Secretariat si administrativ

2.500 RON
Ne dorim o colega noua.
Ne-ar placea ca tu sa fii:

- studii medii finalizate (diploma BAC)
- cu bune cunostinte operare calculator (M.S. Office - Excel, Word)
- o persoana inteligenta, capabila sa lucreze atat independent, cat si in echipa
- cu o buna capacitate de comunicare scrisa si verbala
- capabila sa analizezi datele si sa iei decizii pe baza acestora
- cu o buna organizare a timpului , sarcinilor si locului de munca in general
- o persoana responsabila, corecta, rabdatoare si atenta la detalii

Vei fi responsabila de:
- intocmire facturi, transmitere in SPV, prin programul Smart BILL si verificarea lor si a documetelor primite
- Inregistrare documente in programul intern, si organizarea lor pentru contabilitate
- intocmirea si organizarea corespondentei
- evidenta materialelor consumabile,

iar noi ce iti oferim?

- Un pachet salarial compus din salariu fix.
- Toate instrumentele de lucru de care ai nevoie.
- O activitate de birou, program Luni-Vineri de la 10:30 - 15: 30 - 16: 00 (in functie de volumul de munca), in zona sector 1, vis-a - vis de Ministerul Transporturilor.
71 vizualizari Bucuresti, Sector 1, azi; 11:42