Manager, front office, gestionare oferte, proiecte, comenzi furnizori
4.500 RON
experienta in ofertare - facturare, vanzare online, comenzi furnizori, productie, livrare clienti.
O persoana dinamica, sociabila, deschisa sa implementeze procese conform certificarilor ISO 9001
Productie de mobila si mobilier tapitat
Vindem direct catre clienti finali prin cereri de oferta sau comenzi din magazinul online.
Postul poate sa fie ocupat doar de persoane cu experienta in domeniul mobilei sau care au experienta de minim 2 ani in proces asemanator.
Cerintele generale ale postului:
Experienta in domeniul mobilei si mobilierului tapitat sau domenii asemanatoare ca preluare comenzi/ executie/ livrare client final.
Experienta in vanzari, cereri de oferta, e-mail, drive, smartbill si magazin online, contabilitate primara.
Experienta in gestionarea comenzilor in productie, gestionarea comenzilor catre furnizori, catre beneficiari/ firmele de curierat.
Cunostinte minime de interpretare a schitelor de executie/ proiectelor venite de la arhitecti si designeri.
Flux zilnic:
Verificare e-mail cereri de oferta.
Completarea si salvarea cererilor de comanda / gestionarea cererilor din site
Ofertare
Comunicarea comenzilor catre productie
Gestionarea comenzilor catre furnizori
De raspuns la e-mail, de salvat proiectele/ cererile in drive, de facut oferte, de verificat la furnizori materia prima, de tinut legatura cu productia.
De sunat clientii pentru detalii ofertare/ livrare si montaj.
Flux saptamanal:
De trimis mail cu necesarul de materie prima
De verificat comenzile in productie
De facut avizele pentru livrare si montaj
De introdus produse in site, cand este cazul
De trimis email pentru colaborari cu diversi revanzatori
De facut comenzi la curieri / firme de transport
De verificat curatenia si de gestionat personalul pentru a avea curat la sfarsitul programului seara si vinerea
Corelarea produselor din site cu smartbill
Flux lunar:
De facut pontajul angajatilor/ completat in excel
De scos rapoarte lunare facturi/ solduri clienti/ solduri furnizori
De facut stoc
De verificat produsele din site.
Adresa: Theodor Pallady nr 287, incinta IOR 2
Program:
Luni- Vineri 08:30-18:00
Pauza de masa si de cafea incluse
O persoana dinamica, sociabila, deschisa sa implementeze procese conform certificarilor ISO 9001
Productie de mobila si mobilier tapitat
Vindem direct catre clienti finali prin cereri de oferta sau comenzi din magazinul online.
Postul poate sa fie ocupat doar de persoane cu experienta in domeniul mobilei sau care au experienta de minim 2 ani in proces asemanator.
Cerintele generale ale postului:
Experienta in domeniul mobilei si mobilierului tapitat sau domenii asemanatoare ca preluare comenzi/ executie/ livrare client final.
Experienta in vanzari, cereri de oferta, e-mail, drive, smartbill si magazin online, contabilitate primara.
Experienta in gestionarea comenzilor in productie, gestionarea comenzilor catre furnizori, catre beneficiari/ firmele de curierat.
Cunostinte minime de interpretare a schitelor de executie/ proiectelor venite de la arhitecti si designeri.
Flux zilnic:
Verificare e-mail cereri de oferta.
Completarea si salvarea cererilor de comanda / gestionarea cererilor din site
Ofertare
Comunicarea comenzilor catre productie
Gestionarea comenzilor catre furnizori
De raspuns la e-mail, de salvat proiectele/ cererile in drive, de facut oferte, de verificat la furnizori materia prima, de tinut legatura cu productia.
De sunat clientii pentru detalii ofertare/ livrare si montaj.
Flux saptamanal:
De trimis mail cu necesarul de materie prima
De verificat comenzile in productie
De facut avizele pentru livrare si montaj
De introdus produse in site, cand este cazul
De trimis email pentru colaborari cu diversi revanzatori
De facut comenzi la curieri / firme de transport
De verificat curatenia si de gestionat personalul pentru a avea curat la sfarsitul programului seara si vinerea
Corelarea produselor din site cu smartbill
Flux lunar:
De facut pontajul angajatilor/ completat in excel
De scos rapoarte lunare facturi/ solduri clienti/ solduri furnizori
De facut stoc
De verificat produsele din site.
Adresa: Theodor Pallady nr 287, incinta IOR 2
Program:
Luni- Vineri 08:30-18:00
Pauza de masa si de cafea incluse
Caracteristici
Domeniu activitate: Comert, vanzari
Tip colaborare: Perioada nedeterminata
Locatie job: locatie fixa
Pot aplica studenti: da
Beneficii: abonament sala fitness, bonus de performanta, training / calificare
231 vizualizari
Bucuresti, Sector 3, ieri; 15:48
Foto
Video