AGV - Servicii externalizate resurse umane
AGV - Servicii externalizate resurse umane
Caracteristici
Categorie Contabili
Audit
Consultanta fiscala
Evidenta contabila
Resurse umane
Servicii salarizare
Descriere
Servicii externalizate de resurse umane (salarizare, dosare de personal, inregistrari Revisal, recrutare personal), servicii de infiintare, radiere si modificare a societatilor la Registrul Comertului
1. Servicii de Revisal:
• Completarea Registrului general de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor contractelor individuale de munca
• Inregistrarea in Revisal a tuturor modificarilor/suspendarilor/incetarilor intervenite in cadrul raporturilor de munca
• Transimiterea Revisalului catre ITM in timp util conform legislatiei in vigoare
• Efectuarea demersurilor la Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM) pentru obtinere unui user si a parolei utilizate in vederea depunerii online a registrului general de evidenta a salariatilor - daca este cazul
2. Servicii de administrare personal:
• Gestionarea (intocmirea si actualizarea) dosarelor de personal cu toate documentele impuse de legislatia in vigoare (date personale, date de contact, date profesionale)
• Intocmirea si inregistrarea contractelor individuale de munca
• Intocmirea si inregistrarea actelor aditionale privind modificarile aduse la contractul de munca initial
• Intocmirea documentatie obligatorii la contractele individuale de munca pentru fiecare salariat si anume: acord GDPR, acord supraveghere video (daca este cazul), fisa de post, clauza de confidentialitate si/sau neconcurenta
• Intocmirea documentatiei pentru: incetare/modificare/suspendare a contractelor individuale de munca (cereri, notificari si decizii)
• Intocmirea adeverintelor pentru angajati (medic, spital, vechime, cotizatie, casa de asigurari de sanatate, note de lichidare etc)
3. Servicii de salarizare:
• Intocmirea, verificarea si procesarea pontajului lunar si a tuturor datelor necesare calcului salarial
• Completarea informatiilor privind zilele de concediu efectuate (concediu odihna, concediu medical, concediu fara plata, concediu ingrijire copil etc)
• Calculul salarial (prin avans si lichidare sau simplu doar lichidare), al sporurilor si adaosurilor la salariul de baza: ore suplimentare, spor repaus, spor de noapte, conditii grele, prime, bonusuri etc)
• Calculul retinerilor si poprilor salariale
• Livrarea documentelor rezultate din calculul salarial: stat salarii, fluturasii de salarii
• Calculul impozitelor si contributiilor datorate de salariati si de angajator
• Generarea si transmiterea la ANAF a declaratiei privind salariile – declaratie 112 (pensii, somaj, sanatate, impozit
La solicitare se poate oferii:
• Recrutare si selectie personal pentru posturile vacante din cadrul companiei in functie de cerintele dvs si necesitatea societatii.
• Intocmirea unor fise de post personalizate in urma discutiilor cu dvs,a criteriilor de evaluare, a fiselor de evaluare si implicit evaluarea angajatilor.
• Intocmirea Regulamentului de Ordine Interioara, a Contractului Colectiv de Munca sau a procedurilor interne si stabilirea unui flux de informatii facil.
• Documentatie si implementare politica GDPR in functie de datele pe care le folositi.
• Modificari la Registrul Comertului in structrura companiei: autorizare cod caen, adaugare punct de lucru, prelungire sediu, cesiune parti sociale, inchidere/deschidere societate etc.
• Stabilirea beneficiilor si compensatiilor materiale si/sau nonmateriale.
1. Servicii de Revisal:
• Completarea Registrului general de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor contractelor individuale de munca
• Inregistrarea in Revisal a tuturor modificarilor/suspendarilor/incetarilor intervenite in cadrul raporturilor de munca
• Transimiterea Revisalului catre ITM in timp util conform legislatiei in vigoare
• Efectuarea demersurilor la Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM) pentru obtinere unui user si a parolei utilizate in vederea depunerii online a registrului general de evidenta a salariatilor - daca este cazul
2. Servicii de administrare personal:
• Gestionarea (intocmirea si actualizarea) dosarelor de personal cu toate documentele impuse de legislatia in vigoare (date personale, date de contact, date profesionale)
• Intocmirea si inregistrarea contractelor individuale de munca
• Intocmirea si inregistrarea actelor aditionale privind modificarile aduse la contractul de munca initial
• Intocmirea documentatie obligatorii la contractele individuale de munca pentru fiecare salariat si anume: acord GDPR, acord supraveghere video (daca este cazul), fisa de post, clauza de confidentialitate si/sau neconcurenta
• Intocmirea documentatiei pentru: incetare/modificare/suspendare a contractelor individuale de munca (cereri, notificari si decizii)
• Intocmirea adeverintelor pentru angajati (medic, spital, vechime, cotizatie, casa de asigurari de sanatate, note de lichidare etc)
3. Servicii de salarizare:
• Intocmirea, verificarea si procesarea pontajului lunar si a tuturor datelor necesare calcului salarial
• Completarea informatiilor privind zilele de concediu efectuate (concediu odihna, concediu medical, concediu fara plata, concediu ingrijire copil etc)
• Calculul salarial (prin avans si lichidare sau simplu doar lichidare), al sporurilor si adaosurilor la salariul de baza: ore suplimentare, spor repaus, spor de noapte, conditii grele, prime, bonusuri etc)
• Calculul retinerilor si poprilor salariale
• Livrarea documentelor rezultate din calculul salarial: stat salarii, fluturasii de salarii
• Calculul impozitelor si contributiilor datorate de salariati si de angajator
• Generarea si transmiterea la ANAF a declaratiei privind salariile – declaratie 112 (pensii, somaj, sanatate, impozit
La solicitare se poate oferii:
• Recrutare si selectie personal pentru posturile vacante din cadrul companiei in functie de cerintele dvs si necesitatea societatii.
• Intocmirea unor fise de post personalizate in urma discutiilor cu dvs,a criteriilor de evaluare, a fiselor de evaluare si implicit evaluarea angajatilor.
• Intocmirea Regulamentului de Ordine Interioara, a Contractului Colectiv de Munca sau a procedurilor interne si stabilirea unui flux de informatii facil.
• Documentatie si implementare politica GDPR in functie de datele pe care le folositi.
• Modificari la Registrul Comertului in structrura companiei: autorizare cod caen, adaugare punct de lucru, prelungire sediu, cesiune parti sociale, inchidere/deschidere societate etc.
• Stabilirea beneficiilor si compensatiilor materiale si/sau nonmateriale.
137 vizualizari
Bucuresti 11 Iul. '23 (14:50)