protector”. Datorită durităţii şi netezimii sale extraordinare acest strat protejează suprafaţa metalică prevenind defecţiunile, deteriorările care s-ar produce datorită frecării, chiar şi în cazul solicitărilor extreme, deoarece asigură lubrifianţilor condiţii ideale de ungere. Reduce în mod spectaculos frecarea interioară a maşinilor (min 60%). Motoarele vor consuma cantităţi mai reduse de carburanţi (aceeaşi putere este obţinută printr-un consum mai mic de energie), ceea cu duce la o economie anuală însemnată; totodată se măreşte perioadadintre revizii, recondiţionări; se reduc cheltuielile de întreţinere. Datorită reducerii frecării, motoarele vor funcţiona la o temperatură mai scăzută, cu zgomot mai redus şi cu caracteristici dinamice mai bune. Folosind în utilaje noi de la început, durata de viaţă a maşinilor se poate tripla.Se elimină problemele pornirii la rece, motoarele sunt protejate de efectele negative ale funcţionării la rece, fără ungere efectul protector nu este influenţat de temperatură. Se amestecă cu orice tip de lubrifiant, cu vaseline şi uleiuri sintetice şi minerale. Datorită reducerii frecării, vâscozitatea uleiului se păstrează pe o perioadă mai lungă, se măreşte intervalul dintre schimburile obligatorii de ulei, astfel se protejează mediul.Reduce la minim colmatarea uleiurilor cu produse de ardere şi impurităţi metalice şi cu minim 20-30% emisia de gaze toxice (CO). La folosirea adecvată a produsului se garantează că nu se produce nici o deformare, deteriorare dăunătoare, deci nu apare nici un dezavantaj în urma utilizării produsului! Domeniile de utilizare:Motoarele fără uzuri în patru timpi, pe benzină, diesel sau turbo, cutii de viteze (cu excepţia celor automate), transmisii, diferenţiale, în domenii foarte variate ale industriei cum ar fi de exemplu transportul feroviar, naval şi aerian, centrale electrice, maşini de cusut; sisteme de acţionare etc.
Mod de folosire:Utilizarea lui nu necesită calificare şi folosirea unor unelte speciale. Se adaugă direct la lubrifiant în proporţie de 5-10% (la un litru de ulei 50 ml METABOND M), în ulei nou, la schimb de ulei. Nu se va aplica numai o singură dată. Se recomandă folosirea lui la fiecare schimb de ulei, iar la al doilea deja doar în proporţie de 2,5%.
137 vizualizari
Alba, Sebes, 20 Oct. '24 (15:39)