Anuntul Telefonic logo
  • Intra in cont Creare Cont
  •   Anunturile mele
  •   Cautari salvate
  •   Mesajele mele
  •   Anunturi favorite
  •   Alimentare cont
  •   Adauga Anunt

Acte, avocati, contabili,notari - Anunturi Bucuresti

876 anunturi
Harta
Vezi anunturi X Sterge filtre
Text
  • De la A la Z
  • De la Z la A
  • Cele mai noi
  • Cele mai vechi
  • Cele mai ieftine
  • Cele mai scumpe
Ordoneaza dupa distanta fata de locatia ta
Infiintare lichidare firme, radiere, faliment, gazduire sediu
Infiintare lichidare firme, radiere, faliment, gazduire sediu Vrei sa-ti infiintezi o firma? Ai nevoie de sediu sau ai probleme cu afacerea? Infiintam firme, actualizam CAEN-uri, prelungim/schimbam sedii. Chiar daca ai datorii, inclusiv la ANAF, noi te putem ajuta cu lichidarea societatii tale, dar si cu bagarea ei in insolventa. Oferim recomandari clare pentru a nu-ti fi atrasa raspunderea.
  • Categorie Acte, infiintari firme, autorizatii
  • Acte registrul comertului
  • Gazduire sediu social
  • Inchideri firme
  • Infiintari firme
Sector 3, azi, 17:33
Contafm Expert Consult, Cabinet Expert Contabil
Contafm Expert Consult, Cabinet Expert Contabil Firma de expertiza contabila, prestam servicii contabile complete companiilor mici-mijlocii, persoanelor fizice autorizate si profesiilor liberale, ONG-urilor, carora le oferim consilierea necesara pentru a-si dezvolta afacerile intr-un mediu competitiv cat si suportul organizational si legal pe care sa poata evolua performant. Oferim serviciide supervizare, solutii privind dezvoltarea organizationala, integrare tehnologica, implementare sisteme IT, consultanta ERP, solutii fiscale avantajoase, expertize contabile.
  • Categorie Contabili
  • Evidenta contabila
Vezi pagina: Fit Corina Gabriela
Bucuresti, azi, 16:51
500 Lei
Servicii infiintare societate, resurse umane si contabilitate oferta -500 ron, infiintare societate (taxe onrc, incluse), +3 luni contabilitate gratuit !!! tel. 0761.470.319 site: www.contaz.ro
  • Categorie Contabili
Sector 2, azi, 16:33
Expert contabil judiciar, Expert evaluator judiciar
Expert contabil judiciar, Expert evaluator judiciar Expertize tehnice judiciare contabile si de evaluare, evaluarea intreprinderii , a constructiilor si a terenurilor, evaluarea constructiilor nerezidentiale pentru impozitare 2025. telefon 0762599829, e-mail; gguzinschi@yahoo.com
  • Categorie Diverse
Tunari, azi, 18:24
Cazier judiciar, fara batai de cap! Ai nevoie de cazier judiciar si nu vrei sa pierzi timpul la ghisee? Cazier24.ro iti face viata mai usoara: completezi formularul online si primesti documentul direct pe mail. Rapid, sigur si fara stres! Intra acum pe cazier24.ro si primeste-ti cazierul in doar 24 de ore. https://cazier24.ro
  • Categorie Diverse
Sector 3, azi, 13:27
Servicii de contabilitate si de consultanta
Servicii de contabilitate si de consultanta Smart Team Accounting & Management companie afiliata CECCAR ofera servicii de contabilitate, expertiza contabila, management financiar, recuperare TVA. Suna si preluam noi povara contabilitatii. Smart Team Accounting & Management este o companie afiliata C.E.C.C.A.R. ce ofera servicii de contabilitate si de consultanta financiara de tip nou. Am infiintat aceasta companie din dorinta de a aduce in piata acestor servicii un spirit nou care sa se potriveasca cu statutul de tara membra a Uniunii Europene al Romaniei. Suntem o echipa tanara dar care are experienta primilor pasi ca angajati atat in sistemul financiar-contabil de stat cat si in cel privat. Scopul nostru este ca impreuna cu clientii nostrii sa dezvoltam un nou tip de mentalitate care sa serveasca, ca si fundatie, la creerea unei economii puternice de piata care sa permita implinirea dezideratului ce duce la nasterea oricarei afaceri - prosperitatea. Sustinem ideea ca serviciile financiar-contabile trebuie sa fie prestate de catre cei care le cunosc cel mai bine, astfel incat contabilitatea sa devina aliatul companiilor si nu povara care le franeaza cresterea. Suntem o echipa al carui atu este dinamismul, calitate care rezulta din incercarea permanenta de cautare si implementare a noilor solutii financiar-contabile in activitatea societatilor comerciale, astfel incat acest proces, sa sprijine cresterea sanatoasa a castigului net al acestora. Informarea continua ne permite sa fim la curent cu toate noutatile in domeniul contabilitatii financiare reusind astfel evitarea situatiilor neplacute ce pot aparea in raporturile dintre stat si societatile comerciale, ca urmare a necunoasterii legilor fiscale. Momentul semnarii contractului de colaborare cu clientii nostrii este un lucru de o insemnatate maxima pentru noi, deoarece ne responzabilizeaza la nivel maxim, afacerea clientului devenind practic si afacerea noastra. Colaborati cu noi si veti scapa de povara contabilitatii! Dat fiind specificul fiecarui agent economic,obisnuim sa stabilim varianta optima de colaborare si implicit onorariile serviciilor prestate,in urma unei discutii avute in prealabil cu potentialii clienti (telefonic sau in urma unei intalniri directe) functie de cateva elemente: Forma de organizare Domeniul de activitate Cifra de afaceri Rulaj lunar Volum de acte Numarul de angajati Caracteristicile vectorului fiscal Numarul de puncte de lucru Corectitudinea inregistrarilor anterioare Avantajele colaborarii cu noi: Castigati timp pentru a va putea concentra mai bine asupra afacerii dumneavoastra; Ca si client al nostru sunteti acoperit de raspundere contractuala; Facturile emise de societatea de contabilitate sunt deductibile in totalitate; Economisiti bani in comparatie cu optiunea de a angaja permanent un contabil; Eliminarea taxelor si impozitelor catre stat aferente angajarii de personal specializat; Reducerea completa a costurilor necesare deplasarilor catre autoritatile statului; Eliminarea cheltuielilor pentru spatiu,mobilier,birotica,tehnica de calcul si software aferent; Eliminarea cheltuielilor pentru programe de contabilitate (sau costurile actualizarii acestora); Economisirea fondurilor necesare actualizarii constante a resurselor legislative; Evitarea amenzilor si penalitatilor ce pot surveni din lipsa de profesionalism; Beneficiati de asistenta noastra permanenta in cazul controalelor financiare; Sunteti informat asupra implicatiilor fiscale ale afacerilor pe care doriti sa le dezvoltati; De la noi puteti afla din timp modificarile metodologice care apar in domeniul fiscal; Beneficiati de sfaturile noastre pentru optimizarea cheltuielilor fiscale si nonfiscale. http://stam.ro/contact.php
  • Categorie Contabili
  • Audit
  • Consultanta fiscala
  • Evidenta contabila
  • Resurse umane
  • Servicii salarizare
Vezi pagina: Smart Team Accounting & Management
Bucuresti, azi, 16:30
Notariat Stoica S. Eduard & Asociatii
Notariat Stoica S. Eduard & Asociatii Redactare si autentificare documente notariale pentru persoanele fizice si juridice. Ne ocupam de orice procedura notariala si solutionam eficient problemele dumneavoastra. Va asteptam la biroul nostru notarial din Bucuresti, Sector 1, zona Piata Romana.
