Toggle
0
Adaugă
Contul meu
Anunţuri selectate
Statistici imobiliare
Magazine
Autentificare
Citeşte ziarul pdf - 24 februarie
Vezi arhivă ziar
Citatii, licitatii, notificari - Anunturi afaceri, diverse Bucuresti
35 anunturi
Filtre
Vezi anunturi
X Sterge filtre
Ordonare data/pret
Dupa data
Dupa pret
Dupa distanta
Foto - Video
Doar foto
Doar video
Imobiliare vanzari
Imobiliare inchirieri
Locuri de munca
Auto, moto
Prestari servicii
Moda, frumusete
Copii - articole, jucarii
Electronice
Casa si gradina
Afaceri, diverse
Intalniri, matrimoniale
Timp liber, evenimente
Vanzari, cumparari, asocieri
Echipamente HORECA
Utilaje industriale
Citatii, licitatii, notificari
Pierderi
Diverse
Text
CAUTA
De la A la Z
De la Z la A
Cele mai noi
Cele mai vechi
Cele mai ieftine
Cele mai scumpe
Ordoneaza dupa distanta fata de locatia ta
Lichidator judiciar A&A Consultants SPRL
notifica toti creditorii ca prin sentinta civila nr. 671/15.02.2021, proununtata de Tribunalul Bucuresti - Sectia a VII-a Civila, in dosarul nr. 844/3/2020 s-a dispus deschiderea procedurii generale a falimentului prevazuta de Legea 85/2014 impotriva Asset Activ SRL, CUI 18493580, J40/495/2008, stabilindu-se urmatoarele termene limita: 01.04.2021 - inregistrarea cererilor de admitere a creantelor; 03.05.2021 - verificarea creantelor, intocmirea si publicarea tabelului suplimentar al creantelor; 02.06.2021 - intocmirea tabelului definitiv consolidat al creantelor. Termen continuare procedura: 17.06.2021. Informatii la nr.: 021.317.53.47
Bucuresti, azi, 15:42
SC Idodo Saftica SRL
titular program PUZ - ansamblu locuinte individuale, comert, servicii, amenajare circulatii auto si pietonale, parcari, spatii verzi, imprejmuire teren, utilitati - din Localitatea Balotesti, Str. Nalbei, T42, P121/56, 121/53, 121/54, 121/55. Anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de obtinere a avizului de mediu pentru planul mentionat si declansarea etapei de incadrare. Prima versiune a planului poate fi consultata la APM Ilfov, Aleea Lacul Morii, nr.1, Sector 6, de luni - joi, orele 9,00 - 12,00. Observatii si sugestii se primesc la APM Ilfov sau pe adresa office@apmif.anpm.ro in termen de 18 zile de la publicarea anuntului.
Bucuresti, azi, 15:27
SC Chipita Romania SRL
titular program PUZ construire hala depozitare, imprejmuire, circulatii auto si pietonale, parcari, spatii verzi imprejmuire teren, utilitati - din localitatea Clinceni, Str. Drumul Mare, T10/1, P43/1, P43/1/66, P43/1/66/1, anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de obtinere a avizului de mediu pentru planul mentionat si declansarea etapei de incadrare. prima versiune a planului poate fi consultata la APM Ilfov, Aleea Lacul Morii, nr. 1, Sector 6, de luni - joi, orele 9,00 - 12,00. Observatii si sugestii se primesc la APM Ilfov sau pe adresa office@apmif.anpm.ro in termen de 18 zile de la publicarea anuntului.
Bucuresti, azi, 15:21
Lichidatorul judiciar CII Pop Cristian Florian
organizeaza licitatie publica in data de 18.03.2021, ora 15:00, in Bucuresti, sector 3, Bd. Carol I nr. 12, et. 1, pentru vanzarea bunurilor mobile proprietatea ROMATEX ART SRL, reprezentand stocuri de marfa. Valoarea de vanzare a bunurilor este de 11.075,50 lei+ TVA. Descrierea bunurilor si conditiile de vanzare sunt continute in dosarul de prezentare in contravaloare de 600 lei+ TVA, care poate fi achizitionat de la sediul lichidatorului judiciar. Garantia de participare este de 10 % din valoarea bunurilor licitate. Achizitionarea dosarului de prezentare si plata garantiei de participare reprezinta conditii obligatorii pentru participarea la licitatie. Vizionarea bunurilor se poate face pana in ziua anterioara datei limita de depunere a documentelor de participare la licitatie. Termenul limita pentru depunerea documentelor de participare la licitatie este de 48 de ore inainte de data tinerii licitatiei. Relatii suplimentare privind bunurile se pot obtine la nr. de telefon 0744374260.
