Comunicat de presa, 16.02.2021
Comunicat de presa, 16.02.2021 [Anunt incepere implementare proiect grant de Capital de lucru“Granturi pentru capital de lucru” implementata de catre Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri (MEEMA) si Agentia pentru IMM, Atragere de Investitii si Promovarea Exportului (AIMMAIPE) in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.130/2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Operational Competitivitate 2014-2020, in contextul crizei provocate de COVID-19, cu completarile si modificarile ulterioare.] MINDIT SERVICES SRL anunta lansarea proiectul cu titlul ”Capital” proiect nr RUE 2615, contract nr. M2-2615 din 09-02-2021 inscris in cadrul Masurii ”Granturi pentru capital de lucru”, instituita prin OUG nr 130/2020. Proiectul se deruleaza pe o perioada de maxim 12 luni, incepand cu data semnarii contractului de finantare cu Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri/ AIMMAIPE , respectiv 09.02.2021. Obiectivul proiectului il reprezinta sprijinirea MINDIT SERVICES SRL in vederea depasirii crizei economice generate de pandemia COVID – 19. Proiectul are printre principalele rezultate, urmatoarele: -mentinerea activitatii pe o perioada de minim 6 luni, -mentinerea/suplimentarea numarului locurilor de munca fata de data depunerii cererii, pe o perioada de minimum 6 luni, la data acordarii granturilor Valoarea proiectului este de 834813.75 lei(valoarea totala) din care : 725925 lei grant si 108888.75 lei cofinantare. Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Competitivitate 2014-2020] [Date de Contact] Detalii suplimentare puteti obtine de la: Nume persoana contact: IONESCU MARIA-ALEXANDRA Functie: Administrator Tel: 0733777985 E-mail: maria.ionescu@mindit.io
Bucuresti, ieri, 14:28
Comunicat de presa, 19.02.2021
Comunicat de presa, 19.02.2021 [Anunt incepere implementare proiect grant de Capital de lucru“Granturi pentru capital de lucru” implementata de catre Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri (MEEMA) si Agentia pentru IMM, Atragere de Investitii si Promovarea Exportului (AIMMAIPE) in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.130/2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Operational Competitivitate 2014-2020, in contextul crizei provocate de COVID-19, cu completarile si modificarile ulterioare.] SMARTPOINT CONSULTING SRL,anunta lansarea proiectul cu titlul ”Capital” proiect nr RUE 1549, contract nr. M2-1549 din 02-02-2021 inscris in cadrul Masurii ”Granturi pentru capital de lucru”, instituita prin OUG nr 130/2020. Proiectul se deruleaza pe o perioada de maxim 12 luni, incepand cu data semnarii contractului de finantare cu Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri/ AIMMAIPE , respectiv 02.02.2021 Obiectivul proiectului il reprezinta sprijinirea SMARTPOINT CONSULTING SRL in vederea depasirii crizei economice generate de pandemia COVID – 19. Proiectul are printre principalele rezultate, urmatoarele: -mentinerea activitatii pe o perioada de minim 6 luni, -mentinerea/suplimentarea numarului locurilor de munca fata de data depunerii cererii, pe o perioada de minimum 6 luni, la data acordarii granturilor Valoarea proiectului este de 556542.5 lei(valoarea totala) din care : 483950 lei grant si 72592.5 lei cofinantare. Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Competitivitate 2014-2020] [Date de Contact] Detalii suplimentare puteti obtine de la: Nume persoana contact: Tudor Motiu Functie: Administrator Tel: 0740104712 E-mail: tudor.motiu@brandlink.ro
Bucuresti, 22 feb, 17:05
Comunicat de presa, 19.02.2021
Comunicat de presa, 19.02.2021 Demarare proiect ,,Granturi pentru capital de lucru acordate societatii PRIVILEG CATERING SRL” PRIVILEG CATERING SRL anunta lansarea proiectul cu titlul ” Granturi pentru capital de lucru” proiect nr RUE M2-3491 inscris in cadrul Masurii ”Granturi pentru capital de lucru”,instituita prin OUG nr 130/2020. Proiectul se deruleaza pe o perioada de maxim 12 luni, incepand cu data semnarii contractului de finantare cu Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri/ AIMMAIPE , respectiv 12.02.2021. Obiectivul proiectului il reprezinta sprijinirea societatii PRIVILEG CATERING SRL prin ajutor de stat acordat sub forma de grant pentru capital de lucru, in baza formularului electronic de inscriere si a documentatiei anexe, prin masura “Granturi pentru capital de lucru”, implementata de catre Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri (MEEMA) si Agentia pentru IMM, Atragere de Investitii si Promovarea Exportului (AIMMAIPE) in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.130/2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Operational Competitivitate 2014-2020, in contextul crizei provocate de COVID-19, cu completarile si modificarile ulterioare. Proiectul are printre principalele rezultate, urmatoarele: -mentinerea activitatii pe o perioada de minim 6 luni, -mentinerea numarului locurilor de munca fata de data depunerii cererii, pe o perioada de minimum 6 luni, la data acordarii granturilor. Valoarea proiectului este de 834.813,75 lei (valoarea totala) din care : 725.925 lei grant si 108.888,75 lei cofinantare. Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Ope- rational Competitivitate 2014-2020] Date de contact beneficiar: Persoana de contact: ANCA MITU Telefon: 0744 666 679 Email: anca.mitu@privilegcatering.ro
Bucuresti, 22 feb, 17:01
Comunicat de presa, 11.02.2021
Comunicat de presa, 11.02.2021 [Anunt incepere implementare proiect grant de Capital de lucru“Granturi pentru capital de lucru” implementata de catre Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri (MEEMA) si Agentia pentru IMM, Atragere de Investitii si Promovarea Exportului (AIMMAIPE) in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.130/2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Operational Competitivitate 2014-2020, in contextul crizei provocate de COVID-19, cu completarile si modificarile ulterioare.] GRAND BUSINESS CONSULTING SRL anunta lansarea proiectul cu titlul ”Capital” proiect nr RUE 416, contract nr. M2-416 din 10.01.2021 inscris in cadrul Masurii ”Granturi pentru capital de lucru”, instituita prin OUG nr 130/2020. Proiectul se deruleaza pe o perioada de maxim 12 luni, incepand cu data semnarii contractului de finantare cu Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri/ AIMMAIPE , respectiv 16.12.2020 Obiectivul proiectului il reprezinta sprijinirea GRAND BUSINESS CONSULTING SRL in vederea depasirii crizei economice generate de pandemia COVID – 19. Proiectul are printre principalele rezultate, urmatoarele: -mentinerea activitatii pe o perioada de minim 6 luni, -mentinerea/suplimentarea numarului locurilor de munca fata de data depunerii cererii, pe o perioada de minimum 6 luni, la data acordarii granturilor Valoarea proiectului este de 149501.26 lei(valoarea totala) din care : 130001.10lei grant si 19500.165 lei cofinantare. Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Competitivitate 2014-2020] [Date de Contact] Detalii suplimentare puteti obtine de la: Nume persoana contact: Andreea Brotac Functie: Administrator Tel: 0731738788 E-mail: andreeanicolau@yahoo.com
Bucuresti, 22 feb, 16:57
Lichidatorul judiciar, A&A CONSULTANTS SPRL organizeaza licitatie publica la data de 25.02.2021, ora 15:00, in Bucuresti- Sector 3, Bd. Carol I, nr. 12, et.1, pentru vanzarea bunurilor imobile situate in Bucuresti, str. Drumul Valea Danului, nr. 42, sector 6, proprietatea ELGI COM COF SRL- in faliment, astfel: Parcare supraterana nr. 11, in suprafata de 12 mp: 4.434,34 Euro+ TVA; Parcare supraterana nr. 12, in suprafata de 12 mp: 4.434,34 Euro+ TVA; Parcare subterana nr. 2, in suprafata de 12,98 mp: 6.209,83Euro + TVA; Parcare subterana nr. 3, in suprafata de 13,48 mp: 6.449,04 Euro+ TVA; Parcare subterana nr. 5, in suprafata de 13,44 mp: 6.429,90 Euro+ TVA; Parcare subterana nr. 6, in suprafata de 13,88 mp: 6.640,40 Euro+ TVA; Parcare subterana nr. 7, in suprafata de 13,72 mp: 6.563,86 Euro+ TVA. Descrierea bunurilor si conditiile de vanzare sunt continute in dosarul de prezentare, in contravaloare de 350 lei+ TVA/ loc de parcare. Pentru participarea la licitatie, ofertantii depun la sediul lichidatorului judiciar, documentele de participare prevazute in dosarul de prezentare, cu cel putin 24 de ore inainte de tinerea licitatiei. Garantia de participare este de 10% din valoarea bunurilor licitate. Achizitionarea dosarului de prezentare si plata garantiei de participare reprezinta conditii obligatorii pentru participarea la licitatie. In caz de neadjudecare la prima sedinta de licitatie, se vor organiza alte sedinte de licitatie in datele: 04.03.2021, 11.03.2021, 18.03.2021, 25.03.2021, 01.04.2021, aceeasi ora, locatie si in aceleasi conditii. Alte relatii privind bunurile vandute se pot obtine la telefon (021) 317.53.47, sau email office@aaconsultants.ro;
Bucuresti, 22 feb, 09:52
Afaceri, diverse - Citatii, licitatii, notificari