Companie de management al proprietatilor

1 / 2

Companie de management al proprietatilor

Caracteristici
Administrari imobile
Descriere
Alioma Managment Group S.R.L vine in intampinarea tuturor celor care au nevoie de servicii in domeniul financiar-contabil si al serviciilor de administrare condominii Bucuresti. Oferim pachete complet;
Detalii suplimentare
ALIOMA MANAGMENT GROUP S.R.L vine in intampinarea tuturor celor care au nevoie de servicii in domeniul financiar-contabil si al serviciilor de administrare condominii Bucuresti. Oferim pachete complete de servicii asociatiilor de proprietari pentru:
• Administrare financiar-contabila
• Administrarea tehnica a imobilului
• Servicii de casierie
• Administrarea completa a imobilelor si a ansamblurilor rezidentiale
• Servicii conexe in domeniu
Firma noastra activeaza ca si prestator servicii administrative pentru asociatiile de proprietari oferind urmatoarele servicii:
Administrare financiar contabila:
- calculul prin intermediul unui program specializat a listelor de incasare a cotelor de intretinere;
-digitalizarea serviciilor (incasare, transmitere index apometre, acces platforma on-line stabila creata pentru vizualizarea informatiilor financiare)
- plata facturilor catre furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii (in urma depunerii in contul asociatiei a banilor incasati de la proprietari)
- intocmirea lunara si depunerea semestriala a situatiei elementelor de activ si de pasiv si depunerea la Primarie cf.Legii nr.196/2018;
- comunicarea cu asociatia de proprietari in privinta masurilor necesare pentru reparatiile si intretinerea spatiilor comune;
-aplicarea deciziilor si hotararilor din cadrul Adunarii Generale sau ale Comitetului, care privesc sume ce urmeaza a fi introduse in listele lunare de plata, colectarea de fonduri, realizarea de lucrari, etc;
-consultanta privind dispozitiile legale aplicabile
-comunicare legislatie, anunturi relevante ale autoritatilor administratiei publice locale
-intocmirea documentelor necesare infiintarii asociatiei de proprietari.
-Arhivare: intocmirea si predarea pe baza de proces verbal, pentru verificare si pastrare, semestrial, dosarelor cuprinzand actele contabile catre Comitetului Executiv.
Servicii de casierie:
-posibilitatea platii cheltuielilor lunare atat online prin virament bancar, prin card (Visa, Mastercard sau Maestro), la terminalele PayPoint cat si la sediul asociatiilor de proprietari
Administrare tehnica:
- inspectare periodica a imobilului, citirea apometrelor, monitorizare efectuare lucrari si activitatea furnizorilor contractati, etc
-efectuarea de mici reparatii ce intra in competenta noastra privind proprietatile comune (inlocuire becuri, intrerupatoare etc). Asociatia de proprietari va suporta doar costul materialelor folosite, nefiind aplicate alte costuri.
Pentru o oferta personalizata ne puteti contacta direct pe email: alioma.srl@gmail.com sau la telefon 0767 726 738/ 0768 736 071.
Principiile noastre sunt Transparenta, Seriozitate, Incredere.
Va multumim.
131 vizualizari Bucuresti, Sector 6, azi, 17:10