Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.

Anunturi active sugerate

...
Bucuresti 11 Jul 23 15:50
...
Bucuresti 11 Jul 23 16:15

Anunt inactiv

Administrare imobile si asociatii de proprietari

1 / 3

Administrare imobile si asociatii de proprietari

Caracteristici
Administrari imobile
Descriere
Administrator atestat pe legea 196/2018.
Oferim servicii de profesionale de calitate si transparenta maxima la preturi atractive si negociabile.
Detalii suplimentare
1- ADMINISTRARE FINANCIAR-CONTABILA
• Organizarea si gestionarea asociatiei in partida simpla
• Intocmirea listelor lunare de plata
• Intocmirea, completarea si actualizarea registrelor pentru evidenta fondurilor de rulment, reparatii, cheltuieli speciale si alte fonduri decise de asociatia de proprietari
• Intocmirea Situatiei soldurilor elementelor de activ-pasiv si depunerea lor la Primarie
• Intocmirea statelor de plata a salariilor si depunerea la ANAF a declaratiilor aferente personalului angajat/mandatat remunerat
• Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale la ANAF
• Colectarea facturilor de la furnizori si plata acestora
• Obtinerea si procesarea extraselor de cont

2- SERVICIUL DE CASIERIE
• Incasarea cotelor de intretinere
• Emitere chitante
• Depunerea in contul bancar al Asociatiei de Proprietari.

3- ADMINISTARE TEHNICA
• Evaluarea initiala a condominiului si raportarea deficientelor constatate catre comitetul executiv
• Evaluarea periodica a condominiului si intocmirea referatelor de necesitate
• Cautarea in piata de servicii oferte optime pentru servicii si materiale pentru reparatiile sau intretinerea condominiului.
• Prezentarea ofertelor de la furnizori catre Comitetul executiv si Adunare Generala
• Gestionarea relatiilor cu firmele de executii lucrari de reparatie si mentenanta

4- SERVICII ONLINE
Folosim programe informatizate dedicate pentru administrarea condominiilor.
Acestea ofera urmatoarele beneficii:
• Avizier online (afisare liste de plata, lista de cheltuieli si toate celelalte documente contabile utile)
• Posibilitatea declararea numarului de persoane in aplicatie
• Posibilitatea transmiterii indecsilor direct in aplicatie
• Semnalarea problemelor de catre proprietari/locatari
• Mesaje transmise automat pe e-mail-ul proprietarului/locatarului
• Posibilitatea de conectare cu profilul de Facebook si primirea notificarilor pe acest instrument de socializare (notificari pentru scadente, zi de incasare, citire indecsi, etc)
• Instrumente alternative de plata (din aplicatie cu cardul, PayPoint, SelfPay, aplicatii tip Pago, 24Pay)

5- INFIINTARE ASOCIATIE DE PROPRIETARI:
• Intocmirea documentelor necesare infiintarii
• Depunerea actelor in vederea acordarii personalitatii juridice la judecatorie
• Ridicare incheiere si afisare la avizier
• Depunerea actelor la ANAF si ridicarea Certificatului de Inregistrare Fiscala
84 vizualizari Bucuresti, Sector 4, 03 Apr 09:15
Anunt inactiv