Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.

Anunturi active sugerate


Anunt inactiv

CONVOCARE A ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE

CONVOCARE A ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE

Descriere
A ACTIONARILOR SOCIETATII CI-CO S.A.
pentru 23.09.2025, ora 9.00

Consiliul de Administratie al Societatii CI-CO S.A., cu sediul social in Bucuresti, Aleea Campul Mosilor, Nr. 5, Sector 2, inregistrata la Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/472/1991 si avand C.I.F. RO 167, in conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2017, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborate cu dispozitiile art. 111 si 117 din Legea nr. 31/1990 privind societatile, republicata, a Regulamentelor ASF si a prevederilor Actului Constitutiv, convoaca Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii CI-CO S.A., la sediul social din Bucuresti, Aleea Campul Mosilor, Nr. 5, Sector 2, in ziua de 23.09.2025, ora 9:00, la prima convocare si in data de 24.09.2025, ora 9:00, la aceeasi adresa, la a doua convocare (in cazul neintrunirii cvorumului la prima convocare), pentru toti actionarii inregistrati in Registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 10.09.2025 - data de referinta, cu urmatoarea ordine de zi:

1. Aprobarea modificarii obiectului de activitate al societatii.
„Se mentine activitatea principala a societatii, recodificata conform codificarii (Ordin 377/2024) Rev. Caen (3): 6820 -Inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate
Se elimina urmatoarele activitati secundare:
1101 - Distilarea, rafinarea si mixarea bauturilor alcoolice
1102 - Fabricarea vinurilor din struguri
1107 - Productia de bauturi racoritoare nealcoolice; productia de ape minerale si alte ape imbuteliate
2830 - Fabricarea masinilor si utilajelor pentru agricultura si exploatari forestiere
2893 - Fabricarea utilajelor pentru prelucrarea produselor alimentare, bauturilor si tutunului
3312 - Repararea masinilor
3320 - Instalarea masinilor si echipamentelor industriale
4211- Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor;
4212 - Lucrari de constructii a cailor ferate de suprafata si subterane
4213 - Constructia de poduri si tuneluri
4221 - Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide
4222- Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru electricitate si telecomunicatii
4299 - Lucrari de constructii a altor proiecte ingineresti n.c.a.
4311 - Lucrari de demolare a constructiilor
4312 - Lucrari de pregatire a terenului
4313 - Lucrari de foraj si sondaj pentru constructii
4399 - Alte lucrari speciale de constructii n.c.a.
7111 - Activitati de arhitectura
7112 - Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea
7490 - Alte activitati profesionale, stiintifice si tehnice n.c.a.
7721 - Activitati de inchiriere si leasing de bunuri recreationale si echipament sportive (doar Activitati de inchiriere)
9001 - Activitati de interpretare artistica (spectacole)
9002 - Activitati suport pentru interpretarea artistica (spectacole)
9003 - Activitati de creatie artistica
9004- Activitati de gestionare a salilor de spectacole
9512 - Repararea echipamentelor de comunicatii
9523 - Repararea incaltamintei si a articolelor din piele
9529 - Repararea articolelor de uz personal si gospodaresc n.c.a.

Ca urmare a modificarilor, obiectul de activitate al societatii va fi urmatorul:
DOMENIUL SI OBIECTUL PRINCIPAL DE ACTIVITATE
Obiectul principal de activitate conform codificarii (Ordin 377/2024) Rev. Caen (3) este:
Activitatea principala: “Inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii” - cod CAEN 6820.
OBIECTUL SECUNDAR DE ACTIVITATE
Societatea poate desfasura urmatoarele activitati secundare conform CAEN Rev. 3:
4100 Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale
4321 Lucrari de instalatii electrice
4322 Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat
4324 Alte lucrari de instalatii pentru constructii
4331 Lucrari de ipsoserie
4332 Lucrari de tamplarie si dulgherie
4333 Lucrari de pardosire si placare a peretilor
4334 Lucrari de vopsitorie, zugraveli si montari de geamuri
4335 Alte lucrari de finisare
4341 Lucrari de invelitori, sarpante si terase la constructii
4634 Comert cu ridicata al bauturilor
4686 Comert cu ridicata al altor produse intermediare
4725 Comert cu amanuntul al bauturilor
4779 Comert cu amanuntul al bunurilor de ocazie
5210 Depozitari
5221 Activitati de servicii anexe pentru transporturi terestre
5224 Manipulari
5510 Hoteluri si alte facilitati de cazare similare
5520 Facilitati de cazare pentru vacante si perioade de scurta durata
5530 Parcuri pentru rulote, campinguri si tabere
5590 Alte servicii de cazare
5611 Restaurante
5621 Activitati de alimentatie (catering) pentru evenimente
5622 Alte servicii de alimentatie n.c.a.
5630 Baruri si alte activitati de servire a bauturilor
6811 Cumpararea si vanzarea de bunuri imobiliare proprii
6812 Dezvoltare (promovare) imobiliara
6831 Servicii de intermediere a tranzactiilor imobiliare
6832 Alte activitati pentru tranzactii imobiliare pe baza de comision sau contract
9699 Alte servicii personale n.c.a”