  • Categorie Notari
Vezi pagina: Stoica Sebastian Eduard - Birou Individual Notarial
Sector 1, azi, 16:21
Intocmire documentatii licitatii publice SEAP
Intocmire documentatii licitatii publice SEAP Firma de consultanta cu expertiza in licitatii SEAP se adreseaza unei game largi de beneficiari din mediul privat. Serviciile sunt destinate producatorilor care doresc sa-si valorifice produsele sau serviciile prin contracte publice cu institutiile si autoritatile locale, precum primariile, care organizeaza proceduri de achizitii. Consultanta oferita cuprinde verificarea eligibilitatii, intocmirea ofertei financiare, intocmirea ofertei tehnice si raspunsuri la clarificari. In cazul in care este necesar va ajutam cu inrolarea in platforma SEAP sau chiar si cu intocmirea contestatiilor la C.N.S.C. Printre serviciile oferite de noi: - analiza documentatiei in cauza - discutii punctuale cu clientul referitoare la resursele ce urmeaza a fi implicate in proiect (resurse de personal, echipamente, certificari etc necesare pentru admisibilitatea ofertelor) - intocmirea documentelor de eligibilitate si a garantiilor de participare; - intocmirea propunerilor tehnice; - intocmirea propunerilor financiare; - scanarea documentatiilor; - semnarea electronica a documentatiilor; - depunerea ofertei in SEAP; - urmarirea derularii procedurii de achizitie; - pregatirea si depunerea eventualelor raspunsuri la clarificari; - pregatirea si depunerea eventualelor contestatii la procedura; - intocmirea documentatiilor pentru participarea la procedurile de achizitie cu etapa de licitatie electronica si pas de licitare; - intocmirea devizelor de calcul si a listelor de cantitati pentru procedurile de lucrari si instalatii
Sibiu, azi, 16:00
Avize de munca - servicii imigrari
Avize de munca - servicii imigrari Trading Resurse Umane ofera servicii de consultanta in imigrari, avize de munca, intocmire documentatie, obtinere avize de munca, consultanta pe proiect, reprezentare. Intocmim si permise de sedere, alte spete in imigrari. Preturi rezonabile. De asemenea, oferim servcii de resurse umane, audit resurse umane pentru angajatori.
  • Categorie Diverse
Vezi pagina: tdg-resurseumane.ro
Sector 2, azi, 15:46
Expert contabil judiciar, Expert evaluator judiciar
Expert contabil judiciar, Expert evaluator judiciar Expertize tehnice judiciare contabile si de evaluare, evaluarea intreprinderii , a constructiilor si a terenurilor, evaluarea constructiilor nerezidentiale pentru impozitare 2025. telefon 0762599829, e-mail; gguzinschi@yahoo.com Bucuresti-Ilfov, Ialomita, Prahova, Dimbovita, Giurgiu, Calarasi, Buzau, Telerman, Arges, Constanta vezi pagina: www.evaluatoranevar-expertcontabilceccar.ro
  • Categorie Contabili
  • Consultanta fiscala
  • Evidenta contabila
Vezi pagina: Exper contabil judiciar
Tunari, azi, 15:42
Servicii resurse umane si salarizare
Servicii resurse umane si salarizare Trading Resure Umane ofera societatilor servicii de resurse umane, administrare personal, salarizare, Revisal. D112. Consultanta nelimitata legislatia muncii prestate de specialisti in resurse umane. www.tdgresurseumane.ro Intocmim adeverinte de grupe de munca din arhivele societatilor comerciale. Audit resurse umane si implementare proceduri de lucru. Audit si restaurare revisal. • Contractele individuale de munca Redactarea contractelor de munca. Recomandari privind clauzele contractuale. Intocmirea actelor aditionale privind modificarile survenite in executarea contractului individual de Munca. Decizii de suspendare a contractului individual de munca. Decizii de incetare a contractului individual de munca. • DOSARELE DE PERSONAL Intocmirea dosarului de angajare. Redactarea si inregistrarea actelor privind modificarea sau incetarea contractului individual de munca (acte aditionale, decizii, notificari). Actualizarea informatiilor personale. Incadrarea in conditii de munca (normale, deosebite sau speciale). Completarea si actualizarea informatiilor privitoare la persoanele aflate in intretinere. Completarea informatiilor privind functia de baza, realizarea de alte venituri, casa de sanatate, etc. Intocmirea la solicitarea angajatilor a adeverintelor privind vechimea in munca, adeverinte somaj, adeverinte medic de familie, spital, etc. • REVISAL Intocmirea / completarea in Registrul General Unic de Evidenta a Salariatilor in format electronic a modificarilor ce trebuiesc reflectate, conform legii (inregistrari contracte noi, modificari ale contractelor, incetari, etc) si transmiterea lor catre ITM. • SALARIZARE Intocmirea lunara a statului de salarii ( intocmirea statului de avansuri si a statului final). Calculul sporurilor si adausurilor la salariul de baza: ore suplimentare, spor repaus saptamanal, spor de noapte, conditii grele, premii, ajutoare, etc. Calculul retinerilor si popririlor salariale. • DECLARATIA 112 - Intocmirea si transmiterea declaratiei D112 la ANAF. • RAPORTARI: Intocmire rapoarte pe centre de cost, structura de personal, evidente concedii de odihna, concedii fara plata. Rapoarte catre Institutul National de Statistica. • INTOCMIRE/REVIZUIRE: Intocmirea Regulamentului Intern ( un Regulament Intern bine intocmit ne scuteste de conflictele dintre angajat si angajator ). Intocmirea Contractului Colectiv de munca (obligatoriu ptr. societatile care au peste 21 salariati). Intocmirea Fiselor de Post. Implementare procesului de evaluare a salariatilor. Procedura de cercetare disciplinara si aplicarea acesteia. • ABONAMENTUL PRIN CONTRACT INCLUDE CONSULTANTA IN: Managementul Resurselor Umane si Dreptul Muncii. Informarea periodica a clientului privind modificarile legislative in domeniu. Consultanta in rezolvarea conflictelor de munca sau la negocierea contractelor individuale/colective de munca. Relatia cu ITM, inclusiv reprezentarea la controale. Contracte de confidentialitate. Contracte de training. Contracte de formare profesionala. Depunerea documentatiei de recuperare a banilor pe concedii medicale de la casa de sanatate. Intocmire dosare de pensionare, somaj, concediu crestere copil. Consiliere in cadrul angajarilor. Dosare de concediere intocmite corect. Adaptarea formularelor GDPR in resurse umane. Telefon: 0722.638.928 E-mail: office@tdgresurseumane.ro Website: https://tdgresurseumane.ro/
  • Categorie Contabili
  • Resurse umane
  • Servicii salarizare
Sector 2, azi, 15:37
Birou Expert Contabil Catalin Gabriela Iuliana
Birou Expert Contabil Catalin Gabriela Iuliana Firma de contabilitate va ofera servicii de calitate. Expert contabil de incredere! Biroul nostru activeaza in Bucuresti si este membru al CECCAR. Principalii clienti carora ne adresam: IMM si PFA, Principalele servicii oferite de firma noastra sunt: - servicii de contabilitate primara - servicii de contabilitate financiara si de gestiune - consultanta fiscala - expertiza contabila - servicii de salarizare si resurse umane Pentru a reduce costurile si a folosi eficient timpul pentru organizarea propriei activitati, IMM-urile externalizeaza serviciile financiar-contabile catre o firma de contabilitate. Noi venim in sprijinul nevoilor dumeavoastra pentru servicii profesionale cu tarife competitive. Respectam cu strictete regulile deontologiei profesionale garantand contractual confidentialitatea informatiilor manipulate in relatia cu firma clientului atat in timpul colaborarii cat si dupa incetarea acesteia. Activitatea firmei este sustinuta de un soft de contabilitate si gestiune, un program complex, avand module integrate de contabilitate, gestiune, salarii, mijloace fixe. Angajatii nostri au studii economice superioare.
  • Categorie Contabili
  • Consultanta fiscala
  • Evidenta contabila
  • Resurse umane
  • Servicii salarizare
Vezi pagina: CATALIN GABRIELA IULIANA - EXPERT CONTABIL
Sector 3, azi, 15:33
Georgiana Petrov - avocat in Constanta
Georgiana Petrov - avocat in Constanta Eu sunt Georgiana Petrov si profesez ca avocat in cadrul Baroului din Constanta incepand cu anul 2018. De asemenea, sunt titular al Cabinetului de avocat Georgiana Petrov. Curajul, increderea si dorinta constanta de a ma dezvolta pe plan personal si profesional m-au adus astazi in rolul de a-ti oferi sprijin juridic si suport legal. Ma bucur ca vrei sa afli mai multe despre mine, parcursul educational si experienta dobandita ca avocat in Constanta. Cred cu tarie ca stabilirea unei relatii de incredere este esentiala in derularea cu succes a oricarei colaborari. Servicii juridice in domeniile: - dreptul familiei (exercitarea autoritatii parintesti, partaj, divort) - dreptul afacerilor si insolventa - executare silita - mostenire - contracte - drept penal Limbi straine: - engleza - franceza - italiana Pe ce ma bazez: - transparenta - confidentialitate - cunoasterea la zi a legislatiei - analiza, interpretare si actiune detalii locatie: Fata in fata cu Judecatoria Constanta si Curtea de Apel Constanta.