Bucuresti, azi, 14:42
Anunt PUZ Popesti Leordeni
S.C. EVIDENT GROUP SRL, proprietar al terenului situat in orasul Popesti Leordeni, sos. Oltenitei nr. 388B,T27,P531-532, nr. cad. 109647, in suprafata de 8857mp si drum de acces,anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de obtinere a avizului tehnic consultativ pentru documentatia PUZ -schimbare de functiune pentru construire hale depozitare +birouri. Documentatia a fost depusa pentru consultare la Consiliul Judetean Ilfov in data de 24.02.2021. Observatii/ comentarii se primesc in scris la Directia de urbanism din cadrul Consiliului Judetean Ilfov, Bucuresti, str. dr. Ernest Juvara nr. 3 tel. 0212125693 in termen de 15 zile de la publicarea prezentului anunt.
Ilfov, azi, 14:37
AEG Consulting IPURL
organizeaza licitatie publica in data de 03.03.2021, ora 13:00, in Bucuresti, sector 3, Bd. Carol I, nr. 12, et.1, pentru vanzarea in bloc a bunului imobil "Statie deservire carburanti" (Teren + Constructii), proprietatea debitoarei PEKA OIL SRL, situat in Loc. Constanta, Bd. I.C Bratianu, nr. 107, jud. Constanta, la pretul de pornire de 143.739,00 Euro + TVA. Descrierea bunurilor si conditiile de vanzare sunt continute in dosarul de prezentare, a carui valoare de achizitie este de 2.500 RON + TVA. Garantia de participare este de 10% din valoarea bunurilor licitate. Achizitionarea dosarului de prezentare si plata garantiei de participare reprezinta conditii obligatorii pentru participarea la licitatie. Vizionarea bunurilor se poate face pana in ziua anterioara inscrierii la licitatie. Pentru participarea la licitatie, ofertantii depun la sediul administratorului judiciar documentele de participare prevazute in dosarul de prezentare, cu cel putin 48 de ore inainte de tinerea licitatiei. In caz de neadjudecare la prima sedinta de licitatie, se vor organiza alte sedinte la datele de 10.03.2021, 17.03.2021, 24.03.2021, aceeasi locatie, ora si pret de pornire. Alte relatii la telefon (021)317.53.48, sau email:office@aegconsulting.ro.
Bucuresti, azi, 13:38
SC Decadance Art Bar SRL
cu sediul Bucuresti, sect. 3, str. Zizin nr. 5, camera 1, bl. V80A, sc. 3, et. 2, ap. 38, inregistrata la O.N.R.C.- O.R.C.T.B. cu CUI nr. 37587827, informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pentru activitatea: CAEN 5610- Restaurante, desfasurata in Bucuresti str. Vasile Alecsandri nr. 4/ str. Constantin Daniel nr. 11, cladirea B, demisol, Complex Landmark+ terasa, sect. 1. Informatii se pot solicita la seidul Agentiei pentru Protectia Mediului Bucuresti, din sect. 6, Aleea Lacul Morii nr. 1. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul APM Bucuresti in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anuntului.
Bucuresti, azi, 12:05
SC Mobimex 94 SRL
cu sediul in sos. Chitilei nr. 125, sect. 1, Bucuresti, CUI 5394445 informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pt. emitera autorizatiei de mediu pentru activitatea de 3109- Fabricarea de mobila n.c.a. desfasurata in sos. Chitilei nr. 125, sect. 1, Bucuresti. Informatiile se pot solicita la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului Bucuresti, str. Aleea Lacul Morii nr. 1, sector 6 (Barajul Lacul Morii in spatele benzinariei Lukoil) intre orele 9.00-12.00 de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul APM Bucuresti in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anuntului.