2. Aprobarea actualizarii si inlocuirii actului constitutiv al societatii. Noul act constitutiv al societatii va avea urmatorul continut:



ACTUL CONSTITUTIV
AL SOCIETATII CI-CO S.A.
(actualizat la _.09.2025)
I. FORMA JURIDICA A SOCIETATII, DENUMIREA, DURATA SI SEDIUL SOCIAL
Art. 1. Societatea este o persoana juridica romana, constituita in forma societatii pe actiuni. Societatea isi desfasoara activitatea in conformitate cu legislatia in vigoare si cu clauzele prezentului act constitutiv. Societatea este titulara de drepturi si obligatii si raspunde fata de terti cu intregul patrimoniu.
Art. 2. Denumirea societatii este CI-CO S.A.
Art. 3. In orice factura, oferta, comanda, tarif, prospect si alte documente intrebuintate in comert, emanand de la societate, trebuie sa se mentioneze denumirea, forma juridica, sediul social, numarul din registrul comertului, codul unic de inregistrare si capitalul social subscris si cel varsat.
Art. 4. Aceste informatii vor fi publicate si pe pagina de internet a societatii.
Art. 5. Durata de functionare a societatii este nedeterminata.
Art. 6. Sediul societatii este in localitatea Bucuresti, Aleea Campul Mosilor, nr.5, sector 2, Romania.
Art. 7. Societatea va putea infiinta sedii secundare - sucursale, puncte de lucru, agentii, reprezentante sau alte asemenea unitati fara personalitate juridica -, si la alte adrese, in alte localitati din Romania si alte state, cu respectarea prevederilor legale in materie.

II. OBIECTUL DE ACTIVITATE AL SOCIETATII
Art.8. DOMENIUL SI OBIECTUL PRINCIPAL DE ACTIVITATE
Obiectul principal de activitate conform codificarii (Ordin 377/2024) Rev. Caen (3) este:
Activitatea principala: “Inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii” - cod CAEN 6820.

Art. 9. OBIECTUL SECUNDAR DE ACTIVITATE
Societatea poate desfasura urmatoarele activitati secundare conform CAEN Rev. 3:
4100 Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale
4321 Lucrari de instalatii electrice
4322 Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat
4324 Alte lucrari de instalatii pentru constructii
4331 Lucrari de ipsoserie
4332 Lucrari de tamplarie si dulgherie
4333 Lucrari de pardosire si placare a peretilor
4334 Lucrari de vopsitorie, zugraveli si montari de geamuri
4335 Alte lucrari de finisare
4341 Lucrari de invelitori, sarpante si terase la constructii
4634 Comert cu ridicata al bauturilor
4686 Comert cu ridicata al altor produse intermediare
4725 Comert cu amanuntul al bauturilor
4779 Comert cu amanuntul al bunurilor de ocazie
5210 Depozitari
5221 Activitati de servicii anexe pentru transporturi terestre
5224 Manipulari
5510 Hoteluri si alte facilitati de cazare similare
5520 Facilitati de cazare pentru vacante si perioade de scurta durata
5530 Parcuri pentru rulote, campinguri si tabere
5590 Alte servicii de cazare
5611 Restaurante
5621 Activitati de alimentatie (catering) pentru evenimente
5622 Alte servicii de alimentatie n.c.a.
5630 Baruri si alte activitati de servire a bauturilor
6811 Cumpararea si vanzarea de bunuri imobiliare proprii
6812 Dezvoltare (promovare) imobiliara
6831 Servicii de intermediere a tranzactiilor imobiliare
6832 Alte activitati pentru tranzactii imobiliare pe baza de comision sau contract
9699 Alte servicii personale n.c.a.