  • Categorie Avocati
  • Drept civil
  • Drept comercial
  • Drept penal
  • Dreptul familiei
  • Dreptul muncii
Vezi pagina: Cabinet de avocat Georgiana Petrov
Constanta, azi, 15:22
Cabinet de avocat Iulian Nicolae Acord reprezentare juridica, in litigii de munca, pensii, grupe de munca, contencios administrativ, recuperare debite, divort, partaje, succesiuni, contraventii, revendicari, puneri in posesie, fond funciar, anulari acte Experienta in functii de conducere in institutii publice din cadrul Ministerului Muncii. Disponibil pentru consultanta juridica lunara in favoarea oricaror institutii publice, unitati administrativ teritoriale sau societati comerciale.
  • Categorie Avocati
  • Drept administrativ
  • Drept civil
  • Drept comercial
  • Drept fiscal
  • Dreptul familiei
  • Dreptul muncii
Bucuresti, azi, 14:41
Cabinet Avocat Denislav Marinov
Cabinet Avocat Denislav Marinov Servicii juridice din domeniul Dreptului Societatilor Comerciale si Comertului, Dreptului Administrativ si al Serviciilor Administrative, Dreptului Fiscal, Statutului Juridic al Persoanelor Straine. Cabinetul Avocatului Denislav Marinov Practic ca membru al Baroului Ruse. Ofer servicii de consultanta atat clientilor bulgari cat si clientilor straini. Vorbesc limbile: - Rusa - Romana - Engleza Avantajele serviciilor noastre: Exactitate si corectitudine; Confidentialitate; Pretul si conditiile conventite in prealabil raman valabile pana la finalizarea comenzii; Rapiditate, in conformitate cu cerintele Dumneavoastra si termene optime, in functie de pretul serviciului. Pentru a lua legatura cu noi, puteti sa ne trimiteti e-mail pe adresa de mail d_marinow71@abv.bg/ den_mar@mail.bg sau ne puteti suna pe numerele de telefon 00359.899.819.102/ 0040.744.221.138/ 0040.767.159.717
  • Categorie Avocati
  • Drept administrativ
  • Drept civil
  • Drept comercial
  • Drept fiscal
  • Drept penal
  • Dreptul familiei
Vezi pagina: Cabinet Avocat DENISLAV MARINOV
Strainatate, azi, 14:40
Silver Plan Contab SRL - partener in decizii corecte
Silver Plan Contab SRL - partener in decizii corecte 📣 Silver Plan Contab este o societate de evidenta contabila din Bucuresti, autorizata CECCAR, ale carei servicii se adreseaza Intreprinderilor Mici si Mijlocii, antreprenorilor la inceput de drum, dar si celor deja existenti pe piata. In baza experientei de 20 de ani acumulate si a valorilor profesionistului contabil, asiguram atat respectarea celor mai inalte standarde de moralitate si transparenta in ce priveste transmiterea informatiilor, cat si exhaustivitatea activitatii financiar-contabile, astfel incat rezultatele acesteia sa participe in mod real la fundamentarea celor mai bune decizii pentru afacerea dumneavoastra. 💻 Oferta noastra cuprinde, in mod sintetizat, urmatoarele servicii: 📌servicii externalizate integrate; 📌evidenta contabila riguroasa, corecta si completa, intocmire si depunere declaratii fiscale, Saf-T si bilanturi trimestriale, semestriale, anuale; 📌evidenta si gestiunea resurselor umane si a dosarelor de personal, calculul contributiilor sociale si raportarea catre autoritatile statului; 📌analiza lunara a pozitiei financiare si informarea periodica asupra situatiei economico-financiare a societatii, furnizarea de rapoarte trimestriale/ semestriale catre actionariat/ terti/ diversi utilizatori; 📌elaborarea si punerea in aplicare a procedeelor contabile, a planului de conturi adaptat unitatii, a contabilitatii de gestiune, a controlului de gestiune si controlului prin buget, in baza si cu respectarea normelor legale; 📌transmiterea de informatii in legatura cu evolutia regulilor contabile si fiscale susceptibile sa il influenteze pe beneficiar; 📌indicatii in ceea ce priveste problemele contabile, fiscale si sociale, actualizate in permanenta, in functie de modificarile legale aparute; 📌mentinerea unei comunicari eficiente cu administratiile financiare in vederea solutionarii diverselor probleme, a recuperarii de TVA, a compensarii/ esalonarii datoriilor si asistenta la controalele din partea autoritatilor statului; 📌intocmirea si depunerea dosarului pentru recuperarea concediilor medicale de la FNUASS; 📌reactivare societati, recuperarea codului de TVA, modificarea obligatiilor in vectorul fiscal, obtinere certificate rezidenta, certificate de atestare fiscala; 📌colaborarea cu un specialist in licitatii publice, in cazul in care se doreste aplicarea pe platforma SEAP; 📌confidentialitate, promptitudine si flexibilitate. Oferim colaborarea noastra clientilor din Bucuresti si Ilfov in maniera digitala si rapida. Scopul nostru este sa aducem contabilitatea in secolul XXI prin: 🔹 minimizarea utilizarii actelor fizice si transmiterea acestora prin platforme online; 🔹 gestionarea relatiei cu organele fiscale prin SPV si e-Factura; 🔹 utilizarea semnaturii electronice pentru inlocuirea dosarului cu sina - procedura care a functionat de cele mai multe ori, in mod placut suprinzator; 🔹 comunicare digitala si rapida; 🔹 servicii de contabilitate cu minimum de deplasari in scop administrativ. 📧📲 Solicitati o consultanta gratuita in care putem analiza nevoile companiei dumneavoastra si va putem oferi sugestii clare de optimizare si colaborare. Suntem la un apel distanta.
  • Categorie Contabili
  • Consultanta fiscala
  • Evidenta contabila
  • Resurse umane
  • Servicii salarizare
Sector 6, azi, 13:57
Consultanta, proiectare si intocmire devize
Consultanta, proiectare si intocmire devize compania noastra ofera servicii de consultanta in constructii si in domeniul achizitiilor publice, servicii de proiectare si intocmire devize. Echipa Viz Construct intocmeste documentatia si asigura servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice atat pentru operatorii economici, cat si pentru autoritatile publice, interesate sa participe la licitatii in SICAP.