Bucuresti, ieri, 19:00
Anunt public privind decizia etapei de incadrare
(Docu Lenuta). PF Docu Lenuta titular al proiectului "Construire spalatorie self-service", anunta publicul interesat asupra luarii deciziei etapei de incadrare de catre APM Bucuresti, in cadrul procedurilor de evaluare a impactului asupra mediului: nu se supune evaluarii imactului asupra mediului pentru proiectul "Construire spalatorie self-service", propus a fi amplasat in Bucuresti, Sos. Fundeni, nr 13, sector 2. Proiectul deciziei de incadrare si motivele care o fundamenteaza pot fi consultate la sediul APM Bucuresti din Aleea Lacul Morii, nr. 1, sector 6, Bucuresti, in zilele de luni-vineri, intre orele 9-12.00 precum si la urmatoarea adresa de internet: http://apmbuc.anpm.ro. Publicul interesat poate inainta comentarii/ observatii la proiectul deciziei de incadrare in termen de 10 zile de la data publicarii anuntului pe pagina de internet a autoritatii competente pentru protectia mediului.
Bucuresti, ieri, 17:37
SC Kan Impex SRL
cu sediul in Sos. Morarilor nr. 2, sect. 2, Bucuresti, inregistrata la O.N.R.C.- O.R.C.T.B. cu CUI 6436018 informeaza pe cei interesati ca s-a depuse solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pt. activitatea Fabricarea painii, fabricarea produselor de patiserie, desfasurata in Sos. Morarilor nr. 2, sect. 2, Bucuresti. Informatiile se pot solicita la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului Bucuresti, str. Aleea Lacul Morii nr. 1, sector 6 (Barajul Lacul Morii in spatele benzinariei Lukoil) intre orele 9.00-12.00 de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul APM Bucuresti in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anuntului.
Bucuresti, ieri, 17:34
Anunt public 3
SC PromoImob Development SRL, avand sediul in str. Elena Clucereasca nr. 11, sect. 1, loc. Bucuresti, titular al planului urbanistic zonal PUZ Barbu Vacarescu nr. 110-112 (fost 120-144), loc. Bucuresti, str. Barbu Vacarescu nr. 110-112 (fost 120-144), sect. 2 anunta publicul interesat asupra parcurgerii etapei de incadrare in cadrul Sedintei Comitetului Special Constituit din data 16.02.2021, urmand ca planul/ programul sa fie supus procedurii de adoptare fara aviz de mediu. Comentarii privind decizia etapei de incadrare se primesc in scris la sediul APM Bucuresti in termen de 10 zile calendaristice de la publicarea anuntului.
Bucuresti, ieri, 16:18
Comunicat de presa, 16.02.2021
[Anunt incepere implementare proiect grant de Capital de lucru“Granturi pentru capital de lucru” implementata de catre Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri (MEEMA) si Agentia pentru IMM, Atragere de Investitii si Promovarea Exportului (AIMMAIPE) in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.130/2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Operational Competitivitate 2014-2020, in contextul crizei provocate de COVID-19, cu completarile si modificarile ulterioare.] MINDIT SERVICES SRL anunta lansarea proiectul cu titlul ”Capital” proiect nr RUE 2615, contract nr. M2-2615 din 09-02-2021 inscris in cadrul Masurii ”Granturi pentru capital de lucru”, instituita prin OUG nr 130/2020. Proiectul se deruleaza pe o perioada de maxim 12 luni, incepand cu data semnarii contractului de finantare cu Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri/ AIMMAIPE , respectiv 09.02.2021. Obiectivul proiectului il reprezinta sprijinirea MINDIT SERVICES SRL in vederea depasirii crizei economice generate de pandemia COVID – 19. Proiectul are printre principalele rezultate, urmatoarele: -mentinerea activitatii pe o perioada de minim 6 luni, -mentinerea/suplimentarea numarului locurilor de munca fata de data depunerii cererii, pe o perioada de minimum 6 luni, la data acordarii granturilor Valoarea proiectului este de 834813.75 lei(valoarea totala) din care : 725925 lei grant si 108888.75 lei cofinantare. Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Competitivitate 2014-2020] [Date de Contact] Detalii suplimentare puteti obtine de la: Nume persoana contact: IONESCU MARIA-ALEXANDRA Functie: Administrator Tel: 0733777985 E-mail: maria.ionescu@mindit.io
Bucuresti, ieri, 14:28
Anunt public
Mol Romania Petroleum Products SRL cu sediul in Muncipiul Cluj Napoca Bulevardul 21 Decembrie 1989 nr. 77, camera C1 cladirea C-D The Office etaj 1, Jud. Cluj, CUI 7745470 informeaza publicul interesat asupra depunerii solicitarii de innoire a autorizatiei de mediu pentru activitatea comert cu amanuntul al carburantilor pt autovehicule in magazine specializate desfasurata in Bucuresti, bd-ul Iuliu Maniu nr. 205-211, sector 6.
