Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.
Anunturi active sugerate
Anunt inactiv
Administrare imobile si asociatii de proprietari
Administrare imobile si asociatii de proprietari
Caracteristici
Administrari imobile
Descriere
Administrator atestat pe legea 196/2018.
Oferim servicii de profesionale de calitate si transparenta maxima la preturi atractive si negociabile.
Oferim servicii de profesionale de calitate si transparenta maxima la preturi atractive si negociabile.
Detalii suplimentare
1- ADMINISTRARE FINANCIAR-CONTABILA
• Organizarea si gestionarea asociatiei in partida simpla
• Intocmirea listelor lunare de plata
• Intocmirea, completarea si actualizarea registrelor pentru evidenta fondurilor de rulment, reparatii, cheltuieli speciale si alte fonduri decise de asociatia de proprietari
• Intocmirea Situatiei soldurilor elementelor de activ-pasiv si depunerea lor la Primarie
• Intocmirea statelor de plata a salariilor si depunerea la ANAF a declaratiilor aferente personalului angajat/mandatat remunerat
• Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale la ANAF
• Colectarea facturilor de la furnizori si plata acestora
• Obtinerea si procesarea extraselor de cont
2- SERVICIUL DE CASIERIE
• Incasarea cotelor de intretinere
• Emitere chitante
• Depunerea in contul bancar al Asociatiei de Proprietari.
3- ADMINISTARE TEHNICA
• Evaluarea initiala a condominiului si raportarea deficientelor constatate catre comitetul executiv
• Evaluarea periodica a condominiului si intocmirea referatelor de necesitate
• Cautarea in piata de servicii oferte optime pentru servicii si materiale pentru reparatiile sau intretinerea condominiului.
• Prezentarea ofertelor de la furnizori catre Comitetul executiv si Adunare Generala
• Gestionarea relatiilor cu firmele de executii lucrari de reparatie si mentenanta
4- SERVICII ONLINE
Folosim programe informatizate dedicate pentru administrarea condominiilor.
Acestea ofera urmatoarele beneficii:
• Avizier online (afisare liste de plata, lista de cheltuieli si toate celelalte documente contabile utile)
• Posibilitatea declararea numarului de persoane in aplicatie
• Posibilitatea transmiterii indecsilor direct in aplicatie
• Semnalarea problemelor de catre proprietari/locatari
• Mesaje transmise automat pe e-mail-ul proprietarului/locatarului
• Posibilitatea de conectare cu profilul de Facebook si primirea notificarilor pe acest instrument de socializare (notificari pentru scadente, zi de incasare, citire indecsi, etc)
• Instrumente alternative de plata (din aplicatie cu cardul, PayPoint, SelfPay, aplicatii tip Pago, 24Pay)
5- INFIINTARE ASOCIATIE DE PROPRIETARI:
• Intocmirea documentelor necesare infiintarii
• Depunerea actelor in vederea acordarii personalitatii juridice la judecatorie
• Ridicare incheiere si afisare la avizier
• Depunerea actelor la ANAF si ridicarea Certificatului de Inregistrare Fiscala
• Organizarea si gestionarea asociatiei in partida simpla
• Intocmirea listelor lunare de plata
• Intocmirea, completarea si actualizarea registrelor pentru evidenta fondurilor de rulment, reparatii, cheltuieli speciale si alte fonduri decise de asociatia de proprietari
• Intocmirea Situatiei soldurilor elementelor de activ-pasiv si depunerea lor la Primarie
• Intocmirea statelor de plata a salariilor si depunerea la ANAF a declaratiilor aferente personalului angajat/mandatat remunerat
• Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale la ANAF
• Colectarea facturilor de la furnizori si plata acestora
• Obtinerea si procesarea extraselor de cont
2- SERVICIUL DE CASIERIE
• Incasarea cotelor de intretinere
• Emitere chitante
• Depunerea in contul bancar al Asociatiei de Proprietari.
3- ADMINISTARE TEHNICA
• Evaluarea initiala a condominiului si raportarea deficientelor constatate catre comitetul executiv
• Evaluarea periodica a condominiului si intocmirea referatelor de necesitate
• Cautarea in piata de servicii oferte optime pentru servicii si materiale pentru reparatiile sau intretinerea condominiului.
• Prezentarea ofertelor de la furnizori catre Comitetul executiv si Adunare Generala
• Gestionarea relatiilor cu firmele de executii lucrari de reparatie si mentenanta
4- SERVICII ONLINE
Folosim programe informatizate dedicate pentru administrarea condominiilor.
Acestea ofera urmatoarele beneficii:
• Avizier online (afisare liste de plata, lista de cheltuieli si toate celelalte documente contabile utile)
• Posibilitatea declararea numarului de persoane in aplicatie
• Posibilitatea transmiterii indecsilor direct in aplicatie
• Semnalarea problemelor de catre proprietari/locatari
• Mesaje transmise automat pe e-mail-ul proprietarului/locatarului
• Posibilitatea de conectare cu profilul de Facebook si primirea notificarilor pe acest instrument de socializare (notificari pentru scadente, zi de incasare, citire indecsi, etc)
• Instrumente alternative de plata (din aplicatie cu cardul, PayPoint, SelfPay, aplicatii tip Pago, 24Pay)
5- INFIINTARE ASOCIATIE DE PROPRIETARI:
• Intocmirea documentelor necesare infiintarii
• Depunerea actelor in vederea acordarii personalitatii juridice la judecatorie
• Ridicare incheiere si afisare la avizier
• Depunerea actelor la ANAF si ridicarea Certificatului de Inregistrare Fiscala
84 vizualizari
Bucuresti, Sector 4, 03 Apr 09:15
Anunt inactiv