  • Categorie Certificari, acreditari
  • Certificari
  • Consultanta
Bucuresti, azi, 13:43
Contabilitate, expertiza contabila, consultanta
Contabilitate, expertiza contabila, consultanta va oferim servicii integrate de contabilitate, resurse umane si salarizare, expertiza contabila, consultanta financiar contabila si fiscala. Contabilitate, expertiza contabila, consultanta financiar-contabila, resurse umane Va oferim servicii integrate de contabilitate, resurse umane si salarizare, consultanta financiar contabila si fiscala, expertiza contabila. Echipa noastra este formata din profesionisti bine pregatiti, cu experienta, energie si entuziasm. In activitatea noastra punem accent pe acuratete, comunicare, identificarea si indeplinirea cerintelor clientilor nostri, solutii aplicate nevoilor punctuale ale fiecarui client in parte, calitatea si profesionalismul in afaceri, experienta acumulata. Oferim servicii personalizate, adaptate fiecarui client, iar in acest sens facem oferte personalizate, croite pe profilul si necesitatile fiecaruia si le negociem in mod individual. Pentru orice alte detalii si pentru o discutie informal si deschisa referitoare la serviciile noastre de externalizare a contabilitatii, si nu numai, va rugam nu ezitati sa ne contactati. 0722.469.966 0735.545.774 www.aldiaexpert.ro cristina.aldia@aldiaexpert.ro
  • Categorie Contabili
Sector 2, azi, 12:51
Infiintare firma Bucuresti SRL Online in 24h PFA Rapid si Legal
300 Lei
Infiintare firma Bucuresti SRL Online in 24h PFA Rapid si Legal Platforma infiintarefirmebucuresti.ro transforma procesul birocratic in experienta digitala simpla pentru antreprenorii romani. Cu o experienta de peste 20 de ani in domeniul infiintarii de firme si o rata de succes de 99%, platforma infiintarefirmebucuresti.ro continua sa revolutioneze modul in care antreprenorii din Capitala isi deschid afacerile. Compania a inregistrat peste 9.000 de firme, pozitionandu-se ca liderul pietei pentru serviciile de infiintare firma Bucuresti, infiintare SRL online si infiintare PFA Bucuresti. In contextul digitalizarii accelerate a economiei romanesti, platforma ofera o solutie completa pentru antreprenorii care doresc sa evite blocajele birocratice si sa isi inregistreze firma in doar 1-3 zile lucratoare, direct online. Servicii Complete Digitalizate pentru Fiecare Tip de Antreprenor Platforma infiintarefirmebucuresti.ro ofera pachete personalizate pentru toate nevoile antreprenoriale: Infiintare SRL Online - Digitalizarea Completa a Procesului Pachet Basic: 700 lei - verificare denumire, redactare act constitutiv, inregistrare la Registrul Comertului Pachet Standard: 1.200 lei - include sediu social - 1 an si servicii contabile Pachet Premium: 1.800 lei - include sediu social - 1 an si 6 luni de contabilitate Infiintare PFA Bucuresti - Solutia Rapida pentru Freelanceri Pret fix: 500 lei pentru serviciul complet Timpul de procesare: 1-2 zile lucratoare Documentatie completa: inclusa in pret Avantaje Competitive in Era Digitala "Misiunea noastre este sa ajutam antreprenorii sa porneasca usor si legal, fara blocaje birocratice. Digitalizarea proceselor ne-a permis sa reducem timpul de inregistrare de la saptamani la doar cateva zile, mentinand in acelasi timp o rata de succes de 99%," declara reprezentantul companiei. Principalele avantaje ale platformei includ: Inregistrare rapida: Firma operationala in 1-3 zile Proces 100% digital: Semnatura electronica disponibila Sediu social inclus: Adresa legala in Bucuresti Suport complet: De la consultanta la livrarea actelor finale Transparenta totala: Informare completa despre fiecare etapa Rezultate Demonstrabile si Increderea Clientilor Statisticile companiei vorbesc de la sine: Peste 9.000 de firme infiintate cu succes Rata de succes de 99% in procesele de inregistrare 20+ ani de experienta in domeniul juridic si fiscal Peste 95% clienti multumiti conform feedback-urilor primite Testimonialele clientilor confirma calitatea serviciilor: "Firma a fost inregistrata in 2 zile! Recomand cu incredere," marturiseste Andrei M., antreprenor IT. "Totul a decurs perfect, cu comunicare clara si permanenta. Mi-au depasit asteptarile," adauga Mihai G., dezvoltator web. Servicii Complementare pentru Afaceri Complete Dincolo de infiintarea firmelor in Bucuresti, platforma ofera si: Gazduire sediu social: de la 500 lei/an Servicii contabile lunare: de la 150 lei/luna Modificari in acte: de la 300 lei/modificare Consultanta juridica personalizata Despre infiintarefirmebucuresti.ro infiintarefirmebucuresti.ro este liderul pietei in serviciile de infiintare SRL online si infiintare PFA Bucuresti, cu peste doua decenii de experienta in domeniul juridic si fiscal. Compania si-a construit reputatia pe baza transparentei, seriozitatii si comunicarii clare cu clientii, ajutand mii de antreprenori sa isi transforme ideile in afaceri legale si profitabile. Platforma opereaza cu principiile fundamentale ale transparentei complete, respectarii termenelor si comunicarii clare, oferind ghidare pas cu pas pentru fiecare client in procesul de infiintare a firmei. Contact si Informatii: Website: https://infiintarefirmebucuresti.ro/pachete-preturi.html Telefon: 0772288102 WhatsApp: 0772288102 Email: contact@infiintarefirmebucuresti.ro Adresa: Strada Foisorului 13, Bucuresti, Sector 3 Program de lucru: Luni - Vineri: 09:00 - 18:00 Sambata: 10:00 - 14:00 Duminica: Inchis
  • Categorie Acte, infiintari firme, autorizatii
  • Acte registrul comertului
  • Gazduire sediu social
  • Inchideri firme
Bucuresti, azi, 12:20
Cabinet de avocat din Bucuresti
300 Lei
Cabinet de avocat din Bucuresti acorda consultanta, asistenta si reprezentare in fata instantelor judecatoresti. Infiintari societati si inscrieri mentiuni la Oficiul Registrului Comertului.
  • Categorie Avocati
  • Drept civil
  • Drept comercial
  • Drept penal
  • Dreptul familiei
Sector 3, azi, 12:18
Agentie de plasare KeyMind Agency cu sediul in Stefanestii de Jos, jud Ilfov ofera servicii de selectie, consultanta juridica, obtinere permise de munca si plasarea fortei de munca in Romania si strainatate.
  • Categorie Diverse
Stefanestii de Jos, azi, 11:06
Bismutika HR (ex FOX EXPERT ADVICE)
Bismutika HR (ex FOX EXPERT ADVICE) BISMUTIKA HR (ex FOX EXPERT ADVICE) este primul furnizor care s-a diferentiat inca de la inceput prin servicii full-cycle HR, oferind companiilor un departament HR externalizat cu nivel inalt de experiza: Recrutare, Executive Search, Heahunting, Assessment Center, Studii Satisfactie Angajati, Administare si Salarizare, Audit HR, Cercetare Disciplinara, Regulament Intern, Proceduri HR, Outplacement. De asemenea, cu noi puteti externaliza negocierea si intocmirea CCM sau procedura cercetarii disciplinare conform legislatiei, fiind astfel siguri de intocmirea corecta a acestora, fara risc de litigii sau fara corvoada birocratica pentru dvs. Bismutika HR - Full cycle HR - Empowerment through change! Mai mult despre noi la : www.solutiiresurseumane.ro
  • Categorie Contabili
  • Resurse umane
Bucuresti, azi, 10:51
Avocat Richard Dinu
Avocat Richard Dinu Cabinetul de avocatura Richard Dinu va pune la dispozitie servicii de consultanta comerciala si tot ceea ce este conectat de acest domeniu. Infiintare societate comerciala: Consultanta si Asistenta juridica in materie de societati comerciale: Infiintare societati comerciale: S.R.L., S.A., P.F.A, I.F, I.I pentru municipiul Bucuresti si jud.Ilfov; Gazdurire sediu social in toate sectoarele, inclusiv Ilfov. Infiintare Asociatii, ONG si Fundatii. Verificare disponibilitate si/ sau rezervare denumire firma; Infiintare de filiale, sucursale, puncte de lucru; Schimbare de sediu social, obtinere certificat nou de inregistrare; prelungirea valabilitatii sediului social; Preluare societati comerciale; Cesiune de parti sociale; Completare, restrangere sau recodificare obiecte de activitate; Schimbare activitate principala, (obtinere certificat nou de inregistrare) sau activitate secundara; Schimbare asociati, administratori sau prelungire mandate; Schimbare denumire firma, obtinere certificat nou de inregistrare; Transformare forma juridica; Majorare sau reducere capital social;Indreptari erori materiale; Depunere si mentionare acte in Registrul comertului; Obtinere de certificate constatatoare, copii certificate sau duplicate; Redactare juridica de contracte civile si comerciale, contracte comerciale internationale, contracte de munca (individuale si colective), acte juridice de dreptul muncii. Redactare, atestare si dare de data certa pentru documente.
