Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.

Anunturi active sugerate

...
3.350 RON
Bucuresti 15 Decembrie '25
...
3.350 RON
Bucuresti 15 Decembrie '25
...
Bucuresti 13 Decembrie '25
Domeniu: Comert, vanzari Perioada nedeterminata Job locatie fixa
Bucuresti, 15 Decembrie '25
Domeniu: Comert, vanzari Perioada nedeterminata Job locatie fixa
Bucuresti, 15 Decembrie '25
Domeniu: Comert, vanzari Perioada nedeterminata Job locatie fixa
Bucuresti, 13 Decembrie '25
Domeniu: Comert, vanzari Perioada nedeterminata Job locatie fixa
Bucuresti, 16 Decembrie '25
...
3.450 RON
Domeniu: Comert, vanzari Perioada nedeterminata Job locatie fixa
Bucuresti, 16 Decembrie '25

Anunt inactiv

Coleg/a pentru echipa de vanzari/ ofertare mobilier

900 - 1.000 €
Suntem Chairry, o companie specializata in mobilier pentru hoteluri, birouri si spatii comerciale.
o persoana organizata, atenta la detalii si comunicativa, care sa sprijine echipa noastra de vanzari si achizitii in realizarea ofertelor comerciale si gestionarea proceselor administrative.



🔹 Responsabilitati principale

A. Achizitii comerciale
• Prospectarea pietei pentru identificarea de noi furnizori si negocierea conditiilor comerciale
• Efectuarea comenzilor si cererilor de oferta catre furnizorii agreati
• Negocierea preturilor si termenelor de plata
• Urmarirea derularii contractelor si a termenelor de livrare
• Verificarea facturilor (preturi, conditii, termene) si corelarea lor cu comenzile
• Organizarea platilor catre furnizori si transmiterea programului de plati catre management

B. Logistica
• Organizarea transporturilor si mentinerea relatiei cu transportatorii
• Solicitarea si compararea ofertelor de transport/logistica
• Urmarirea livrarilor si verificarea documentelor de transport

C. Contabilitate primara
• Inregistrarea facturilor in registrul de intrari–iesiri
• Emiterea facturilor catre clienti si a avizelor de expeditie
• Gestionarea documentelor justificative (chitante, bonuri etc.) si predarea lor catre contabilitate

D. Suport administrativ si marketing
• Gestionarea corespondentei cu furnizorii si clientii
• Intocmirea de rapoarte si actualizarea bazelor de date (CRM)
• Redactarea de prezentari si documente comerciale
• Postarea produselor in stoc pe platforme online (Facebook Marketplace, OLX etc.)
• Asigurarea aprovizionarii biroului cu papetarie si consumabile.
• Pregatire oferta mobilier catre clienti.



🔹 Cerinte
• Cunostinte medii de limba engleza (scris si vorbit)
• Abilitati bune de comunicare, organizare si atentie la detalii
• Cunostinte de operare PC (Word, Excel, e-mail, CRM)
• Experienta intr-un rol similar (achizitii, ofertare, vanzari) constituie un avantaj



🔹 Oferim
• Mediu de lucru placut, intr-o echipa profesionista si stabila
• Posibilitatea de invatare si dezvoltare in domeniul mobilierului contract
• Pachet salarial motivant, in functie de experienta
• Program fix: luni–vineri, 09:00–17:30 (30 min pauza de masa)



🔹 Cum aplici

Daca te regasesti in acest profil, trimite-ne CV-ul tau la [wael.ajami@gmail.com], cu subiectul „Asistent Achizitii si Ofertare – Chairry”.
Caracteristici
Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: nu Beneficii: tichete de masa
2.962 vizualizari Bucuresti, Sector 2, ieri; 08:42
Actualizat 12 Noiembrie '25
Foto
Anunt inactiv