Specialist Resurse umane (full time)
Cautam un coleg/o coleg/a dedicat/a care sa se alature echipei noastre de Resurse Umane, in rolul de Specialist Salarizare. Daca ai experienta in calculul salariilor si iti place sa lucrezi cu cifre si proceduri clare, s-ar putea sa fim potrivirea perfecta!
Ce vei face :
-Vei intocmi si verifica statele de plata pentru angajatii firmelor din portofoliu;
-Verificare pontajelor si documentelor justificative pentru salarizare;
-Gestionarea concediilor medicale, concediilor de odihna,retinerilor salariale si altor tipuri de absente;
-Intocmirea si depunerea declaratiei 112 si a altor declaratii specifice;
-Administarea dosarelor de personal in ceea ce priveste partea salariala;
-Tinerea la curent cu modificarile legislative din domeniul muncii si salarizarii.
Profilul candidatului ideal:
-Experienta de minim 2 ani in domeniul salarizarii;
-Cunostinte solide de legislatia muncii si fiscalitate aplicabila in Romania;
-Familiaritate cu programare de salarizare si Revisal;
-Abilitati avansate de operare Excel;
-Atentie la detalii, confidentialitate ,responsabilitate si integritate;
-Capacitatea de a lucra atat individual , cat si in echipa.
Ce iti oferim:
-Un mediu de lucru stabil,intr-o companie care pune accent pe profesionalism si respect reciproc;
-Pachet salarial motivant, corelat cu experienta si performanta;
- Posibilitatea de dezvoltarea profesionala continua;
Te regasesti in descriere? Atunci ne-ar placea sa te cunoastem! Trimite-ne CV-ul tau si hai sa discutam despre cum putem colabora!
Ce vei face :
-Vei intocmi si verifica statele de plata pentru angajatii firmelor din portofoliu;
-Verificare pontajelor si documentelor justificative pentru salarizare;
-Gestionarea concediilor medicale, concediilor de odihna,retinerilor salariale si altor tipuri de absente;
-Intocmirea si depunerea declaratiei 112 si a altor declaratii specifice;
-Administarea dosarelor de personal in ceea ce priveste partea salariala;
-Tinerea la curent cu modificarile legislative din domeniul muncii si salarizarii.
Profilul candidatului ideal:
-Experienta de minim 2 ani in domeniul salarizarii;
-Cunostinte solide de legislatia muncii si fiscalitate aplicabila in Romania;
-Familiaritate cu programare de salarizare si Revisal;
-Abilitati avansate de operare Excel;
-Atentie la detalii, confidentialitate ,responsabilitate si integritate;
-Capacitatea de a lucra atat individual , cat si in echipa.
Ce iti oferim:
-Un mediu de lucru stabil,intr-o companie care pune accent pe profesionalism si respect reciproc;
-Pachet salarial motivant, corelat cu experienta si performanta;
- Posibilitatea de dezvoltarea profesionala continua;
Te regasesti in descriere? Atunci ne-ar placea sa te cunoastem! Trimite-ne CV-ul tau si hai sa discutam despre cum putem colabora!
Caracteristici
Domeniu activitate: Contabilitate, finante
Tip colaborare: Perioada nedeterminata
Locatie job: locatie fixa
Pot aplica studenti: da
Beneficii: tichete de masa
379 vizualizari
Bucuresti, Sector 4, ieri; 12:36