Bucuresti, ieri, 12:35
1 Lei
Autorizatie mediu Ilfov
societatea sC Antcos Serv SRL titular al activitatii spalatorie auto la adresa Prelungirea Ghencea NR 45A, Bragadiru, Ilfov, anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de obtinere a autorizatiei de mediu pentru activitate. Informatiile privind potentialul impact asupra mediului al activitatii pot fi consultate la sediul APM Ilfov str. Lacul Morii nr. 1, sector 6, Bucuresti, Tel/Fax: 430.15.23, 430.14.02, 0746248440 in zilele de luni-joi, intre orele 9-13, vineri 9-12. Observatiile publicului se primesc zilnic, la sediul APM Ilfov.
Bragadiru, ieri, 11:57
SC Sim Auto Total Service SRL
cu sediul in Popesti Leordeni, str. 1 Mai, nr. 25A, Jud. Ilfov, inregistrata la O.N.R.C.O.R.C.T.B. cu CUI nr. 35092058 informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pentru activitatea de service, vopsitorie auto desfasurata in sos. Oltenitei, nr. 103, Hala Parter, A, sector 4, Bucuresti. Informatii se pot solicita la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului Bucuresti din sectorul 6, Aleea Lacul Morii, nr. 1 Barajul Lacul Morii, in spatele benzinariei LUKOIL, intre orele 9:00-12:00, de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul A.P.M. Bucuresti in termen 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.
Bucuresti, ieri, 11:07
Citatie
Domnul Sibian Stefan Gabriel, cu ultimul domiciliu cunoscut in str. Baltii, nr. 17, com. Copaceni, judetul Ilfov, este chemat in fata instantei , respectiv a Tribunalului Ilfov, cu sediul in Oras Buftea, judetul Ilfov, str. Stirbei Voda, nr. 24, Sectia Civila, complet A2, in calitate de apelant-parat in dosarul nr. 4679/1748/2014, in ziua de 16.03.2021, la ora 10.30. In caz de neprezentare a partii, se va putea trimite un inscris, judecata urmand a se face in lipsa.
Magurele, 23 feb, 21:22
Intentie elaborare PUD
Tronaru Ion Adrian, proprietar al terenului din Strada Berechet nr. 1, Sector 2, anunta publicul interesat asupra intentiei de elaborare a "PUD construire locuinta P+2". Observatii/ comentarii se pot depune la Primaria Sector 2, str. Chiristigiilor, nr. 11-13, serviciul Urbanism, infopublice@ps2.ro, in termen de 15 zile de la publicarea anuntului.
Bucuresti, 23 feb, 20:31
Informare
In conformitate cu prevederile Legii Apelor nr. 107/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, titularul SC Geplast SRL Constanta, bd. I.C.Bratianu nr. 61A, jud. Constanta intentioneaza sa solicite de la AN -"Apele Romane" -Directia Apelor Arges-Vedea aviz de gospodarire a apelor pentru investitia "Construire birouri p+1e, hala depozit P, bazin vidanjabil, amenajare incinta si utilitati" Oras Pantelimon, str. Soseaua de Centura nr. 38, nr. cadastral 117373, T33, P291, jud. Ilfov. Aceasta investitie este noua. Ca rezultat al activitatii desfasurate in cadrul investitiei, vor rezulta ape uzate menajere. Persoanele care doresc sa obtina informatii suplimentare cu privire la solicitarea Avizului de gospodarire a apelor pot contacta solicitantul de aviz la adresa mentionata. Persoanele care doresc sa transmita observatii, sugestii si recomandari se pot adresa solicitantului sau la adresa mineralaqua@gmail.com -Constantin Doina, tel. 0722.708.486, dupa data de 02.03.2021.
Bucuresti, 23 feb, 16:55
Citatie
Stan Florea, cu utimul domiciliu cunoscut in com.Vidra, judetul Ilfov, este citata in calitate de intimat, la data de 12.03.2021, ora 10.00, la Tribunalul Ilfov, Localitatea Buftea, str.Stirbei Voda nr.24, Sectia Civila, jud. Ilfov, Sala 4 civil r1, in dosarul nr.2728/1748/2009 avand ca obiect recurs- revendicare imobiliara, in proces cu Costache Maria si Costache Ion, domiciliati in comuna Varasti, sat Dobreni, judetul Giurgiu, in calitate de recurenti reclamanti.
