Anuntul Telefonic logo
  • Intra in cont Creare Cont
  •   Anunturile mele
  •   Cautari salvate
  •   Mesajele mele
  •   Anunturi favorite
  •   Alimentare cont
  •   Adauga Anunt
17 anunturi
Vezi anunturi X Sterge filtre
Text
  • De la A la Z
  • De la Z la A
  • Cele mai noi
  • Cele mai vechi
  • Cele mai ieftine
  • Cele mai scumpe
Ordoneaza dupa distanta fata de locatia ta
C.A Rosetti 17, 2nd district, Bucharest, Romania 011469
1.740 €
C.A Rosetti 17, 2nd district, Bucharest, Romania 011469 Oferiti o baza afacerii dvs. in Bucuresti, capitala si centrul comercial principal al Romaniei. Aveti la dispozitie cele sapte etaje de spatii de lucru ale unei cladiri de birouri inalte si moderne, cu finisaje in stil contemporan, pentru a oferi afacerii dvs. o baza impresionanta. Faceti naveta cu usurinta catre aceasta locatie foarte cautata – statia de autobuz Bd. Nicolae Balcescu este la 6 minute de mers pe jos, iar statia de metrou Universitate este la 9 minute de mers pe jos. Intampinati-va clientii de la Aeroportul International Aurel Vlaicu, situat la o distanta de 15 minute de mers cu masina. Indiferent daca aveti nevoie de un spatiu pentru birouri timp de o ora sau doriti sa oferiti o baza permanenta afacerii dvs., va putem indeplini toate cerintele. Lucrati productiv in spatiile de lucru luminoase si aerisite, concepute pentru a incuraja colaborarea. Impartasiti idei si discutati liber in zonele flexibile, deschise sau in salile de intalniri de ultima generatie. Savurati cafeaua zilnica atunci cand aveti nevoie de un impuls. Profitati la maximum de bucatariile noastre complet aprovizionate, perfecte pentru pranz sau discutii ocazionale cu colegii. Luati o pauza pe terasa dupa un atelier intens si bucurati-va de aerul curat. E timpul pentru o pauza? Gasiti magazine, cafenele, restaurante si hoteluri la cativa pasi pentru a va bucura din plin de timpul liber sau pentru a impresiona clientii. In cadrul Regus Regus City Centre va putem oferi: Spatiu de birou: Birouri private, complet mobilate si echipate destinate pentru o persoana sau o intreaga companie si complet adaptate nevoilor dumneavoastra. Optiunile includ de la spatii de birou echipate/personalizate la spatii de recuperare in caz de dezastru si birouri de zi – cu acces oricand si oricum doriti. Co-working: Spatiile noastre de co-working sunt concepute in asa fel incat sa incurajeze colaborarea si vin la pachet cu toate dotarile incluse. Rezervati o masa de birou dedicata sau treceti pe la noi si asezati-va la o masa de birou prin rotatie - deschideti orizonturile afacerii dumneavoastra catre noi si noi posibilitati. Sali de intalniri: Salile noastre de intalniri reprezinta decorul perfect pentru urmatoarea dumneavoastra prezentare, pentru viitorul interviu sau atelier. Ele sunt dotate cu tehnologie de ultima generatie si beneficiaza de o echipa amabila de asistenta care sa se asigure ca totul decurge fara probleme. De asemenea, daca aveti nevoie, va punem la dispozitie servicii de catering. Birou virtual: Birourile noastre virtuale sunt disponibile in toate orasele importante din intreaga lume, astfel incat dumneavoastra sa va puteti reprezenta afacerea intr-o maniera profesionista. Alegeti-va acum noua adresa virtuala si creati-va un plan propriu, cu oferta noastra de servicii de redirectionare a corespondentei si de preluare a apelurilor telefonice. Abonament: Cu optiuni multiple care variaza de la acces la birouri, spatii de coworking pana la lounge-uri, oferim flexibilitatea si libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur si simplu intrati in orice locatie din reteaua noastra globala extinsa si apucati-va de lucru – oricat de rar sau des aveti nevoie. *Toate imaginile prezentate in aceasta oferta apartin locatiilor noastre, dar este posibil sa nu fie chiar din acest centru. Toate preturile afisate sunt preturi de pornire si pot fi modificate in functie de produsele selectate si serviciile incluse. Intrebati acum
  • Suprafata utila 2.615 mp
  • Birouri
Sector 2, 05 dec, 19:07
Imobiliare inchirieri spatii comerciale
15 Charles de Gaulle Square, 1st District, Bucharest, Romania 0
2.450 €