III. CAPITALUL SOCIAL
Art. 10. Capitalul social subscris si varsat integral al societatii este de 6.764.967,5 lei, impartit intr-un numar de 2.705.987 actiuni nominative, dematerializate si indivizibile, fiecare cu o valoare nominala de 2,5 lei.
Art. 11. Structura capitalului social subscris si varsat este urmatoarea:
- Longshield Investment Group S.A., cu sediul in Bucuresti, Str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr.46 - 48, parter, camera 2, sector 2, detine un numar de 2.634.060 actiuni in valoare de 6.585.150 lei, reprezentand 97,34% din capitalul social.
- Alti actionari persoane fizice si juridice care detin un numar de 71.927 actiuni in valoare de 179.817,50 lei, reprezentand 2,66% din capitalul social
Art. 12. Obligatiile sociale sunt garantate cu patrimoniul social si nu pot fi grevate de datorii sau alte obligatii personale si sunt indivizibile. Actionarii sunt raspunzatori pana la concurenta sumei reprezentand actiunile pe care le poseda.
IV. ACTIUNILE
Art. 13. Societatea are emise un numar total de 2.705.987 actiuni nominative, dematerializate si indivizibile, fiecare cu o valoare nominala de 2,5 lei.
Art. 14. Actiunile au valoare egala si confera detinatorilor acestora drepturi egale.
Art. 15. Detinerea unei actiuni implica adeziunea de drept a detinatorului acesteia la actul constitutiv al societatii. Dovada detinerii actiunilor se face potrivit prevederilor legale aplicabile.
V. ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR
Art. 16. Organul suprem de conducere al societatii este adunarea generala a actionarilor, care se va constitui si va functiona in conformitate cu prevederile legale si ale prezentului act constitutiv.
Art. 17. Adunarile generale sunt ordinare si extraordinare si se vor tine la sediul societatii sau intr-un alt loc indicat in convocarea publicata.
Art. 18. Actionarii, in persoana sau reprezentati, pot participa si vota fizic sau prin mijloace electronice de comunicare la distanta in cadrul adunarilor generale sau isi pot exprima votul prin corespondenta, potrivit prevederilor legale si convocarii publicate. Prin convocarea adunarii se va indica daca actionarii pot participa la adunarea generala prin mijloace electronice de comunicare la distanta cu descrierea procedurilor care trebuie urmate de actionari pentru a participa si vota online in adunare.
Art. 19. Au dreptul sa participe la adunarile generale toti actionarii care sunt inscrisi in registrul actionarilor societatii la data de referinta comunicata prin convocare si stabilita potrivit prevederilor legale aplicabile.
ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR
Art. 20. Adunarea generala ordinara a actionarilor se intruneste cel putin o data pe an, in cel mult 4 luni de la incheierea exercitiului financiar.
Art. 21. Adunarea generala ordinara a actionarilor, in afara de dezbaterea altor probleme inscrise pe ordinea de zi a adunarii, este obligata la exercitarea atributiilor prevazute in Legea societatilor.
Art. 22. Pentru validitatea deliberarilor adunarii generale ordinare a actionarilor este necesara participarea la adunare a actionarilor care detin cel putin o patrime( 25%) din numarul total de drepturi de vot emise de societate.
Art. 23. Hotararile adunarii generale ordinare a actionarilor se iau cu majoritatea voturilor exprimate de actionari. Pozitia de „abtinere” adoptata de un actionar cu privire la orice punct inscris pe ordinea de zi a unei adunari generale a actionarilor reprezinta un vot exprimat si se ia in calculul majoritatii de vot.
Art. 24. Daca adunarea generala ordinara nu poate lucra din cauza neindeplinirii conditiilor prevazute pentru tinerea adunarii si adoptarea hotararilor, adunarea ce se va intruni la o a doua convocare poate sa delibereze asupra punctelor de pe ordinea de zi a celei dintai adunari, indiferent de cvorumul intrunit, luand hotarari cu majoritatea voturilor exprimate de actionari.

ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR
Art. 25. Adunarea generala extraordinara a actionarilor se intruneste ori de cate ori este necesar a se lua o hotarare pentru exercitarea atributiilor prevazute in legea societatilor. .
Art. 26. Pentru validitatea deliberarilor adunarii generale extraordinare a actionarilor este necesara la prima convocare participarea la adunare a actionarilor detinand o patrime (25%) din numarul total de drepturi de vot emise de societate, iar la convocarile urmatoare, prezenta actionarilor reprezentand cel putin o cincime (20%) din numarul total de drepturi de vot emise de societate.
Art. 27. Hotararile adunarii generale extraordinare a actionarilor sunt luate cu majoritatea voturilor detinute de actionarii participanti la adunare prin prezenta sau prin alta modalitate permisa de prevederile legale si ale actului constitutiv. Hotararile de modificare a obiectului principal de activitate al societatii, de reducere sau majorare a capitalului social, de schimbare a formei juridice, de fuziune, divizare sau de dizolvare a societatii se vor lua cu o majoritate de cel putin doua treimi (66,66%) din drepturile de vot detinute de actionarii prezenti sau reprezentati.
Art. 28. Pozitia de „abtinere” adoptata de un actionar cu privire la orice punct inscris pe ordinea de zi a unei adunari generale extraordinare a actionarilor reprezinta un vot exprimat si se ia in calculul majoritatii de vot.
CONVOCAREA ADUNARILOR GENERALE ALE ACTIONARILOR
Art. 29. Convocarea adunarii generale a actionarilor, punerea la dispozitia acestora a tuturor documentelor si informatiilor legate de problemele supuse aprobarii adunarii, se vor efectua de catre consiliul de administratie al societatii, care va lua masuri de publicare a acesteia in modalitatile prevazute de prevederile legale in vigoare si in actul constitutiv al societatii. Convocarea adunarii se va face prin publicare in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a si in cel putin un cotidian de circulatie nationala;
Art. 30. In ziua si la ora indicate in convocare, sedinta adunarii generale va fi deschisa, condusa si inchisa de catre presedintele consiliului de administratie sau de persoana care ii tine locul printr-o imputernicire data in acest sens de presedintele consiliului de administratie sau prin alta modalitate conform prevederilor legale.
VI. CONSILIUL DE ADMINISTRATIE
Art. 31. Administrarea si gestionarea societatii se face de un consiliu de administratie constituit din 3 membri. Durata mandatului administratorilor nu poate depasi 4 ani. Administratorii societatii pot fi realesi in conditiile legii si actului constitutiv.
Art. 32. Administratorii sunt desemnati de catre adunarea generala ordinara a actionarilor si pot fi revocati oricand de catre adunarea generala ordinara a actionarilor societatii. Drepturile si obligatiile administratorilor se stabilesc prin contract de mandat.
Art. 33. Prin acceptarea mandatului, administratorii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea conditiilor prevazute de prevederile legale in vigoare, inclusiv de Legea societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 34. Consiliul de administratie al societatii alege dintre membrii sai un presedinte al consiliului de administratie. Presedintele este numit pentru o durata care nu poate depasi durata mandatului sau de administrator. Presedintele consiliului de administratie poate fi revocat oricand de catre consiliul de administratie. Presedintele consiliului de administratie al societatii poate fi numit si director general.
Art. 35. Consiliul de administratie este insarcinat cu indeplinirea tuturor actelor necesare si utile pentru realizarea obiectului de activitate al societatii, cu exceptia celor rezervate de lege pentru adunarea generala a actionarilor. Consiliul de administratie are competentele de baza stabilite de lege, care nu pot fi delegate directorilor precum si (a) aprobarea contractarii de credite si a finantarilor suplimentare semnificative care nu sunt deja incluse in bugetul anual aprobat; (b) aprobarea dobandirii de catre societate de participatii in alte persoane sau entitati, in limitele si cu respectarea prevederilor legale; (i) aprobarea oricaror tranzactii ce depasesc valoarea prevazuta in contractul de mandat al directorului general sau in alt act al societatii; (j) aprobarea regulamentului de organizare si functionare a societatii, care detaliaza atributiile si competentele structurilor organizatorice prevazute in organigrama aprobata; (k) delegarea catre directorul general si/sau directorul general adjunct a unora dintre atributiile sale, cu exceptia competentelor rezervate de lege sau de actul constitutiv exclusiv consiliului de administratie; (l) stabilirea atributiilor directorilor societatii; (m) stabilirea sistemului de control intern si organizarea si functionarea activitatii de audit intern; (n) mutarea sediului societatii; (o) alte competente prevazute de lege ca apartinand exclusiv consiliului de administratie al societatii.
Consiliul de administratie poate hotari infiintarea sau radiera unor puncte de lucru, de filiale, sucursale, agentii, reprezentante sau alte asemenea unitati fara personalitate juridica, in orice localitate din tara sau strainatate, conform legii.