Bucuresti, 23 feb, 15:37
Citatie
David Frusina, cu utimul domiciliu cunoscut in com.Vidra, judetul Ilfov, este citata in calitate de intimat, la data de 12.03.2021, ora 10.00, la Tribunalul Ilfov, Sectia Civila, Localitatea Buftea, str.Stirbei Voda, nr.24, jud.Ilfov, Sala 4 civil r1, in dosarul nr.2728/1748/2009 avand ca obiect recurs- revendicare imobiliara, in proces cu Costache Maria si Costache Ion, domiciliati in comuna Varasti, sat Dobreni, judetul Giurgiu, in calitate de recurenti reclamanti.
Bucuresti, 23 feb, 15:35
Citatie
Societatea LEV GARDEN SRL, cu utimul sediu social cunoscut in sat Ostratu, com.Corbeanca, str.Pescarusului, 28F, biroul 1, parter, judetul Ilfov, este citata in calitate de intimat, la data de 12.03.2021, ora 10.00, la Tribunalul Ilfov, Sectia Civila, Localitatea Buftea, str.Stirbei Voda, nr.24, jud.Ilfov, Sala 4 civil r1, in dosarul nr.2728/1748/2009, avand ca obiect recurs- revendicare imobiliara, in proces cu Costache Maria si Costache Ion, domiciliati in comuna Varasti, sat Dobreni, judetul Giurgiu, in calitate de recurenti reclamanti.
Bucuresti, 23 feb, 15:29
SC Splendid Car Wash SRL
cu sediul in Sos. Berceni nr. 17, sector 4, Bucuresti, inregistrata la ONRC-ORCTB cu CUI nr. 23441952 informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pentru activitatea Spalatorie auto, desfasurata in Sos. Berceni nr. 267. Informatiile la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului Bucuresti din sector 6, Aleea Lacul Morii nr. 1 (Barajul Lacul Morii, in spatele benzinariei Lukoil), intre orele 9-12, de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul APM Bucuresti in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.
Bucuresti, 23 feb, 13:34
SC Dedeman SRL
prin Patrascu Stefan Andrei anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul Pentru elaborarea documentatiei in vederea autorizarii lucrarilor de construire si organizare de executie - construire restaurant Mc Donald’s, pilon publicitar (structura) mobilier urban, loc de joaca, terasa, circulatii auto si pietonale, locuri de parcare, spatii verzi, reorganizarea parcarii existente si accese si organizarea de executie propus a fi amplasat in Bucuresti, Sector 3, bulevardul Teodor Pallady nr. 50. Informatii privind proiectul propus pot fi consultate la sediul APM Bucuresti din Bucuresti, Sector 6, Aleea Lacul Morii nr. 1 si la sediul titularului SC Dedeman SRL din strada Alexei Tolstoi nr. 8, municipiul Bacau, judetul Bacau in zilele de luni vineri intre orele 8-16. Observatiile publicului se primesc zilnic la sediul APM Bucuresti.
Bucuresti, 23 feb, 12:25
Editura RAO Distributie
doreste sa ia legatura cu traducatorii Anda Boldur, Dinu Albulescu si Demonstene Botez, cu mostenitorii sau cu reprezentantii lor legali, in vederea unei discutii privind drepturile pentru unele traduceri literare. Va rugam sa contactati editura RAO la numerele de telefon 021.224.12.31/ 0729.166.974.
Bucuresti, 23 feb, 12:04
Anunt Administratia Nationala "Apele Romane"
SC Lena Art Advertising SRL CUI 39184642 cu sediul in sat Sitaru, com.Gradistea, str.Primaverii, nr.7A, etj.1, cam.17, jud. Ilfov anunta depunerea documentatiei pentru emitere aviz gospodarirea apelor pentru investitia "Construire imobile locuinte corp 1 (P+1E), corp 2 (P+2E), corp 3 (P+1E), anexa corp 4 (P), piscina, (18 apartamente), imprejmuire si utilitati. Persoanele interesate pot solicita documentatia la sediul SGA Bucuresti- Ilfov cu sediul in Splaiul Independentei nr.294, sector 6, Bucuresti.
