Personal supervizare.
Cautam un nou coleg - Coordonator echipe.
Responsabilitati
• Centralizeaza pontajele din toate locatiile;
• Verificarea activitatii echipelor si asigurarea trainingului pentru acestea;
• Asigurarea unei echipe complete si bine pregatite, gestionarea programului de lucru si a concediilor;
• Alocarea sarcinilor de curatenie in functie de necesitati si prioritati;
• Efectuarea notelor de comanda in platforma interna, pentru necesarul de consumabile;
• Efectuarea pontajelor in platforma interna;
• Asigurarea respectarii de catre proiect a documentelor contractuale, a managementului calitatii si a sistemelor de sanatate si securitate;
• Planifica activitatile proiectului in vederea desfasurarii acestora conform termenelor prevazute;
• Participa la sedinte cu clientul;
• Comunicarea si construirea unor relatii puternice cu clientii.
Profil
• Experienta anterioara in domeniul curateniei si in alcatuirea si supervizarea unei echipe - reprezinta avantaj;
• Experienta in managementul unei echipe;
• Cunostinte ale pachetului MS Office (Word, Excel )- nivel mediu/ avansat;
• Abilitatea de a gestiona, simultan, mai multe proiecte in acelasi timp;
• Capacitatea de a lucra eficient sub presiune si de a rezolva problemele cu promptitudine;
• Atentie la detalii si orientare catre rezultate;
• Competente de organizare si planificare;
• Permis de conducere categoria B.
Beneficii
• Pachet salarial competitiv;
• Tichete de masa 30 lei/ tichet;
• Prime de sarbatori;
• Masina de serviciu, telefon, laptop;
• Mediu de lucru placut si dinamic, unde performantele sunt stimulate si recompensate.
Responsabilitati
• Centralizeaza pontajele din toate locatiile;
• Verificarea activitatii echipelor si asigurarea trainingului pentru acestea;
• Asigurarea unei echipe complete si bine pregatite, gestionarea programului de lucru si a concediilor;
• Alocarea sarcinilor de curatenie in functie de necesitati si prioritati;
• Efectuarea notelor de comanda in platforma interna, pentru necesarul de consumabile;
• Efectuarea pontajelor in platforma interna;
• Asigurarea respectarii de catre proiect a documentelor contractuale, a managementului calitatii si a sistemelor de sanatate si securitate;
• Planifica activitatile proiectului in vederea desfasurarii acestora conform termenelor prevazute;
• Participa la sedinte cu clientul;
• Comunicarea si construirea unor relatii puternice cu clientii.
Profil
• Experienta anterioara in domeniul curateniei si in alcatuirea si supervizarea unei echipe - reprezinta avantaj;
• Experienta in managementul unei echipe;
• Cunostinte ale pachetului MS Office (Word, Excel )- nivel mediu/ avansat;
• Abilitatea de a gestiona, simultan, mai multe proiecte in acelasi timp;
• Capacitatea de a lucra eficient sub presiune si de a rezolva problemele cu promptitudine;
• Atentie la detalii si orientare catre rezultate;
• Competente de organizare si planificare;
• Permis de conducere categoria B.
Beneficii
• Pachet salarial competitiv;
• Tichete de masa 30 lei/ tichet;
• Prime de sarbatori;
• Masina de serviciu, telefon, laptop;
• Mediu de lucru placut si dinamic, unde performantele sunt stimulate si recompensate.
Caracteristici
Domeniu activitate: Alte domenii
Tip colaborare: Perioada determinata
Locatie job: mobilitate / activitate teren
Pot aplica studenti: nu
Beneficii: bonus de performanta, tichete de masa
125 vizualizari
Bucuresti, Sector 1, ieri; 14:20