Art. 36. Consiliul de administratie poate delega conducerea societatii unuia sau mai multor directori, numind un director general si, dupa caz, un director general adjunct. Directorii pot fi numiti dintre administratori sau din afara consiliului de administratie. Presedintele consiliului de administratie al societatii poate fi numit si director general al societatii.
Art. 37. Modul de organizare a activitatii directorilor se stabileste prin decizie a consiliului de administratie.
Art. 38. Nu pot fi delegate directorilor atributiile primite de catre consiliul de administratie din partea adunarii generale a actionarilor societatii referitoare la mutarea sediului societatii, schimbarea obiectului de activitate al societatii si majorarea capitalului social.
Art. 39. Consiliul de administratie se intruneste cel putin o data la 3 luni prin convocarea acestuia de catre presedinte. Cand toti administratorii sunt prezenti nu este necesara convocarea acestuia, daca acestia sunt toti de acord cu privire la ordinea de zi propusa, care va fi consemnata in procesul-verbal de sedinta al consiliului de administratie impreuna cu acordul administratorilor de a delibera asupra punctelor propuse pe ordinea de zi. In cazul in care toti administratorii voteaza asupra punctelor aflate pe ordinea de zi, nu mai este necesara consemnarea acordului de a delibera.
Art. 40. Presedintele convoaca consiliul de administratie, stabileste ordinea de zi, vegheaza asupra informarii adecvate a membrilor consiliului cu privire la punctele aflate pe ordinea de zi si prezideaza intrunirea. Consiliul de administratie este convocat si la cererea motivata a cel putin 2 dintre membrii sai, a directorului general al societatii si, daca a fost numit, a directorului adjunct al societatii. In acest caz, ordinea de zi este stabilita de catre autorii cererii si presedintele consiliului de administratie este obligat sa dea curs unei astfel de cereri.
Art. 41. Convocarea pentru intrunirea consiliului de administratie va fi transmisa administratorilor cu suficient timp inainte de data intruniriiConvocarea va cuprinde data, locul unde se va tine sedinta sau modalitatea de participare la sedinta si ordinea de zi a sedintei. Asupra punctelor care nu sunt prevazute pe ordinea de zi se pot lua decizii doar in cazuri de urgenta sau in unanimitate.
Art. 42. Sedintele consiliului de administratie se pot tine prin mijloace de comunicare la distanta daca sunt de natura a asigura conditiile tehnice necesare pentru identificarea participantilor, participarea efectiva a acestora la sedinta/deliberare si retransmiterea deliberarilor in mod continuu sau consemnarea scrisa a deliberarilor.
Art. 43. Sedintele consiliului de administratie vor putea fi convocate si tinute si pe platforme virtuale/online si deliberarile si votul se vor putea exprima si prin corespondenta, inclusiv prin posta electronica.
Art. 44. Pentru fiecare sedinta a consiliului de administratie se va intocmi un proces-verbal, care va cuprinde numele participantilor, sumarul deliberarilor, deciziile luate, numarul de voturi intrunite si opiniile separate. Procesul-verbal este semnat olograf sau cu semnatura electronica calificata de catre presedintele de sedinta si de catre cel putin un alt membru al consiliului de administratie.
VII. DIRECTORII SOCIETATII
Art. 45. Directorii sunt responsabili cu luarea tuturor masurilor aferente conducerii societatii, in limitele obiectului de activitate al societatii si cu respectarea competentelor exclusive rezervate de lege sau de actul constitutiv consiliului de administratie si adunarii generale a actionarilor.
Art. 46. Consiliul de administratie numeste directorii, respectiv directorul general, directorul general adjunct si directorii executivi. Mandatul directorilor este acordat pentru o perioada de pana la 2 ani, conform deciziei consiliului de administratie, putand fi reinnoit pentru noi perioade. Fiecare director trebuie sa accepte in mod expres exercitarea mandatului incredintat si sa indeplineasca orice conditii prevazute de lege pentru exercitarea functiei.
Art. 47. Directorii, inclusiv directorul general, se subordoneaza consiliului de administratie si pot fi revocati sau suspendati oricand de catre consiliul de administratie. Revocarea directorului general si a celorlalti directori ai societatii, inainte de expirarea duratei mandatului pentru care au fost numiti, se va putea face pentru justa cauza. Constituie justa cauza pentru revocarea directorilor: (a) orice actiune sau inactiune prin care directorul isi incalca cu vinovatie oricare dintre obligatiile asumate si/sau care-i revin in aceasta calitate potrivit legii, hotararilor adunarilor generale a actionarilor si actului constitutiv al societatii; (b) neindeplinirea obiectivelor stabilite de catre adunarea generala a actionarilor, in special a prevederilor din bugetul de venituri si cheltuieli; (c) hotararea adunarii generale a actionarilor de reorganizare/restructurare a organelor statutare de conducere a societatii, prin modificarea formei de administrare sau a functiilor; (d) modificarea structurii actionariatului societatii in sensul reducerii participatiei unuia sau mai multor actionari prin instrainarea unui numar de actiuni care reprezinta cel putin 30% din totalul actiunilor emise de societate, majorarea de capital social, fuziunea sau divizarea societatii.
VIII. DIRECTORUL GENERAL AL SOCIETATII