15 Charles de Gaulle Square, 1st District, Bucharest, Romania 0 "Alaturati-va numeroaselor companii renumite intr-o locatie proeminenta din Bucuresti. Charles de Gaulle Plaza este o cladire impunatoare, cu vedere inspiratoare la Parcul Herastrau si accesibilitate excelenta datorita statiei de metrou din apropiere. Lucrati productiv in birouri premium, sali de intalniri si spatii deschise care beneficiaza de lumina naturala prin ferestre ample din podea pana in tavan. Reimprospatati-va in cafeneaua din incinta sau faceti o scurta plimbare pana la una dintre numeroasele cafenele si restaurante din apropiere. In cadrul Regus Regus Charles de Gaulle Plaza va putem oferi: Spatiu de birou: Birouri private, complet mobilate si echipate destinate pentru o persoana sau o intreaga companie si complet adaptate nevoilor dumneavoastra. Optiunile includ de la spatii de birou echipate/personalizate la spatii de recuperare in caz de dezastru si birouri de zi – cu acces oricand si oricum doriti. Co-working: Spatiile noastre de co-working sunt concepute in asa fel incat sa incurajeze colaborarea si vin la pachet cu toate dotarile incluse. Rezervati o masa de birou dedicata sau treceti pe la noi si asezati-va la o masa de birou prin rotatie - deschideti orizonturile afacerii dumneavoastra catre noi si noi posibilitati. Sali de intalniri: Salile noastre de intalniri reprezinta decorul perfect pentru urmatoarea dumneavoastra prezentare, pentru viitorul interviu sau atelier. Ele sunt dotate cu tehnologie de ultima generatie si beneficiaza de o echipa amabila de asistenta care sa se asigure ca totul decurge fara probleme. De asemenea, daca aveti nevoie, va punem la dispozitie servicii de catering. Birou virtual: Birourile noastre virtuale sunt disponibile in toate orasele importante din intreaga lume, astfel incat dumneavoastra sa va puteti reprezenta afacerea intr-o maniera profesionista. Alegeti-va acum noua adresa virtuala si creati-va un plan propriu, cu oferta noastra de servicii de redirectionare a corespondentei si de preluare a apelurilor telefonice. Abonament: Cu optiuni multiple care variaza de la acces la birouri, spatii de coworking pana la lounge-uri, oferim flexibilitatea si libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur si simplu intrati in orice locatie din reteaua noastra globala extinsa si apucati-va de lucru – oricat de rar sau des aveti nevoie. *Toate imaginile prezentate in aceasta oferta apartin locatiilor noastre, dar este posibil sa nu fie chiar din acest centru. Toate preturile afisate sunt preturi de pornire si pot fi modificate in functie de produsele selectate si serviciile incluse. Intrebati acum
  • Suprafata utila 1.458 mp
  • Birouri
Sector 1, 05 dec, 19:06
Imobiliare inchirieri spatii comerciale
Bd. Dimitrie Pompeiu, 5-7, Sector 2, Bucharest, Romania RO-020335
1.430 €
Bd. Dimitrie Pompeiu, 5-7, Sector 2, Bucharest, Romania RO-020335 Gasiti un echilibru perfect intre viata profesionala si viata personala in Bucuresti, inconjurati de companii si zone rezidentiale in egala masura. Centrul Hermes este o cladire de sticla impunatoare, intr-una dintre cele mai importante zone comerciale ale capitalei, la doar 10 minute de cartierul central de afaceri. Lucrati productiv in spatii aerisite si luminoase, facand pauze racoritoare in cafeneaua tentanta. Ati terminat munca pe ziua de azi? Relaxati-va intr-unul dintre numeroasele restaurante si cafenele din apropiere sau faceti o scurta plimbare cu autobuzul pentru a va bucura de atractiile si sunetele din centrul Bucurestiului. In cadrul Regus Regus Hermes va putem oferi: Spatiu de birou: Birouri private, complet mobilate si echipate destinate pentru o persoana sau o intreaga companie si complet adaptate nevoilor dumneavoastra. Optiunile includ de la spatii de birou echipate/personalizate la spatii de recuperare in caz de dezastru si birouri de zi – cu acces oricand si oricum doriti. Co-working: Spatiile noastre de co-working sunt concepute in asa fel incat sa incurajeze colaborarea si vin la pachet cu toate dotarile incluse. Rezervati o masa de birou dedicata sau treceti pe la noi si asezati-va la o masa de birou prin rotatie - deschideti orizonturile afacerii dumneavoastra