  • Categorie Avocati
  • Drept comercial
Vezi pagina: Avocat Richard Dinu
Sector 2, azi, 10:29
Turcu Silviu-Bogdan, Birou de Mediator
Turcu Silviu-Bogdan, Birou de Mediator Mediem fapte penale si dosare penale inainte de citirea actului de sesizare a instantei. Acordul de mediere inlatura raspunderea penala si civila pentru furt simplu, inselaciune, loviri si alte violente, abandon de familie, distrugere, contrafacere marci si proprietate industriala si intelectuala, concurenta neloiala in afaceri, hartuire la locul de munca, tulburare de posesie, inselaciuni in asigurari, si orice alte infractiuni la plangere prealabila. Experienta 11 ani. Onorariu decent. www.mediatorturcubogdan.ro
  • Categorie Avocati
  • Drept administrativ
  • Drept civil
  • Drept comercial
  • Drept fiscal
  • Drept penal
  • Dreptul familiei
  • Dreptul muncii
Sector 2, azi, 08:54
Expertiza imobiliara ANEVAR, estimarea valorii impozabile conform GEV-500
Expertiza imobiliara ANEVAR, estimarea valorii impozabile conform GEV-500 Estimarea valorii impozabile a cladirilor GEV 500-conform Standardelor ANEVAR. Expert tehnic judiciar-membru ANEVAR realizez expertiza-evaluare imobiliara expert-parte in instanta, partaj-notar, garantii ANAF: apartamente,case-vile, spatii comerciale, depozite-hale, teren. Fiecare expertiza-evaluare are propriile cerinte-obiective astfel incat trebuie tratata intr-un mod particular. Este foarte important sa aveti suportul unui expert autorizat cand aveti o pretentie legata de o proprietate imobiliara inca din primul moment. Expertiza trebuie sa fie impartiala si sa reflecte scopul propus. Termenul de realizare si tariful sunt in functie de complexitatea lucrarii. Expertiza-extrajudiciara evaluare-imobiliara ANEVAR, partaj-notar, garantii ANAF: Expertizara-evaluare-imobiliara ANEVAR. Obtine o cotatie a valorii reale pentru vanzare-cumparare, partaj-notar, garantii ANAF: apartamente, case-vile, spatii comerciale, depozite-hale, teren; Impozitare-ANAF; - Estimarea valorii de piata a proprietatii imobiliare in vederea vanzarii-cumpararii sau partaj; - Evaluare in vederea asigurarii, pentru lichidare, restituire, fuziuni, schimburi, aport la capitalul social; - Stabilirea valorii de piata a proprietatii in vederea garantarii imprumutului-credit bancar. Evaluare ANEVAR; Persoane Fizice Juridice Evaluam urmatoarele tipuri de proprietati imobiliare: Rezidentiale: apartamente, case, vile Comerciale: spatii comerciale si birouri Industriale: hale industriale, depozite, Terenuri intravilane si extravilane; Termenul de realizare si tariful sunt in functie de complexitatea lucrarii. Pentru Bucuresti si Judetele: Ilfov, Giurgiu, Prahova, Dambovita, Calarasi, Ialomita, Teleorman, Buzau, Arges. Expert-parte oriunde in tara.
  • Categorie Certificari, acreditari
Sector 1, azi, 06:59
Avocat drept comercial Piata Victoriei nr. 1 ap. 9, Timisoara, judetul Timis
Avocat drept comercial Piata Victoriei nr. 1 ap. 9, Timisoara, judetul Timis Cabinetul de avocatura Alexandru Musatoiu din Timisoara va ofera sprijin juridic pentru orice probleme legate de drept comercial si fiscal. Piata Victoriei nr. 1 ap. 9, Timisoara, judetul Timis
  • Categorie Avocati
  • Drept comercial
Vezi pagina: Avocat Musatoiu - Tmisoara
Timisoara, ieri, 19:39
ABC Infiintare firma, PFA, autorizez DSV/DSP sediu
ABC Infiintare firma, PFA, autorizez DSV/DSP sediu autorizare/infiintare orice societate/PFA cu/fara gazduire sediu. Autorizare primarie/DSV/DSP/ISU. Gazduire sedii 300 lei/orice modificare a firmei dvs. Cel mai mic tarif! Infiintare societati comerciale Infiintare P.F.A. - I.I. Infiintare intreprindere familiala Infiintare O.N.G. E-mail: office@infiintare-firma.com.ro Telefoane: 0724.864.790 ; 0766408676
  • Categorie Acte, infiintari firme, autorizatii
  • Acte registrul comertului
  • Autorizatii functionare
  • Avize
  • Gazduire sediu social
  • Inchideri firme
  • Infiintari firme
Vezi pagina: infiintare-firma.com.ro
Bucuresti, ieri, 19:39
Avocat asistenta litigii civile, penale, pensii, comercial
Avocat asistenta litigii civile, penale, pensii, comercial Avocat 32 de ani experienta asigur asistenta in procese de divort, partaj, revendicari, succesiuni, evacuari, malpraxis, recuperari creante, procese penale, asistenta notariala, infiintari fime. Cabinetul de avocat Carmen Lazar a fost infiintat in anul 1997 avocatul titular fiind inscris in Baroul Bucuresti din anul 1992. Avand o experienta dovedita de peste 30 de ani de practica consideram ca o consultatie juridica poate fi de multe ori utila pentru a gasi cea mai buna solutie pentru problema dvs si eventual pentru a preintampina un ligiu care inseamna costuri suplimentare si timp. In cadrul consultatiei avocatul explica procedura si stabileste impreuna cu dvs strategia de aparare care va avantajeaza cel mai mult. Trebuie subliniat faptul ca in aceasata etapa sinceritatea informatiilor oferite de catre client conteaza foarte mult pentru o abordare cat mai corecta a cazului dvs. De foarte multe ori stabilirea onorariului poate fi o problema delicata mai ales atunci cand acesta se negociaza cu clientul. Pentru a facilita accesul la serviciile noastre pentru cat mai multi clienti cabinetul nostru ofera o gama variata de solutii care pot fi: onorariu fix, onorariu in rate, onorariu orar, onorariu de succes. In orice varianta aleasa si acceptata de parti onorariile practicate sunt corecte dar nu sunt derizorii si tin cont de anumite criterii: – Gradul de dificultate al fiecarui caz in parte, durata procesului – Timpul de studiu aferent fiecarui caz – Deplasari necesare – Potentiali colaboratori – Orice activitate care are relevanta pentru solutionarea cauzei Clientul va fi informat cu privire la taxele de timbru aferente si a posibilitatii de a formula cerere de ajutor public judiciar toate aspectele mentionate fiind cuprinse in contractul de asistenta juridica semnat de ambele parti.
  • Categorie Avocati
  • Drept administrativ
  • Drept civil
  • Drept comercial
  • Drept penal
  • Dreptul familiei
Vezi pagina: Lazar Carmen - Cabinet Avocatura
Sector 1, ieri, 19:39
Dan Radulescu - Cabinet de Avocatura si Mediere
Dan Radulescu - Cabinet de Avocatura si Mediere Expert in legislatia muncii Cu o experienta solida in dreptul muncii si in diverse ramuri juridice, ofer sprijin atat pentru companii, cat si pentru persoane fizice. Scopul meu este sa gasim impreuna solutii clare si eficiente – fie in instanta, fie prin mediere. Cum te pot ajuta: ✅ Consultanta si reprezentare juridica (dreptul muncii, civil, comercial, recuperari creante, executari silite) ✅ Mediere pentru conflicte de munca, familie, consumatori sau malpraxis ✅ Expertiza in legislatia muncii – contracte, negocieri, cercetare disciplinara, concedieri, concilierea conflictelor 📞 0725 126 126 📧 office@danradulescu.ro 🌐 www.danradulescu.ro
  • Categorie Avocati
  • Drept administrativ
  • Drept civil
  • Drept comercial
  • Dreptul muncii
Vezi pagina: Avocat Dan Radulescu
Sector 2, ieri, 19:39
CONTABILITATE
100 Lei
CONTABILITATE servicii complete de contabilitate si intocmirea situatiilor financiare pentru toate tipurile de societati comerciale,
Vezi pagina: BIROUL CONTABIL IC
Bucuresti, ieri, 19:39
contabilfirme.ro
