Anunt de participare la procedura privind achizitionarea unui imobil.
1. Denumire autoritate contractanta: Inalta Curte de Casatie si Justitie; Adresa:
Bucuresti, b-dul Octavian Goga, nr. 2, sector 3, telefon 021.308.16.97, e-mail: achizitii@scj.ro ;
2. Obiectul contractului: Achizitionarea unui imobil necesar desfasurarii in conditii optime a activitatii
unor compartimente din cadrul Inaltei Curti de Casatie si Justitie.
3. Procedura de atribuire aplicata: procedura interna aprobata prin Ordinul Presedintelui ICCJ nr.
111/06.04.2023, cu modificarile si completarile ulterioare.
4. Durata contractului: pana la data de 31.12.2024.
5. Obtinerea documentatiei de atribuire: GRATUIT de pe site-ul https://www.iccj.ro/informatii-
publice/informatii-de-interes-public/sursele-financiare-bugetul-bilantul-contabil-achizitii-publice-si-
alte-informatii-financiar-contabile-b/# unde este publicata intreaga documentatie de atribuire sau de la
sediul autoritatii contractante, Bucuresti, Bd. Octavian Goga, nr. 2, tronson IV, et. 2, Departament
Economico Financiar si Administrativ; persoana de contact: consilier achizitii Roxana Voinea.
6. Primirea ofertelor:
a) Termenul limita de primire a ofertelor: 06.12.2024 ora 15:00
b) Adresa la care se depun ofertele: Bd Octavian Goga, nr. 2, sector 3, Bucuresti, Registratura
Generala
c) Limba in care se redacteaza oferta: limba romana
7. Data, ora si locul deschiderii plicurilor: 07.12.2024 ora 12:00, Bd Octavian Goga, nr. 2, sector 3
8. Criteriile de selectie: Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic - cel mai bun raport
calitate – pret, pe baza factorilor de evaluare prevazuti in Documentatia de atribuire
9. In situatia in care se prezinta un singur ofertant la licitatie, procedura de atribuire avand ca obiect
achizitionarea unui imobil va continua.
10. Valabilitatea ofertei: 31.12.2024.
Pagina pe care doriti sa o accesati poate sa contina elemente care nu sunt recomandate minorilor!
Va rugam sa confirmati ca aveti peste 18 ani!