Bucuresti, 23 feb, 06:10
Eventualii mostenitori
ai defunctiilor Mandea Eugen si Mandea Florea cu domiciliul necunoscut sunt instiintati sa se prezinte la sediul: SPN "IUS" din Bucuresti, strada Intrarea Barsei, Nr. 8, BL G6, Ap 1, sector 3 Bucuresti. Telefon 021.340.31.32 sau 07266129461 in ziua de 22.03.2021, orele 10:00 pentru a participa la rectificarea actului de vanzare autentificat cu Nr 7155 din 28.06.1972 al notarului de stat din sector 2 in care se priveste suprafata de teren si apartament din Bucuresti, str. Nicolae Parau, Nr 16, sector 2. Persoana contact: 0762006388 Gheorghe Marin
Bucuresti, 22 feb, 18:13
Comunicat de presa, 19.02.2021
[Anunt incepere implementare proiect grant de Capital de lucru“Granturi pentru capital de lucru” implementata de catre Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri (MEEMA) si Agentia pentru IMM, Atragere de Investitii si Promovarea Exportului (AIMMAIPE) in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.130/2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Operational Competitivitate 2014-2020, in contextul crizei provocate de COVID-19, cu completarile si modificarile ulterioare.] SMARTPOINT CONSULTING SRL,anunta lansarea proiectul cu titlul ”Capital” proiect nr RUE 1549, contract nr. M2-1549 din 02-02-2021 inscris in cadrul Masurii ”Granturi pentru capital de lucru”, instituita prin OUG nr 130/2020. Proiectul se deruleaza pe o perioada de maxim 12 luni, incepand cu data semnarii contractului de finantare cu Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri/ AIMMAIPE , respectiv 02.02.2021 Obiectivul proiectului il reprezinta sprijinirea SMARTPOINT CONSULTING SRL in vederea depasirii crizei economice generate de pandemia COVID – 19. Proiectul are printre principalele rezultate, urmatoarele: -mentinerea activitatii pe o perioada de minim 6 luni, -mentinerea/suplimentarea numarului locurilor de munca fata de data depunerii cererii, pe o perioada de minimum 6 luni, la data acordarii granturilor Valoarea proiectului este de 556542.5 lei(valoarea totala) din care : 483950 lei grant si 72592.5 lei cofinantare. Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Competitivitate 2014-2020] [Date de Contact] Detalii suplimentare puteti obtine de la: Nume persoana contact: Tudor Motiu Functie: Administrator Tel: 0740104712 E-mail: tudor.motiu@brandlink.ro
Bucuresti, 22 feb, 17:05
Comunicat de presa, 19.02.2021
Demarare proiect ,,Granturi pentru capital de lucru acordate societatii PRIVILEG CATERING SRL” PRIVILEG CATERING SRL anunta lansarea proiectul cu titlul ” Granturi pentru capital de lucru” proiect nr RUE M2-3491 inscris in cadrul Masurii ”Granturi pentru capital de lucru”,instituita prin OUG nr 130/2020. Proiectul se deruleaza pe o perioada de maxim 12 luni, incepand cu data semnarii contractului de finantare cu Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri/ AIMMAIPE , respectiv 12.02.2021. Obiectivul proiectului il reprezinta sprijinirea societatii PRIVILEG CATERING SRL prin ajutor de stat acordat sub forma de grant pentru capital de lucru, in baza formularului electronic de inscriere si a documentatiei anexe, prin masura “Granturi pentru capital de lucru”, implementata de catre Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri (MEEMA) si Agentia pentru IMM, Atragere de Investitii si Promovarea Exportului (AIMMAIPE) in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.130/2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Operational Competitivitate 2014-2020, in contextul crizei provocate de COVID-19, cu completarile si modificarile ulterioare. Proiectul are printre principalele rezultate, urmatoarele: -mentinerea activitatii pe o perioada de minim 6 luni, -mentinerea numarului locurilor de munca fata de data depunerii cererii, pe o perioada de minimum 6 luni, la data acordarii granturilor. Valoarea proiectului este de 834.813,75 lei (valoarea totala) din care : 725.925 lei grant si 108.888,75 lei cofinantare. Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Ope- rational Competitivitate 2014-2020] Date de contact beneficiar: Persoana de contact: ANCA MITU Telefon: 0744 666 679 Email: anca.mitu@privilegcatering.ro
