Anunt finalizare proiect Universal Rosca SRL
Anunt finalizare proiect Universal Rosca SRL 11.10.2021. Anunt finalizare proiect. “Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” din cadrul schemei de ajutor de stat instituite prin ORDONANTA DE URGENTA nr. 130 din 31 iulie 2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Operational Competitivitate 2014-2020, in contextul crizei provocate de COVID-19. Beneficiar proiect: Universal Rosca SRL. Universal Rosca SRL anunta finalizarea proiectului cu titlul “Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” proiect nr RUE 5423 inscris in cadrul Masurii ”Granturi pentru capital de lucru”, instituita prin OUG nr 130/2020. Proiectul s-a derulat pe o perioada de maxim 12 luni, incepand cu data semnarii contractului de finantare cu Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri/ AIMMAIPE , respectiv 13.04.2021. Obiectivul proiectului l-a reprezentat acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Operational Competitivi-tate 2014-2020, denumit in continuare POC, in contextul crizei provocate de COVID-19, pentru beneficiarii prevazuti la art. 3, a caror activitate a fost afectata direct sau indirect de raspandirea virusului SARS-CoV-2 sau a caror activitate a fost interzisa prin ordonante militare pe perioada starii de urgenta sau ingradite pe perioada starii de alerta. Proiectul a avut printre principalele rezultate, urmatoarele: -mentinerea activitatii pe o perioada de minim 6 luni, -mentinerea/suplimentarea numarului locurilor de munca fata de data depunerii cererii, pe o perioada de minimum 6 luni, la data acordarii granturilor. Valoarea proiectului: 834813.75 lei (valoarea totala) din care 725925 lei grant si 108888.75 lei cofinantare. Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Competitivitate 2014-2020] Date de contact: Rosca Domnica. Telefon: 0723534187. E-mail: universalrosca@gmail.com
Bucuresti, ieri, 14:45
Politia Locala sector 2 cu sediul in sos. Pantelimon nr. 27, telefon: 021/252.51.03, publica la ziar urmatoarele vehicule ce au fost identificate pe domeniul public al Sectorului 2 si urmeaza sa li se emita Dispozitia de ridicare de catre Primarul Sectorului 2, conform Legii 421/2002 actualizata privind regimul juridic al vehiculelor fara stapan sau abandonate: 1. Ford Mondeo, verde, Str. Grigore Ionescu nr. 92, bl. T7C. 2. Dacia Logan, galben, Sos. Dobroesti nr. 16. 3. Ford Focus, gri, Sos. Electronicii nr. 5; 4. Knaus rulota, alb, Calea Mosilor nr. 205, bl. 11; 5. Volkswagen, verde, Str. Negustori nr. 9; 6. Opel Vectra, albastru, Str. Popa Nicolae nr. 18, bl. 52. 7. Rulota, crem, Sos. Pantelimon nr. 90. 8. BMW, albastru, Aleea Magura Vulturului nr. 4; 9. Fiat Ducato, alb, Aleea Hobita nr. 8; 10. Volkswagen, albastru, Calea Mosilor nr. 257; 11. Opel Corsa, negru, Str. Sighet nr. 57; 12. Opel Signum, negru, Sos. Andronache nr. 208; 13. Opel Omega, gri, Str. George Constantin nr. 23; 14. Mazda MX5, negru, Str. Albatrosului nr. 9; 15. Opel Astra, gri, Str. Sachelarie Visarion nr. 75; 16. Autorulota, alb, Str. Arbustului nr. 2; 17. Renault, gri, Str. Nicolae Canea nr. 59A; 18. Ford, alb, Str. Atanase Ionescu nr. 46; 19. Rulota, alb, Str. Duzilor nr. 34; 20. Volkswagen duba, albastru, Str. Olari nr. 25; 21. Volkswagen, gri, Sos. Mihai Bravu nr. 6; 22. Dacia Logan, galben, Sos. Mihai Bravu nr. 107-119; 23. Remorca, gri, Sos. Pantelimon nr. 217; 24. Suzuki, rosu, Str. Vatra Luminoasa nr. 38-52; 25. Peugeot, gri, Str. Vaselor nr. 43; 26. Mercedes, verde, Sos. Pantelimon x Str. Magura Vulturului; 27. Alfa Romeo, negru, Str. Tudor Arghezi vis-a-vis de nr. 30; 28. Skoda, alb, Str. Plantelor nr. 81; 29. Rulota Cougar, alb, Str. Closani nr. 7. Director General Daiana Nicoleta Tanasescu.