Art. 48. Conducerea activitatii curente a societatii este asigurata de un director general, care poate fi si presedinte al consiliului de administratie si care indeplineste toate actele necesare si utile pentru realizarea obiectului de activitate al societatii, in limitele stabilite de actul constitutiv si cu exceptia celor rezervate prin lege si de prezentul act constitutiv consiliului de administratie al societatii sau adunarii generale a actionarilor societatii. Directorul general al societatii este imputernicit sa conduca si sa coordoneze activitatea zilnica a societatii, avand competenta de a angaja raspunderea societatii in conditiile prevazute in prezentul act constitutiv si in contractul sau de mandat.
Art. 49. Directorul general al societatii este numit de consiliul de administratie si are urmatoarele atributii, pe care le va exercita individual: (a) detine toate puterile legate de conducerea executiva a societatii, fara a afecta puterile acordate altor organe de conducere ale societatii si decide cu privire la toate activitatile curente ale societatii; (b) respecta si implementeaza deciziile consiliului de administratie, ale adunarii generale a actionarilor societatii, precum si strategiile generale si politicile privitoare la activitatea societatii, astfel cum au fost aprobate de consiliul de administratie si/sau de adunarii generale a actionarilor societatii; (c) coordoneaza procesul de elaborare a procedurilor de identificare, evaluare, monitorizare si control pentru riscurile semnificative si ia masurile necesare pentru identificarea, evaluarea, monitorizarea si controlul acestor riscuri; (d) reprezinta societatea in relatiile cu terti in conformitate cu prevederile actului constitutiv al societatii si cu puterile acordate de consiliul de administratie al societatii; (e) conduce si evalueaza activitatea entitatilor subordonate si dispune masurile corespunzatoare in vederea indeplinirii obiectivelor; (f) se asigura ca responsabilitatile delegate cu privire la stabilirea politicilor si procedurilor de control intern sunt indeplinite in mod corespunzator; (g) supune aprobarii consiliului de administratie al societatii structura organizatorica a societatii si regulamentul de organizare si functionare a acesteia; (h) aproba numarul total de salariati, sistemul de salarizare si alte forme de remunerare a personalului, incheie, modifica si desface contractele individuale de munca ale salariatilor societatii si mentine o structura organizatorica adecvata realizarii strategiei generale a societatii, in limitele stabilite de consiliul de administratie; (i) incheie in numele si in contul societatii contracte si acte de dobandire, instrainare, schimb sau de constituire in garantie a bunurilor, inclusiv credite, a caror valoare nu depaseste limitele prevazute in contractul sau de mandat sau in alte acte ale societatii; (j) aproba si semneaza orice fel de cereri, declaratii, sesizari sau alte inscrisuri ale societatii; (k) monitorizeaza indeplinirea in mod corespunzator a responsabilitatilor delegate coordonatorilor de directii/departament; (l) promoveaza standarde de etica si integritate pentru personalul societatii in ceea ce priveste controlul intern; (m) furnizeaza prompt administratorilor informatii si documente referitoare la conducerea operativa a societatii sau la orice aspect al activitatii sale, la cererea acestora sau potrivit celor dispuse prin reglementarile in vigoare sau prin deciziile consiliului de administratie.
Art. 50. In relatiile cu tertii, societatea este reprezentata de directorul general si este angajata prin semnatura acestuia.
IX. AUDITUL FINANCIAR, FIRMA DE AUDIT
Art. 51. Situatiile financiare ale societatii vor fi auditate de un auditor financiar in conditiile prevazute de lege.
X. ACTIVITATEA SOCIETATII
Art. 52. Exercitiul financiar incepe la 1 ianuarie si se termina la 31 decembrie ale fiecarui an.
Art. 53. Angajarea personalului societatii se face cu respectarea legislatiei in vigoare.
Art. 54. Finantarea societatii se asigura din surse proprii si/sau imprumutate in limitele permise de lege, cu respectarea regulilor prudentiale privind politica de investitii cuprinse in prevederile legale.
XI. REPARTIZAREA BENEFICIILOR SI PIERDERILOR
Art. 55 Calcularea sau repartizarea dividendelor cuvenite actionarilor si suportarea pierderilor se va face proportional cu cota de participare la capitalul social din profitul net ramas dupa constituirea fondurilor legale, prevazute de normele in vigoare, in conformitate cu hotararea adunarii generale
XII. DIZOLVAREA SI LICHIDAREA SOCIETATII
Art. 56. Dizolvarea societatii se face in conformitate cu procedura stabilita de Legea 31/1990 si cu celelalte prevederi legale in vigoare, in situatii ca:
a) imposibilitatea realizarii obiectului de activitate al societatii;
b) declararea nulitatii societatii;
c) hotararea adunarii generale;
d) falimentul societatii;
e) alte cauze prevazute de lege.
Dizolvarea societatii are ca efect deschiderea procedurii lichidarii. Dizolvarea are loc fara lichidare, in cazul fuziunii ori divizarii totale a societatii sau in alte cazuri prevazute de lege.
Lichidarea societatii si repartizarea patrimoniului se va face in conditiile si cu respectarea procedurii prevazute de lege
XIII. BENEFICIARII REALI AI SOCIETATII
Art. 57. Beneficiarii reali ai societatii sunt cei mentionati in declaratia privind beneficiarul real depusa potrivit art. 56 alin. (1) din Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cu modificarile si completarile ulterioare.