Bucuresti, 22 feb, 17:01
Comunicat de presa, 11.02.2021
[Anunt incepere implementare proiect grant de Capital de lucru“Granturi pentru capital de lucru” implementata de catre Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri (MEEMA) si Agentia pentru IMM, Atragere de Investitii si Promovarea Exportului (AIMMAIPE) in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.130/2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Operational Competitivitate 2014-2020, in contextul crizei provocate de COVID-19, cu completarile si modificarile ulterioare.] GRAND BUSINESS CONSULTING SRL anunta lansarea proiectul cu titlul ”Capital” proiect nr RUE 416, contract nr. M2-416 din 10.01.2021 inscris in cadrul Masurii ”Granturi pentru capital de lucru”, instituita prin OUG nr 130/2020. Proiectul se deruleaza pe o perioada de maxim 12 luni, incepand cu data semnarii contractului de finantare cu Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri/ AIMMAIPE , respectiv 16.12.2020 Obiectivul proiectului il reprezinta sprijinirea GRAND BUSINESS CONSULTING SRL in vederea depasirii crizei economice generate de pandemia COVID – 19. Proiectul are printre principalele rezultate, urmatoarele: -mentinerea activitatii pe o perioada de minim 6 luni, -mentinerea/suplimentarea numarului locurilor de munca fata de data depunerii cererii, pe o perioada de minimum 6 luni, la data acordarii granturilor Valoarea proiectului este de 149501.26 lei(valoarea totala) din care : 130001.10lei grant si 19500.165 lei cofinantare. Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Competitivitate 2014-2020] [Date de Contact] Detalii suplimentare puteti obtine de la: Nume persoana contact: Andreea Brotac Functie: Administrator Tel: 0731738788 E-mail: andreeanicolau@yahoo.com
Bucuresti, 22 feb, 16:57
Procedura de autorizare
SC Cata&Cris Impex SRL , cu sediul in Bucuresti , Str. Cal. Vitan , nr. 279A , Sector 3 , informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu.
Bucuresti, 22 feb, 15:19
A&A Consultants SPRL
organizeaza licitatie publica in data de 02.03.2021, ora 14:00, in Bucuresti, sector 3, Bd.Carol I nr. 12, et.1, pentru vanzare bunurilor mobile proprietatea debitoarei GALINVEST SRL: 1. remorca Bockmann, tip 201B1/PPA - 1.598 euro + TVA; 2. autoturism marca Volkswagen NEW BEETLE CABRIOLET- 575 euro+ TVA 3. autoutilitara N1 marca Renault transport animale- 3.942 euro+ TVA. Descrierea bunurilor si conditiile de vanzare sunt continute in dosarul de prezentare a carui contravaloare de 1.050 RON+ TVA. Garantia de participare este de 10% din valoarea bunurilor licitate. Termenul de inscriere: minim 48 ore inainte de dat si ora licitatiei. Achizitionarea dosarului de prezentare si plata garantiei de participare reprezinta conditii obligatorii pentru participarea la licitatie. In caz de neadjudecare la prima sedinta de licitatie, se vor organiza alte sedinte la datele de 16.03.2021, 30.03.2021, 13.04.2021, aceeasi locatie, ora si pret de pornire. Alte relatii la telefon (021)317.53.47, sau email:office@aaconsultants.ro.
Bucuresti, 22 feb, 13:05
Lichidatorul judiciar, A&A CONSULTANTS SPRL
organizeaza licitatie publica la data de 25.02.2021, ora 15:00, in Bucuresti- Sector 3, Bd. Carol I, nr. 12, et.1, pentru vanzarea bunului imobil reprezentand incapere in suprafata totala de 39,64 mp, destinata edificarii unui nr. de 7 boxe subterane conform cartilor funciare, proprietatea ELGI COM COF SRL, situata in Bucuresti, str. Drumul Valea Danului, nr. 42, sector 6, la pretul de pornire de 8.927,15 Euro + TVA. Descrierea bunului si conditiile de vanzare sunt continute in dosarul de prezentare, in contravaloare de 350 lei+ TVA. Pentru participarea la licitatie, ofertantii depun la sediul lichidatorului judiciar, documentele de participare prevazute in dosarul de prezentare, cu cel putin 24 de ore inainte de tinerea licitatiei. Garantia de participare este de 10% din valoarea bunurilor licitate. Achizitionarea dosarului de prezentare si plata garantiei de participare reprezinta conditii obligatorii pentru participarea la licitatie. In caz de neadjudecare la prima sedinta de licitatie, se vor organiza alte sedinte de licitatie in datele : 04.03.2021, 11.03.2021, 18.03.2021, 25.03.2021, 01.04.2021, aceeasi ora, locatie si in aceleasi conditii. Alte relatii privind bunurile vandute se pot obtine la telefon (021) 317.53.47, sau email office@aaconsultants.ro;
