Companie de management al proprietatilor
Companie de management al proprietatilor
Caracteristici
Administrari imobile
Descriere
Alioma Managment Group S.R.L vine in intampinarea tuturor celor care au nevoie de servicii in domeniul financiar-contabil si al serviciilor de administrare condominii Bucuresti. Oferim pachete complet;
Detalii suplimentare
ALIOMA MANAGMENT GROUP S.R.L vine in intampinarea tuturor celor care au nevoie de servicii in domeniul financiar-contabil si al serviciilor de administrare condominii Bucuresti. Oferim pachete complete de servicii asociatiilor de proprietari pentru:
• Administrare financiar-contabila
• Administrarea tehnica a imobilului
• Servicii de casierie
• Administrarea completa a imobilelor si a ansamblurilor rezidentiale
• Servicii conexe in domeniu
Firma noastra activeaza ca si prestator servicii administrative pentru asociatiile de proprietari oferind urmatoarele servicii:
Administrare financiar contabila:
- calculul prin intermediul unui program specializat a listelor de incasare a cotelor de intretinere;
-digitalizarea serviciilor (incasare, transmitere index apometre, acces platforma on-line stabila creata pentru vizualizarea informatiilor financiare)
- plata facturilor catre furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii (in urma depunerii in contul asociatiei a banilor incasati de la proprietari)
- intocmirea lunara si depunerea semestriala a situatiei elementelor de activ si de pasiv si depunerea la Primarie cf.Legii nr.196/2018;
- comunicarea cu asociatia de proprietari in privinta masurilor necesare pentru reparatiile si intretinerea spatiilor comune;
-aplicarea deciziilor si hotararilor din cadrul Adunarii Generale sau ale Comitetului, care privesc sume ce urmeaza a fi introduse in listele lunare de plata, colectarea de fonduri, realizarea de lucrari, etc;
-consultanta privind dispozitiile legale aplicabile
-comunicare legislatie, anunturi relevante ale autoritatilor administratiei publice locale
-intocmirea documentelor necesare infiintarii asociatiei de proprietari.
-Arhivare: intocmirea si predarea pe baza de proces verbal, pentru verificare si pastrare, semestrial, dosarelor cuprinzand actele contabile catre Comitetului Executiv.
Servicii de casierie:
-posibilitatea platii cheltuielilor lunare atat online prin virament bancar, prin card (Visa, Mastercard sau Maestro), la terminalele PayPoint cat si la sediul asociatiilor de proprietari
Administrare tehnica:
- inspectare periodica a imobilului, citirea apometrelor, monitorizare efectuare lucrari si activitatea furnizorilor contractati, etc
-efectuarea de mici reparatii ce intra in competenta noastra privind proprietatile comune (inlocuire becuri, intrerupatoare etc). Asociatia de proprietari va suporta doar costul materialelor folosite, nefiind aplicate alte costuri.
Pentru o oferta personalizata ne puteti contacta direct pe email: alioma.srl@gmail.com sau la telefon 0767 726 738/ 0768 736 071.
Principiile noastre sunt Transparenta, Seriozitate, Incredere.
Va multumim.
• Administrare financiar-contabila
• Administrarea tehnica a imobilului
• Servicii de casierie
• Administrarea completa a imobilelor si a ansamblurilor rezidentiale
• Servicii conexe in domeniu
Firma noastra activeaza ca si prestator servicii administrative pentru asociatiile de proprietari oferind urmatoarele servicii:
Administrare financiar contabila:
- calculul prin intermediul unui program specializat a listelor de incasare a cotelor de intretinere;
-digitalizarea serviciilor (incasare, transmitere index apometre, acces platforma on-line stabila creata pentru vizualizarea informatiilor financiare)
- plata facturilor catre furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii (in urma depunerii in contul asociatiei a banilor incasati de la proprietari)
- intocmirea lunara si depunerea semestriala a situatiei elementelor de activ si de pasiv si depunerea la Primarie cf.Legii nr.196/2018;
- comunicarea cu asociatia de proprietari in privinta masurilor necesare pentru reparatiile si intretinerea spatiilor comune;
-aplicarea deciziilor si hotararilor din cadrul Adunarii Generale sau ale Comitetului, care privesc sume ce urmeaza a fi introduse in listele lunare de plata, colectarea de fonduri, realizarea de lucrari, etc;
-consultanta privind dispozitiile legale aplicabile
-comunicare legislatie, anunturi relevante ale autoritatilor administratiei publice locale
-intocmirea documentelor necesare infiintarii asociatiei de proprietari.
-Arhivare: intocmirea si predarea pe baza de proces verbal, pentru verificare si pastrare, semestrial, dosarelor cuprinzand actele contabile catre Comitetului Executiv.
Servicii de casierie:
-posibilitatea platii cheltuielilor lunare atat online prin virament bancar, prin card (Visa, Mastercard sau Maestro), la terminalele PayPoint cat si la sediul asociatiilor de proprietari
Administrare tehnica:
- inspectare periodica a imobilului, citirea apometrelor, monitorizare efectuare lucrari si activitatea furnizorilor contractati, etc
-efectuarea de mici reparatii ce intra in competenta noastra privind proprietatile comune (inlocuire becuri, intrerupatoare etc). Asociatia de proprietari va suporta doar costul materialelor folosite, nefiind aplicate alte costuri.
Pentru o oferta personalizata ne puteti contacta direct pe email: alioma.srl@gmail.com sau la telefon 0767 726 738/ 0768 736 071.
Principiile noastre sunt Transparenta, Seriozitate, Incredere.
Va multumim.
131 vizualizari
Bucuresti, Sector 6, azi, 17:10