contabilfirme.ro iCont Media Serv este o firma de contabilitate din Bucuresti care ofera servicii contabile complete, adaptate tuturor categoriilor de firme: SRL, PFA, II, ONG-uri si profesii liberale. Cu o echipa autorizata CECCAR si experienta solida in domeniu, venim in sprijinul afacerii tale cu solutii contabile corecte, transparente si eficiente. 🧾 Serviciile noastre includ: Contabilitate primara si financiara Intocmire si depunere declaratii fiscale Consultanta fiscala si optimizare taxe si impozite Salarizare, state de plata si administrare resurse umane Infiintari si modificari firme (SRL, PFA etc.) Asistenta in relatia cu ANAF si institutii publice ✅ Lucram cu firme din toate domeniile de activitate: comert, IT, transport, constructii, servicii, HORECA, sanatate si altele. Prioritizam comunicarea clara, confidentialitatea si respectarea termenelor fiscale. 📍 Ne gasesti in Bucuresti, dar oferim servicii si online, oriunde in tara. 📞 Contacteaza-ne pentru o oferta personalizata si afla cum te putem ajuta sa-ti gestionezi mai eficient afacerea! contabilfirme.ro
  • Categorie Contabili
  • Consultanta fiscala
  • Evidenta contabila
  • Resurse umane
  • Servicii salarizare
Sector 3, ieri, 19:27
Think Smart Accounting - Servicii contabilitate
Think Smart Accounting - Servicii contabilitate Think Smart Accounting SRL este o firma de contabilitate cu capital privat romanesc, al carei scop este acordarea de sprijin real in afaceri societatilor care o solicita, sub forma urmatoarelor servicii: » Consultanta contabila;» Contabilitate primara;» Contabilitate financiara si de gestiune;» Salarizare si resurse umane;» Infiintari societati comerciale.» Consultanta fiscala;
  • Categorie Contabili
  • Consultanta fiscala
  • Evidenta contabila
  • Resurse umane
  • Servicii salarizare
Vezi pagina: Think Smart Accounting
Sector 3, ieri, 19:27
Girtu Financiar Contabilitate, societate expertiza contabila
Girtu Financiar Contabilitate, societate expertiza contabila Servicii contabilitate, infiintari firme, modificari firme ONRC, alte servicii financiar contabile. Servicii contabilitate SRL/PFA: Inregistrarea contabila a documentelor contabile primare; Elaborarea de monografii contabile adecvate si adaptate activitatii; Intocmirea registrelor contabile obligatorii; Intocmirea balantelor de verificare si situatiilor financiar-contabile; Examinarea conturilor si certificarea corectivitatii lor; Intocmirea situatiilor financiare si a diferitelor situatii contabile semestriale si anuale; Revizie contabila; Intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele si a altor raportari locale; Reprezentarea clientului in relatia cu autoritatile fiscale, ca parte a unui contract de prestari de servicii in domeniul contabilitatii. Infiintare SRL / SRL-D / PFA / II / IF/ SA Consultanta cu privire la prevederile legale, la alegerea codului/codurilor CAEN; Rezervarea denumirii la Registrul Comertului; Redactarea actului constitutiv; Redactarea actelor de sediu; Intocmirea formularelor necesare; Intocmirea dosarului complet; Reprezentare in fata Registrului Comertului. Modificare SRL Consultanta cu privire la prevederile legale; Modificare sediu social; Cesiune parti sociale; Modificare denumire societate; Radiere / lichidare firma; Dizolvare; Modificare cod CAEN.
  • Categorie Contabili
  • Consultanta fiscala
  • Evidenta contabila
  • Resurse umane
  • Servicii salarizare
Vezi pagina: Girtu Financiar Contabilitate
Sector 3, ieri, 19:27
Certind SA - Organismul de certificare din 2003
Certind SA - Organismul de certificare din 2003 Unul dintre cele mai importante organisme de certificare cu capital romanesc. Furnizam incredere prin servicii de evaluare, certificare si instruire. In 19 ani de experienta in domeniul sistemelor de management si al conformitatii produselor, clientii certificati in diverse tari si cele peste 18000 de certificate acordate reprezinta garantia alegerii CERTIND ca furnizor de servicii de certificare. Realizam servicii de certificare acreditate pentru cele mai importante si populare scheme de certificare sisteme de management precum: ISO 9001:2015 – Sisteme de management al calitatii; ISO 14001:2015 – Sisteme de management de mediu; ISO 45001: 2023 – Sisteme de management al sanatatii si securitatii in munca; ISO 22000: 2018 – Sisteme de management al sigurantei alimentelor; ISO/IEC 27001: 2022 – Tehnologia informatiei. Tehnici de securitate. Sisteme de management al securitatii informatiei; ISO 50001: 2018 – Sisteme de management al energiei; FSSC 22000 – Detinem licenta din partea Fundatiei FSSC 22000 (www.fssc22000.com) pentru certificarea sistemelor de management al sigurantei alimentului conform schemei FSSC 22000: Verificator EMAS ((Eco-Management and Audit Scheme) ) conform Regulamentului 1221/2009 - privind participarea voluntara a organizatiilor la un sistem comunitar de management de mediu si audit (EMAS). ISO 37001:2016- Sistem de management anti-mita; ISO 22301: 2019- Sistem de management al continuitatii afacerii; ISO 39001: Sistem de management al sigurantei traficului rutier. CERTIND detine acreditare si notificare la Comisia Europeana pentru evaluarea si verificarea constantei performantei produselor pentru constructii prevazute de Regulamentul (UE) nr. 305/2011 - de stabilire a unor conditii armonizate pentru comercializarea produselor pentru constructii si de abrogare a Directivei 89/106/CEE a Consiliului. Furnizam servicii de certificare acreditata, in conformitate cu prevederile SR EN ISO/CEI 17065:2013 si Regulamentul (UE) 1151/2012, cu recunoastere din partea Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale si Comisiei Europene pentru protectia denumirii produselor alimentare: D.O.P. (Denumire de Origine Protejata), I.G.P. (Indicatie Geografica Protejata) si S.T.G (Specialitate Traditionala Garantata). CERTIND este autorizat de catre Ministerul Transporturilor pentru desfasurarea activitatilor de evaluare a facilitatilor portuare in conformitate cu prevederile codului ISPS, fiind desemnat de catre Ministerul Apararii Nationale ca si furnizor NATO pentru servicii de evaluare si certificare. Ne poti contacta cu incredere pentru informatii suplimentare la telefon sau pe mail Organismul tau de certificare din 2003. Suntem CERTIND, unul dintre cele mai importante organisme de certificare cu capital romanesc si furnizam incredere prin servicii de evaluare, certificare si instruire. In 19 ani de experienta in domeniul sistemelor de management si al conformitatii produselor, clientii certificati in Romania, Italia, Serbia, Bulgaria, Germania, Albania, Republica Moldova, Spania, Franta, Egipt, Bosnia, Macedonia, Muntenegru, Polonia, Peru reprezinta garantia alegerii CERTIND ca furnizor de servicii de certificare. Misiunea noastra Misiunea noastra este de a ajuta la cresterea competitivitatii si performantei organizatiilor si la adaptarea prompta a acestora la schimbarile pietei. Principiile noastre Principiile noastre sunt: impartialitate, competenta, responsabilitate, deschidere, confidentialitate, raspuns prompt la orice sesizare si abordare bazata pe risc.
  • Categorie Certificari, acreditari
  • Acreditari
  • Certificari
  • Consultanta
Vezi pagina: Certind
Sector 1, ieri, 19:27
Cenzor asociatii propietari Stiai ca nicio asociatie de propietari nu poate functiona fara un cenzor ? Daca ai nevoie de un cenzor sa-ti verifice asociatia cauta-ma ? Colaborez si online si asociatile de propietari din toata tara doar cu acces la soft .Pentru detalii 0737189699.