XIII. DISPOZITII FINALE
Art. 58. Prevederile actului constitutiv se completeaza cu normele Codului civil, Codului muncii, Legii societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ale legislatiei specifice pietei de capital si ale legislatiei civile in vigoare.

Administrator
Actualizat la __________________”
3. Aprobarea datei de 15.10.2025 ca data de inregistrare in conformitate cu prevederile Legii nr.24/2017, privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si a datei de 14.10.2025 ca data ”ex – date”.

4. Desemnarea administratorului Ion Sorin Ioneata pentru semnarea si ducerea la indeplinire a Hotararilor adoptate de catre A.G.E.A. si indeplinirea formalitatilor de publicitate si mentiune impuse de lege.


Doar persoanele care sunt actionari la data de referinta au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarii generale.
Actionarii isi pot exercita drepturile prevazute la art.105 (3)-(6) din Legea 24/2017, si art 198 din Regulamentul ASF nr.5/2018 cu respectarea termenelor legale prevazute de lege. Respectiv:
Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au:
- dreptul de a introduce, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala;
- dreptul de a prezenta, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.
Termenul de 15 zile de la data convocarii va fi indicat in concret dupa publicarea convocatorului, prin raport curent publicat conform normelor in vigoare.
Toate propunerile vor fi depuse in scris la sediul societatii, in plic inchis cu mentiunea “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 23.09.2025”.
Actionarii vor inainta propunerile de noi puncte pe ordinea de zi si proiectele de hotarari insotite de dovada calitatii de actionar, precum si insotite de documentatia relevanta atestand identitatea actionarului/actionarilor solicitant(i) (copie act de identitate in cazul actionarilor persoane fizice; copie act identitate al reprezentantului/mandatarului, certificat constatator eliberat de registrul comertului sau orice document echivalent emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal, prezentat in original sau in copie conform cu originalul, in cazul actionarilor persoane juridice. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului AGA).
Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale. Intrebarile vor fi depuse in scris cel tarziu cu o zi lucratoare inainte de data adunarii la sediul societatii, in plic inchis cu mentiunea “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 23.09.2025”.
Actionarii vor adresa intrebarile in scris, insotite de dovada calitatii de actionar precum si insotite de documentatia relevanta atestand identitatea actionarului/actionarilor solicitant(i) (copie act de identitate in cazul actionarilor persoane fizice; copie act identitate al reprezentantului/mandatarului, certificat constatator eliberat de registrul comertului sau orice document echivalent emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal, prezentat in original sau in copie conform cu originalul, in cazul actionarilor persoane juridice. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului AGA).
Societatea va formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut care va fi facut disponibil pe pagina de internet a societatii, in format intrebare-raspuns.
Informatii detaliate privind drepturile actionarilor mentionate mai sus sunt disponibile pe site-ul www.ci-co.ro.
Procedura de vot
In cazul votului personal actionarii persoane fizice si actionarii persoane juridice sunt indreptatiti sa participe la sedinta AGA prin simpla proba a identitatii facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate ( buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere) si in cazul actionarilor persoane juridice cu actul de identitate al reprezentantului legal (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere). In cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la data de referinta, primita de la depozitarul central si/sau a a certificatului constatator eliberat de registrul comertului sau orice document echivalent emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul persoana juridica este inmatriculat in mod legal, care atesta calitatea de reprezentant legal, prezentat in original sau in copie conform cu originalul, in limba romana sau engleza. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii Convocatorului AGA. Documentele prezentate intr-o alta limba decat engleza vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat in limbile romana/engleza.
In cazul votului prin reprezentare cu procura este posibila reprezentarea actionarilor la sedintele AGA prin reprezentant/mandatar care poate fi un alt actionar sau o terta persoana.
Imputernicirea speciala poate fi acordata oricarei persoane pentru reprezentare intr-o singura adunare generala si contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului, cu precizarea clara a optiunii de vot pentru fiecare punct inscris pe ordinea de zi a adunarii generale. In aceasta situatie, prevederile art. 125 alin. (5) din Legea nr. 31/1990 nu sunt aplicabile. In situatia discutarii in cadrul adunarii generale a actionarilor, in conformitate cu prevederile legale, a unor puncte neincluse pe ordinea de zi publicata, imputernicitul poate vota pe marginea acestora conform interesului actionarului reprezentat. Votul prin reprezentare cu procura speciala se va putea exprima completand si semnand formularele de procura speciala puse la dispozitie de societate in 3 exemplare, din care: un exemplar va fi transmis in scris, in original, la sediul social, al doilea exemplar va fi inmanat reprezentantului, pentru ca acesta sa-si poata dovedi calitatea de reprezentant la cererea secretariatului tehnic al adunarii, cel de-al treilea exemplar ramanand la actionar. Procura speciala/generala va fi transmisa in format fizic, in original in cazul procurii speciale, respectiv in copie conform cu originalul sub semnatura reprezentantului, in cazul procurii generale, astfel incat sa fie inregistrate de primire la sediul social pana la data de 21.09.2025, ora 10.00 sau prin e-mail la adresa office@ci-co.ro (situatie in care se utilizeaza mijloace electronice, procura speciala se va transmite prin semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr.455/2001), pana la aceleasi data si ora. Indiferent de modalitatea de transmitere a procurilor de reprezentare in AGA, trebuie sa contina mentiunea inscrisa clar si cu majuscule „ PROCURA PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 23.09.2025”. Un actionar poate desemna o singura persoana sa il reprezinte in AGA. Un actionar poate desemna prin procura speciala unul sau mai multi reprezentanti supleanti care sa ii asigure reprezentarea in adunarea generala in cazul in care reprezentantul desemnat este in imposibilitatea de a-si indeplini mandatul. In cazul in care, prin procura speciala sunt desemnati mai multi reprezentanti supleanti, se va stabili si ordinea in care acestia isi vor exercita mandatul. De asemenea, un actionar poate acorda o procura generala valabila pe o perioada care nu va depasi 3 ani, prin care imputerniceste pe reprezentantul sau sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea AGA, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca, procura sa fie acordata de catre actionar in calitate de client unui intermediar in sensul legislatiei de capital sau unui avocat. In scopuri de identificare procura speciala/generala va fi insotita de urmatoarele documente: copie act de identitate actionar (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere) si copie act de identitate reprezentant, in cazul persoanelor fizice; copie act de identitate reprezentant/mandatar persoana fizica (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere), copie act de identitate reprezentant/mandatar avocat insotit de imputernicire avocatiala in original sau in cazul reprezentantului/mandatarului persoana juridica copie a actului de identitate al reprezentantului legal al mandatarului persoana juridica insotita de certificatul constatator eliberat de registrul comertului sau orice document echivalent emis de catre o autoritate competenta din statul in care reprezentantul/mandatarul persoana juridica este inmatriculat in mod legal, prezentat in original sau in copie conform cu originalul. Documentele prezentate intr-o alta limba decat engleza vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat in limbile romana/engleza. In cazul primei utilizari, Procura generala trebuie sa fie inregistrata de primire la sediul social pana la data de 21.09.2025, ora 10.00 sau prin e-mail la adresa office@ci-co.ro .
La completarea formularelor de procura speciala actionarii vor avea in vedere posibilitatea completarii/actualizarii ordinii de zi, situatie in care formularele de procura vor fi actualizate in termenul legal.

