Assistent manager post polivalent, firma design interior Piata Romana Responsabilitati assistent manager - post foarte polivalent (comercial, administrativ, coordonare).
- Ajutor negocieri comerciale.
- Organizare/ gestionare agenda intalniri.
- Gestionare emailuri.
- Concepere si depunere cereri la diferite institutii.
- Inventare.
- Asistenta logistica pentru clienti export (impachetare colete, creare packing list, CRM etc).
- Research, comunicare si intretinere relatii cu noii furnizori
- Gestionare dosare contabile/ arhivare.
- alte activitati in functie de nevoi si experienta.
Cerinte: seriozitate, implicare, organizare, engleza, Microsoft Office (Excel in special), franceza constituie un avantaj, permis auto, posibilitatea de a face efort fizic la nevoie.
program 9:00- 18:00 cu flexibilitate / optional 10:00-19:00
In caz de ore suplimentare - se dau liber.
Cautam oameni seriosi si implicati, dornici sa invete daca este nevoie, care doresc un loc de munca stabil!
Pagina pe care doriti sa o accesati poate sa contina elemente care nu sunt recomandate minorilor!
Va rugam sa confirmati ca aveti peste 18 ani!