  • Categorie Diverse
Sector 3, ieri, 15:09
Societatea Profesionala Notariala din Ploiesti
Societatea Profesionala Notariala din Ploiesti S.P.N. Tomescu si Cursaru asigura servicii notariale competente, oferim consultanta si propunem solutii optime cu profesionalism, fara intarziere si pastram confidentialitatea pentru fiecare client. Va oferim urmatoarele servicii: - legalizari - succesiuni - acte vanzare, acte cumparare - ipoteci - autentificari, certificari - dezmembrari imobiliare - donatii - alipiri imobiliare - intabulari - consultatii notariale - procuri - declaratii notariale - legalizari traduceri - orice alte operatiuni prevazute de lege Prahova, Ploiesti, Strada Gheorghe Doja nr. 96 A, etaj 1 ( fost Complex Mestesugaresc ; intrarea pe Strada Profesor Ion Grigore vis a vis de intrarea elevilor a Colegiului National Ion Luca Caragiale )
  • Categorie Notari
Vezi pagina: Tomescu Alice- Cristina si Cursaru Nicolae - Radu
Ploiesti, ieri, 09:36
Cadastru, intabulare, certificat energetic
Cadastru, intabulare, certificat energetic in regim de urgenta si regim normal, PFA Aurora Marin, executa lucrari de cadastru si intabulare + certificare energetica, intarusari, trasari la cele mai mici preturi, in Bucuresti si Ilfov; Tipuri de lucrari executate: Lucrari de cadastru si intabulare pentru obtinerea numarului cadastral si inscrierea corpurilor de proprietate in Cartea Funciara (apartamente , vile , spatii comerciale , terenuri aflate in intravilan sau extravilan); Dezmembrari,Alipiri,Comasari,Parcelari intabulari constructii si terenuri, documentatii pentru descrierea dezmembramintelor (uz, uzufruct, superficie, servitute si abitatie) dreptului de proprietate; Studii topografice (pe suport analogic sau digital) pentru realizarea diferitelor investitii in toate fazele intocmirii documentatiilor (C.U.,P.U.Z.,P.U.D.,P.A.D.,P.A.C.); Lucrari de cadastru de specialitate : agricol, forestier, imobiliar, edilitar, apelor, cailor de comunicatii (drumuri , cai ferate); Lucrari de topografie inginereasca : - trasari de constructii civile si industriale; - asistenta topo Reabilitari Drumuri Nationale, retele edilitare; - nivelment geometric de precizie ; - editare de profile
  • Categorie Diverse
Vezi pagina: Aurora Marin
Bucuresti, 04 dec, 17:24
Contabilitate, resurse umane, salarizare
Contabilitate, resurse umane, salarizare firma de contabilitate membra CECCAR ofera servicii complete de contabilitate, resurse umane, salarizare, consultanta fiscala, infiintari SRL/ II/ PFA, gazduire sediu social, obtinere certificate in scopuri de TVA Pentru alte detalii referitoare la ofertele noastre nu ezitati sa ne contactati.
  • Categorie Contabili
  • Consultanta fiscala
  • Evidenta contabila
  • Resurse umane
Vezi pagina: Total Contabilitate
Bucuresti, 04 dec, 17:24
Stoean Carmen - Cabinet Avocat
Stoean Carmen - Cabinet Avocat Am cautat si caut permanent ca notiunile mele sa acopere cea mai mare parte a ramurilor de drept, desi, in ultima perioada, pe langa spetele de drept penal, ramura careia i-am ramas fidela inca de pe bancile facultatii, sunt solicitata , cu o frecventa alarmanta, in cauze de executare silita la cererea societatilor de recuperari creante care, in procent de peste 75% se demareaza pentru creante in care este implinit termenul de prescriptie extinctiva
  • Categorie Avocati
  • Drept civil
  • Drept comercial
  • Drept penal
Vezi pagina: Avocat Stoean
Sector 4, 04 dec, 15:18
Avocat - Operatiuni ONRC, Actualizare coduri CAEN, Infiintari firme / PFA
Avocat - Operatiuni ONRC, Actualizare coduri CAEN, Infiintari firme / PFA Cu rapiditate si la costuri reduse, avocat specializat, te asist in toate etapele: actualizare coduri CAEN, infiintare firma/PFA, radieri, mentiuni Registrul Comertului, prelungire sediu social, cesiune parti sociale, schimbare administrator. Orice judet. Contact tel 0724556155 si email: sergheif@gmail.com
  • Categorie Avocati
  • Drept administrativ
  • Drept civil
  • Drept comercial
  • Drept fiscal
Vezi pagina: Avocat Infiintari Firme
Sector 1, 04 dec, 14:22
Amzulescu Marius - Birou Notarial
Amzulescu Marius - Birou Notarial Redactarea inscrisurilor cu continut juridic, la solicitarea partilor; autentificarea inscrisurilor redactate de notarul public, de parte personal sau de avocat; Procedura succesorala notariala; certificarea unor fapte, in cazurile prevazute de lege; legalizarea semnaturilor de pe inscrisuri, a specimenelor de semnatura, precum si a sigiliilor; darea de data certa inscrisurilor prezentate de parti; primirea in depozit a inscrisurilor si documentelor prezentate de parti; actele de protest al cambiilor, al biletelor la ordin si al cecurilor; legalizarea copiilor de pe inscrisuri; efectuarea si legalizarea traducerilor; eliberarea de duplicate de pe actele notariale pe care le-a intocmit; orice alte operatiuni prevazute de lege.
  • Categorie Notari
Sector 6, 04 dec, 13:36
Pierdut legitimatie si carnet student USAMVB Subsemnatul Todeasa-Barbatei Vlad-Costin, declar pierdute si nule legitimatia si carnetul de student eliberate de Facultatea de Medicina Veterinara Bucuresti
  • Categorie Diverse
Sector 3, 04 dec, 12:26
Euro House Construct - Consultanta in constructii, inginerie si proiectare
Euro House Construct - Consultanta in constructii, inginerie si proiectare Euro House Construct  este o firma de consultanta in constructii, inginerie si proiectare, infiintata in 2003, dispunand de un personal tanar si bine pregatit.
  • Categorie Certificari, acreditari
  • Certificari
  • Consultanta
Vezi pagina: Euro House Construct
Balotesti, 04 dec, 08:10
Cabinet de avocatura Manciu Florica
Cabinet de avocatura Manciu Florica Acord asistenta juridica, reprezentare divorturi, partaje, mosteniri, rezolutiuni, revendicari, cauze civile, penale, politie, parchet, comerciale, litigii munca, consultanta. Experienta peste 24 de ani. - Drept Administrativ - Drept Civil - Drept Comercial - Drept Fiscal - Drept Penal - Dreptul Familiei - Dreptul Munci Program: NONSTOP Telefon: 0744.485.831 / 0766.329.907 / 0724.821.144 E-mail: flori.manciu@scpmanciu.ro / office@scpmanciu.ro Site: https://www.ghidul.ro/avmanciu/ ; https://scpmanciu.ro/
  • Categorie Avocati
  • Drept administrativ
  • Drept civil
  • Drept comercial
  • Drept fiscal
  • Drept penal
  • Dreptul familiei
  • Dreptul muncii
Vezi pagina: Cabinet Avocatura Manciu Florica
Sector 1, 03 dec, 20:48
Smart Data - Firma de contabilitate acreditata
Smart Data - Firma de contabilitate acreditata Smart Data este o firma de contabilitate acreditata C.E.C.C.A.R. specializata in consultanta fiscala, evidenta contabila completa si servicii de HR pentru SRL, PFA, CMI si ONG din diverse domenii de activitate.
  • Categorie Contabili
  • Consultanta fiscala
  • Evidenta contabila
  • Resurse umane
  • Servicii salarizare
Vezi pagina: Smart Data
Sector 4, 03 dec, 14:41
Acte Registrul Comertului realizez documentele necesare pentru Registrul Comertului, atat pentru infiintari cat si pentru modificari. Preturi accesibile pentru toata lumea. Dupa o experienta ca detasat la Registrul Comertului ca operator extern am decis ca este vrea sa incep afacerea mea.
  • Categorie Acte, infiintari firme, autorizatii
  • Acte registrul comertului
  • Avize
  • Gazduire sediu social
  • Inchideri firme
  • Infiintari firme
Bucuresti, 03 dec, 09:48
Avocat cu experienta, asistenta si reprezentare
Avocat cu experienta, asistenta si reprezentare dublu licentiat, consultatii civil, penal, divorturi, partaje, diverse; Drumul Taberei, Drumetului;
  • Categorie Avocati
Sector 6, 02 dec, 14:27
Profit Expert - Infiintari, contabilitate si servicii firme
Profit Expert - Infiintari, contabilitate si servicii firme Rezultate certe cu privire la infiintari firme si contabilitate. Experienta noastra va poate ajuta sa ajungeti la profitul dorit. Indiferent daca porniti de la o idee si aveti nevoie de infiintarea firmei sau detineti deja o companie si doriti serviciile de contabilitate, va putem fi alaturi pe tot parcursul profesional.