Bucuresti, 22 feb, 09:53
Lichidatorul judiciar, A&A CONSULTANTS SPRL
organizeaza licitatie publica la data de 25.02.2021, ora 15:00, in Bucuresti- Sector 3, Bd. Carol I, nr. 12, et.1, pentru vanzarea bunurilor imobile situate in Bucuresti, str. Drumul Valea Danului, nr. 42, sector 6, proprietatea ELGI COM COF SRL- in faliment, astfel: Parcare supraterana nr. 11, in suprafata de 12 mp: 4.434,34 Euro+ TVA; Parcare supraterana nr. 12, in suprafata de 12 mp: 4.434,34 Euro+ TVA; Parcare subterana nr. 2, in suprafata de 12,98 mp: 6.209,83Euro + TVA; Parcare subterana nr. 3, in suprafata de 13,48 mp: 6.449,04 Euro+ TVA; Parcare subterana nr. 5, in suprafata de 13,44 mp: 6.429,90 Euro+ TVA; Parcare subterana nr. 6, in suprafata de 13,88 mp: 6.640,40 Euro+ TVA; Parcare subterana nr. 7, in suprafata de 13,72 mp: 6.563,86 Euro+ TVA. Descrierea bunurilor si conditiile de vanzare sunt continute in dosarul de prezentare, in contravaloare de 350 lei+ TVA/ loc de parcare. Pentru participarea la licitatie, ofertantii depun la sediul lichidatorului judiciar, documentele de participare prevazute in dosarul de prezentare, cu cel putin 24 de ore inainte de tinerea licitatiei. Garantia de participare este de 10% din valoarea bunurilor licitate. Achizitionarea dosarului de prezentare si plata garantiei de participare reprezinta conditii obligatorii pentru participarea la licitatie. In caz de neadjudecare la prima sedinta de licitatie, se vor organiza alte sedinte de licitatie in datele: 04.03.2021, 11.03.2021, 18.03.2021, 25.03.2021, 01.04.2021, aceeasi ora, locatie si in aceleasi conditii. Alte relatii privind bunurile vandute se pot obtine la telefon (021) 317.53.47, sau email office@aaconsultants.ro;
Bucuresti, 22 feb, 09:52
Anunt public nr. 2
Akali Smart SRL cu sediul in str. Logofatul Tautu, nr. 4, bl. C4, et. 7, ap. 31, sect. 3, mun. Bucuresti, titular al planului/programului “Construire spalatorie ecologica”, amplasat in loc. Voluntari, jud. Ilfov, bdul Voluntari, nr. 125, tarla 149, parcela 5579, nr. cadastral 107242, in suprafata de 558 mp, anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de obtinere a Avizului Favorabil pentru documentatia PUZ- construire spalatorie ecologica. Documentatia a fost depusa pentru consultare la Consiliul Judetean Ilfov la data de 12.02.2021. Observatii/comentarii se primesc in scris la Directia de Urbanism din cadrul Consiliului Judetean Ilfov, Bucuresti, str. Doctor Ernest Juvara nr. 3-5, sect. 6 (tel. 0212125693) in termen de 15 zile de la publicarea prezentului anunt.
Voluntari, 21 feb, 19:21
Anunt public Nr. 1
Akali Smart SRL cu sediul in str. Logofatul Tautu, nr.4, bl C4, et 7, ap.31, sect 3, mun. Bucuresti, titular al planului/programului “Construire spalatorie ecologica”, amplasat in loc. Voluntari, jud. Ilfov, bdul Voluntari, nr. 125, tarla 149, parcela 5579, nr. cadastral 107242, in suprafata de 558 mp, anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de obtinere a Avizului Favorabil pentru documentatia PUZ- construire spalatorie ecologica. Documentatia a fost depusa pentru consultare la Consiliul Judetean Ilfov la data de 12.02.2021. Observatii/comentarii se primesc in scris la Directia de Urbanism din cadrul Consiliului Judetean Ilfov, Bucuresti, str. Doctor Ernest Juvara nr. 3-5, sect.6 (tel.0212125693) in termen de 15 zile de la publicarea prezentului anunt.
Voluntari, 19 feb, 06:20
Afaceri, diverse
-
Citatii, licitatii, notificari