Anuntul Telefonic logo
  • Intra in cont Creare Cont
  •   Anunturile mele
  •   Cautari salvate
  •   Mesajele mele
  •   Anunturi favorite
  •   Alimentare cont
  •   Adauga Anunt
X închide
Text

Coleg/a pentru echipa de vanzari/ ofertare mobilier

950 €

1 poza

Coleg/a pentru echipa de vanzari/ ofertare mobilier
  • Foto
  • |Harta

Sector 2, azi, 00:45 2.159 vizite

  • Domeniu activitate: Comert, vanzari
  • Tip colaborare: Perioada nedeterminata
  • Locatie job: locatie fixa
  • Pot aplica studenti: nu
  • Beneficii: tichete de masa

Descriere anunt

Coleg/a pentru echipa de vanzari/ ofertare mobilier Suntem Chairry, o companie specializata in mobilier pentru hoteluri, birouri si spatii comerciale.

o persoana organizata, atenta la detalii si comunicativa, care sa sprijine echipa noastra de vanzari si achizitii in realizarea ofertelor comerciale si gestionarea proceselor administrative.

⸻

🔹 Responsabilitati principale

A. Achizitii comerciale

• Prospectarea pietei pentru identificarea de noi furnizori si negocierea conditiilor comerciale

• Efectuarea comenzilor si cererilor de oferta catre furnizorii agreati

• Negocierea preturilor si termenelor de plata

• Urmarirea derularii contractelor si a termenelor de livrare

• Verificarea facturilor (preturi, conditii, termene) si corelarea lor cu comenzile

• Organizarea platilor catre furnizori si transmiterea programului de plati catre management

B. Logistica

• Organizarea transporturilor si mentinerea relatiei cu transportatorii

• Solicitarea si compararea ofertelor de transport/logistica

• Urmarirea livrarilor si verificarea documentelor de transport

C. Contabilitate primara

• Inregistrarea facturilor in registrul de intrari–iesiri

• Emiterea facturilor catre clienti si a avizelor de expeditie

• Gestionarea documentelor justificative (chitante, bonuri etc.) si predarea lor catre contabilitate

D. Suport administrativ si marketing

• Gestionarea corespondentei cu furnizorii si clientii

• Intocmirea de rapoarte si actualizarea bazelor de date (CRM)

• Redactarea de prezentari si documente comerciale

• Postarea produselor in stoc pe platforme online (Facebook Marketplace, OLX etc.)

• Asigurarea aprovizionarii biroului cu papetarie si consumabile.

• Pregatire oferta mobilier catre clienti.

⸻

🔹 Cerinte

• Cunostinte medii de limba engleza (scris si vorbit)

• Abilitati bune de comunicare, organizare si atentie la detalii

• Cunostinte de operare PC (Word, Excel, e-mail, CRM)

• Experienta intr-un rol similar (achizitii, ofertare, vanzari) constituie un avantaj

⸻

🔹 Oferim

• Mediu de lucru placut, intr-o echipa profesionista si stabila

• Posibilitatea de invatare si dezvoltare in domeniul mobilierului contract

• Pachet salarial motivant, in functie de experienta

• Program fix: luni–vineri, 09:00–17:30 (30 min pauza de masa)

⸻

🔹 Cum aplici

Daca te regasesti in acest profil, trimite-ne CV-ul tau la [wael.ajami@gmail.com], cu subiectul „Asistent Achizitii si Ofertare – Chairry”.

› Locuri de munca / Oferte full time
Atentie

Sunteti de acord sa fiti contactat prin mesageria Anuntul.ro
de persoana care a adaugat acest anunt?

Vezi email
Distribuie Facebook
Anunţurile utilizatorului
Pentru a putea incarca si trimite CV-ul
trebuie sa te autentifici!


0742.208.XXX
- vezi telefon -
Trimite mesaj privat

Selectati numarul de telefon

0742.208.000

Pagina pe care doriti sa o accesati poate sa contina elemente care nu sunt recomandate minorilor!
Va rugam sa confirmati ca aveti peste 18 ani!

Articole | Arhiva ziar | Termeni si conditii | Politica de confidentialitate | Contact | ANPC
Descarca aplicatiaGoogle Play
Copyright © 2024 ANUNTUL TELEFONIC
Toate drepturile rezervate.