Actionarii nu pot fi reprezentati in AGA in baza unei procuri generale de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese, potrivit Legii nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.
In cazul in care, un actionar este reprezentat de o institutie de credit care presteaza servicii de custodie, aceasta va putea vota in adunarea generala a actionarilor pe baza instructiunilor de vot primite prin mijloace electronice de comunicare, fara a mai fi necesara intocmirea unei imputerniciri speciale sau generale de catre actionar. Custodele voteaza in adunarea generala a actionarilor exclusiv in conformitate si in limita instructiunilor primite de la clientii sai avand calitatea de actionari la data de referinta.
Procura speciala de reprezentare in AGA data de un actionar unei institutii de credit care presteaza servicii de custodie, va fi valabila fara prezentarea altor documente suplimentare referitoare la respectivul actionar, daca procura speciala este intocmita conform Regulamentului ASF nr.5/2018, este semnata de respectivul actionar si este insotita de o declaratie pe propria raspundere data de reprezentantul legal al institutiei de credit care a primit imputernicirea de reprezentare prin procura speciala, din care sa reiasa ca: (i) institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar; (ii) instructiunile din procura speciala sunt identice cu instructiunile din cadrul mesajului SWIFT primit de institutia de credit pentru a vota in numele respectivului actionar; (iii) procura speciala este semnata de actionar. Procura speciala si declaratia pe propria raspundere trebuie depuse la sediul social in original, semnate si, dupa caz, stampilate, fara indeplinirea altor formalitati in legatura cu forma acestor documente.
Actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor la data de referinta isi pot exprima si transmite votul cu privire la punctele aflate pe ordinea de zi ale AGEA si prin corespondenta. Formularele de vot prin corespondenta pot fi obtinute de la sediul societatii sau se pot descarca de pe website-ul societatii, atat in limba romana cat si in limba engleza, incepand cu data 23.08.2025. Formularul de vot prin corespondenta, completat si semnat de actionar va fi transmis in scris, in original la sediul societatii sau prin e-mail la adresa office@ci-co.ro , purtand semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr.455/2001, astfel incat sa fie inregistrat ca fiind primit pana cel tarziu in data de 21.09.2025, ora 10.00. Indiferent de modalitatea de transmitere a formularului de vot prin corespondenta acesta trebuie sa contina mentiunea scrisa clar cu majuscule „FORMULAR DE VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 23.09.2025”.
Formularul de vot prin corespondenta va fi insotit de urmatoarele documente: copie act de identitate in cazul actionarilor persoane fizice; copie act identitate al reprezentantului/mandatarului, certificat constatator eliberat de registrul comertului sau orice document echivalent emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal, prezentat in original sau in copie conform cu originalul, in cazul actionarilor persoane juridice. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului AGA. Documentele prezentate intr-o alta limba decat engleza, vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat in limbile romana sau engleza. In situatia in care, actionarul care si-a exprimat votul prin corespondenta participa personal sau prin reprezentant la AGA, votul prin corespondenta exprimat pentru AGA este anulat. In aceasta situatie se va lua in considerare votul exprimat in sedinta personal sau prin reprezentant.
Formularul de vot prin corespondenta pentru votul in AGA transmis de un actionar pentru care o institutie de credit presteaza servicii de custodie, va fi valabil fara prezentarea altor documente suplimentare referitoare la respectivul actionar daca formularul de vot este intocmit conform Regulamentului ASF nr.5/2018, este semnat de respectivul actionar si este insotit de o declaratie pe propria raspundere data de reprezentantul legal al institutiei de credit, din care sa reiasa ca: (i) institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar; (ii) formularul de vot prin corespondenta este semnat de actionar si contine optiuni de vot identice cu cele mentionate de actionar printr-un mesaj SWIFT primit de institutia de credit de la respectivul actionar. La completarea formularului de vot prin corespondenta, actionarii trebuie sa tina cont de posibilitatea completarii/actualizarii ordinii de zi, caz in care aceste documente vor fi actualizate si puse la dispozitia actionarilor in termenul legal.
Hotararile adunarii generale extraordinare a actionarilor se iau cu majoritatea voturilor exprimate de actionari. Pozitia de „abtinere” adoptata de un actionar cu privire la orice punct inscris pe ordinea de zi a unei adunari generale a actionarilor reprezinta un vot exprimat si se ia in calculul majoritatii de vot.
Incepand cu data de 23.08.2025, vor fi disponibile la sediul societatii (secretariat intre orele 8:00-10:00, telefon: 021.252.29.52) si pe website-ul Societatii www.ci-co.ro:
(i) convocatorul
(ii) numarul total de actiuni si drepturile de vot la data convocarii
(iii) textul integral al documentele care urmeaza sa fie prezentate adunarii generale
(iv) proiectul de hotarare
(v) alte informatii referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a adunarii generale
(vi) formularele de imputernicire speciala care urmeaza sa fie utilizate pentru votul prin reprezentare in baza unei imputerniciri speciale,
(vii) formularele care urmeaza sa fie utilizate pentru votul prin corespondenta
(viii) alte informatii/documente referitoare la subiectele incluse pe ordinea de zi a AGEA

Consiliul de Administratie:
Prin Presedinte C.A.- Director General
Ion Sorin IONEATA
151 vizualizari Bucuresti, Publicat 20 August '25
Actualizat 20 August '25
Anunt inactiv