Bucuresti, 14 oct, 17:11
Anunt publicitar Lichidatorul judiciar al Firmei Pferde International SRL- in faliment, in bankruptcy, en fallite inmatriculata in Registrul Comertului Ilfov sub nr. J/23/1085/2003, CUI 15536539 cu sediul in Comuna Ciorogarla, Str. Bucuresti nr. 35, Jud. Ilfov, Dosar nr.1023/93/2018* Tribunalul Ilfov Sectia civila, vinde prin licitatie publica cu strigare pentru urmatoarele bunuri imobile aflate in proprietatea debitoarei conform hotararii creditorilor din cadrul sedintei din data de 05.10.2021; - teren arabil extravilan in suprafata de 5.100 mp situat in Comuna Ciorogarla, Jud. Ilfov, Tarla 23/5, Parcela 26 cu numar cadastral 1350 cota detinuta in proprietate 100%, avand o valoare de piata dimunata cu 50% fata de Raportul de evaluare, astfel cum a fost aprobat de catre creditori in cadrul sedintei din data de 05.10.2021, respectiv de 41.150 EUR, plata se va efectua in lei la cursul BNR din ziua efectuarii platii. - teren extravilan situat in Comuna Ciorogarla, Jud. Ilfov, Tarla 23/2, Parcela 42 Str. Lacului cu numarul cadastral 55042, suprafata evaluata de 2497 mp cota detinuta in proprietate 50%, avand o valoare de piata dimunata cu 50% fata de Raportul de evaluare, astfel cum a fost aprobat de catre creditori in cadrul sedintei din data de 05.10.2021, respectiv de 49.450 EUR, plata se va efectua in lei la cursul BNR din ziua efectuarii platii. Valoare de piata de 181.200 EUR conform Raportului de evaluare aprobat de catre creditori in cadrul sedintei din data de 25.07.2019. Licitatia va avea loc in data de 27 Octombrie 2021, incepand cu ora 15.00 la sediul lichidatorului judiciar din Bucuresti, sector 2, Str.Teleajen, nr. 33 (intrarea din Str. Tepes Voda). In caz de neadjudecare licitatia se va repeta in acelasi loc si la aceeasi ora in fiecare zi de miercuri dupa cum urmeaza: 03 Noiembrie 2021, 10 Noiembrie 2021, 17 Noiembrie 2021, 24 Noiembrie 2021, 08 Decembrie 2021 si 15 Decembrie 2021, 22 Decembrie 2021, incepand cu ora 15.00. Informatii detaliate privind descrierea activului in parte este prezentata in Caietul de sarcini, in care se precizeaza data inscrierii la licitatie si data depunerii documentatiei complete necesare participarii la licitatie. Caietele de sarcini pot fi achizitionate de la sediul lichidatorului judiciar incepand cu data de 19 Octombrie 2021. Potentiali ofertanti, prin achizitionarea caietului de sarcini i-au la cunostinta ca bunul nu poate fi inspectat si/sau investigat activul / bunul de licitat, lichidatorului judiciar nu i-a fost predat acest bun si nu are accesul in proprietatea debitoarei , iar la inscrierea la licitatie isi dau acordul de acceptare a caietului de sarcini, a regulamentului de desfasurare a licitatiei si a declaratiei ca au luat la cunostinta de starea fizica a activului si inteleg sa adjudece pe principiul «asa cum este, acolo unde este». Documentatia completa de inscriere la licitatie va trebui depusa cu cel putin doua zile lucratoare inainte de data fixata pentru licitatie la sediul lichidatorului judiciar. Conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii pentru a putea participa la licitatie sunt precizate in caietului de sarcini.Cei interesati pot obtine date suplimentare si informatii la telefon 0722.63.63.23./021.252.02.33.
Bucuresti, 13 oct, 17:46
Afaceri, diverse - Citatii, licitatii, notificari