  • Categorie Acte, infiintari firme, autorizatii
  • Acte registrul comertului
  • Inchideri firme
  • Infiintari firme
Vezi pagina: Profit Expert
Sector 3, 02 dec, 12:55
Avocat Civil / Penal / Familiei / Muncii / Comercial
Avocat Civil / Penal / Familiei / Muncii / Comercial * Servicii juridice – Avocat Grosu Adrian – Bucuresti Sunt avocat in Baroul Bucuresti si ofer consultanta juridica (inclusiv online) si reprezentare in instanta in domenii precum Drept Civil, Drept Penal, Dreptul Familiei, Dreptul Muncii, Drept Comercial si alte ramuri ale dreptului, pentru persoane fizice si juridice, in Bucuresti si pe intreg teritoriul Romaniei. Va ofer asistenta profesionala in fata instantelor de judecata, a autoritatilor si institutiilor publice, precum si in relatia cu notarii publici sau alte parti implicate. Indiferent daca aveti nevoie de redactarea unui document juridic, de consiliere inainte de a demara un demers legal sau de reprezentare in fata instantei, va ofer sprijinul necesar cu promptitudine, seriozitate si transparenta. - Comunicarea cu clientul este o prioritate. Veti fi informat constant despre evolutia cazului dumneavoastra. - Onorariul se stabileste de comun acord, in functie de complexitatea si durata cauzei. - Ma angajez sa protejez drepturile si interesele clientilor mei cu profesionalism, integritate si dedicare. - Serviciile se adreseaza inclusiv romanilor din strainatate care au nevoie de reprezentare in Romania. * Ma puteti contacta oricand, la numarul de telefon disponibil si pe WhatsApp, precum si prin E-mail, inclusiv in zilele de weekend. Tel: +40 720 080 856 / avocat.legal24@gmail.com --> Domenii de activitate juridica: DREPT CIVIL: 1. Cereri de chemare in judecata 2. Cereri de chemare in garantie 3. Cereri de evacuare 4. Cereri de valoare redusa 5. Cereri privind desfacerea casatoriei 6. Cereri privind recunoasterea hotararilor straine 7. Cereri de valoare redusa 8. Cereri reconventionale 9. Cereri de partaj 10. Cerere de recalculare a pensiei 11. Cerere de inscriere la pensie 12. Cerere de revizuire a deciziei de pensionare 13. Cerere de contestare a deciziei de pensionare 14. Cerere de eliberare a adeverintei de vechime/stagiu de cotizare 15. Cerere de emitere duplicat decizie de pensionare 16. Cerere de indemnizatie sociala pentru pensionari (pensia minima) 17. Cerere de ajutor de deces 18. Intampinari 19. Somatii 20. Contestatii la executare 21. Recuperari creante (datorii) 22. Ordonante de plata 23. Ordonante presedintile 24. Ordine de protectie 25. Incheierea conventii matrimoniale 26. Stabilirea autoritatii parintesti 27. Stabilirea domiciliului minorului 28. Stabilirea si executarea obligatiilor de intretinere 29. Succesiuni 30. Redactare testament (asistenta si consiliere) 31. Inscrieri / mentiuni in carte funciara 32. Rectificarea inscrierilor in cartea funciara 33. Redactare contracte (vanzare-cumparare / inchirieri / mandat / imprumut / renta viagera / donatie) DREPT PENAL: 1. Cereri de contestare / inlocuire masuri preventive (arestare preventiva / arest la domiciliu / control judiciar / control judiciar pe cautiune) 2. Cereri de intreruperea executarii pedepsei 3. Cereri de amanre a executarii pedepsei 4. Cereri de liberare conditionata 5. Cereri contestatie la executare 6. Cereri de reabilitare 7. Cereri de renuntare la urmarirea penala 8. Cereri de amanare a aplicarii pedepsei 9. Cereri de renuntare la aplicarea pedepsei 10. Cereri de clasare 11. Cereri de incetare a urmaririi penale 12. Cereri de administrare a probelor, ridicare de exceptii si formulare de concluzii 13. Plangeri impotriva actelor organelor de urmarire penala 14. Redactare plangerilor penale 15. Cereri de constituire ca parte civila 16. Asistenta la incheierea acordului de recunoastere a vinovatiei 17. Asistenta si reprezentare in faza de urmarire penala / camera preliminara si judecata 18. Contestatii 19. Cereri de Apel 20. Cereri de Recurs 21. Cereri de Revizuire DREPTUL MUNCII: 1. Contestatii impotriva deciziilor de concediere 2. Contestatii impotriva sanctiunilor disciplinare 3. Contestatii impotriva clauzelor contractului colectiv de munca 4. Contestatii la inspectosarele teritoriale de munca 5. Contestatii a absentelor nemotivate 6. Cereri de incetare a contractului invididual de munca 7. Cereri de acordare de daune materiale / morale 8. Solicitarea certificatelor de munca 9. Solicitarea adeverintelor 10. Solicitarea reincadrarii dupa concediul medical de crestere a copilului 11. Solicitarea de acordare a sporurilor / primelor / bonusurilor 12. Solicitarea recunoasterii dreptului de vechime in munca DREPT COMERCIAL: 1. Cerere de infiintare SRL / SA / PFA / II / IF 2. Cerere de inregistrare sucursala sau punct de lucru 3. Cerere de rezervare denumire firma 4. Cerere de modificare a actului constitutiv 5. Cerere de adaugare / modificare / radiere cod CAEN 6. Cerere de schimbare a sediului social DREPT CONTRAVENTIONAL RUTIER: 1. Contestatie impotriva procesului-verbal de contraventie rutiera 2. Cerere de suspendare a executarii sanctiunii contravenetionale 3. Cerere de restituire a permisului de conducere Etc.
  • Categorie Avocati
  • Drept administrativ
  • Drept civil
  • Drept comercial
  • Drept fiscal
  • Drept penal
  • Dreptul familiei
  • Dreptul muncii
Sector 6, 01 dec, 19:24
Contabilitate, consultanta fiscala, salarizare
Contabilitate, consultanta fiscala, salarizare Societate autorizata CECCAR oferim servicii complete de contabilitate, consultanta fiscala, bilant certificat, declaratii fiscale lunare, resurse umane si salarizare. Servicii complete in relatia cu ONRC. Suntem un grup de experti contabili ce putem oferi: - contabilitate completa pentru orice tip de companie. - servicii totale de asistenta in domeniul resurselor umane, pentru orice tip de persoana juridica: PFA, Asociatie Familiala, ONG-uri si IMM-uri. - servicii necesare in relatia cu ONRC. Ne adaptam nevoilor clientului si cautam sa venim in intampinarea acestora. www.primsolconta.ro
  • Categorie Contabili
  • Consultanta fiscala
  • Evidenta contabila
  • Resurse umane
  • Servicii salarizare
Bucuresti, 01 dec, 09:33
Detectiv particular Bucuresti pret investigatii IF, PH, GR, BV, DB, AG, VL
200 €
Detectiv particular Bucuresti pret investigatii IF, PH, GR, BV, DB, AG, VL Afla tot ce ai nevoie sa stii, contacteaza un detectiv particular autorizat, discret, profesionist. Verifica probitatea persoanei inainte sa o promovezi pe o functie cheie! Esti avocat? Ajuta-ti clientii cu serviciile noastre. Dispar bani sau produse din firma ta? Suna si gasim solutii. Delegatiile sotului sunt din ce in ce mai dese? Ai anumite suspiciuni? Putem verifica discret. Nu stii unde este fiul/ fiica ta o buna parte din zi? Suna si vom gasi solutii legale impreuna. Confidentialitatea cazurilor este garantata de legislatia in vigoare. Consultanta gratuita. 0734.024.919 sunshinedetective.ro
  • Categorie Diverse
Bucuresti, 30 nov, 13:39
iconta24.com - Servicii Contabilitate
iconta24.com - Servicii Contabilitate Suntem o echipa tanara, cu experienta in domeniul contabilitatii, a auditului si in management. La iConta24, credem ca o afacere eficienta incepe cu o contabilitate inteligenta. De aceea, iti oferim solutii de contabilitate integrata, complet digitalizata si adaptata nevoilor tale
  • Categorie Contabili
  • Consultanta fiscala
  • Evidenta contabila
  • Resurse umane
  • Servicii salarizare
Vezi pagina: iconta24.com Servicii Contabilitate
Otopeni, 23 nov, 14:27

Articole recomandate

Rabla 2025 – Guvernul mai bagă o fisă
Auto
11.09.2025
3.580
Hai sa te fac un tribunal... sau un divort notarial?
Matrimoniale
10.03.2022
12.903
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • 18
  • »
Servicii contabilitate

Pagina pe care doriti sa o accesati poate sa contina elemente care nu sunt recomandate minorilor!
Va rugam sa confirmati ca aveti peste 18 ani!

Articole | Arhiva ziar | Termeni si conditii | Politica de confidentialitate | Contact | ANPC
Descarca aplicatiaGoogle Play
Copyright © 2024 ANUNTUL TELEFONIC
Toate drepturile rezervate.