catre noi si noi posibilitati. Sali de intalniri: Salile noastre de intalniri reprezinta decorul perfect pentru urmatoarea dumneavoastra prezentare, pentru viitorul interviu sau atelier. Ele sunt dotate cu tehnologie de ultima generatie si beneficiaza de o echipa amabila de asistenta care sa se asigure ca totul decurge fara probleme. De asemenea, daca aveti nevoie, va punem la dispozitie servicii de catering. Birou virtual: Birourile noastre virtuale sunt disponibile in toate orasele importante din intreaga lume, astfel incat dumneavoastra sa va puteti reprezenta afacerea intr-o maniera profesionista. Alegeti-va acum noua adresa virtuala si creati-va un plan propriu, cu oferta noastra de servicii de redirectionare a corespondentei si de preluare a apelurilor telefonice. Abonament: Cu optiuni multiple care variaza de la acces la birouri, spatii de coworking pana la lounge-uri, oferim flexibilitatea si libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur si simplu intrati in orice locatie din reteaua noastra globala extinsa si apucati-va de lucru – oricat de rar sau des aveti nevoie. Toate imaginile prezentate in aceasta oferta apartin locatiilor noastre, dar este posibil sa nu fie chiar din acest centru. Toate preturile afisate sunt preturi de pornire si pot fi modificate in functie de produsele selectate si serviciile incluse. Intrebati acum
  • Suprafata utila 1.144 mp
  • Birouri
Sector 2, 05 dec, 19:06
Imobiliare inchirieri spatii comerciale
Tudor Vladimirescu Blvd. 22, sector 5, Bucharest, Romania 050 883
1.780 €
Tudor Vladimirescu Blvd. 22, sector 5, Bucharest, Romania 050 883 Lasati-va inspirati de verdeata de jur imprejur in timp ce lucrati in Bucuresti. Green Gate este o cladire de sticla emblematica in care arhitectura moderna se intalneste cu lumea in aer liber, iar gradinile verticale pot fi admirate in interior si in exterior. Bucurati-va de lumina naturala care patrunde prin ferestre ample in spatii de lucru elegante. Beti o cafea revigoranta la cafeneaua din incinta si bucurati-va de aerul proaspat de pe terasa in aer liber. In timpul pauzei, explorati magazinele si restaurantele din zona sau porniti intr-o scurta calatorie cu tramvaiul sau autobuzul in centrul orasului. In cadrul Regus Regus Green Gate va putem oferi: Spatiu de birou: Birouri private, complet mobilate si echipate destinate pentru o persoana sau o intreaga companie si complet adaptate nevoilor dumneavoastra. Optiunile includ de la spatii de birou echipate/personalizate la spatii de recuperare in caz de dezastru si birouri de zi – cu acces oricand si oricum doriti. Co-working: Spatiile noastre de co-working sunt concepute in asa fel incat sa incurajeze colaborarea si vin la pachet cu toate dotarile incluse. Rezervati o masa de birou dedicata sau treceti pe la noi si asezati-va la o masa de birou prin rotatie - deschideti orizonturile afacerii dumneavoastra catre noi si noi posibilitati. Sali de intalniri: Salile noastre de intalniri reprezinta decorul perfect pentru urmatoarea dumneavoastra prezentare, pentru viitorul interviu sau atelier. Ele sunt dotate cu tehnologie de ultima generatie si beneficiaza de o echipa amabila de asistenta care sa se asigure ca totul decurge fara probleme. De asemenea, daca aveti nevoie, va punem la dispozitie servicii de catering. Birou virtual: Birourile noastre virtuale sunt disponibile in toate orasele importante din intreaga lume, astfel incat dumneavoastra sa va puteti reprezenta afacerea intr-o maniera profesionista. Alegeti-va acum noua adresa virtuala si creati-va un plan propriu, cu oferta noastra de servicii de redirectionare a corespondentei si de preluare a apelurilor telefonice. Abonament: Cu optiuni multiple care variaza de la acces la birouri, spatii de coworking pana la lounge-uri, oferim flexibilitatea si libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur si simplu intrati in orice locatie din reteaua noastra globala extinsa si apucati-va de lucru – oricat de rar sau des aveti nevoie. Toate imaginile prezentate in aceasta oferta apartin locatiilor noastre, dar este posibil sa nu fie chiar din acest centru. Toate preturile afisate sunt preturi de pornire si pot fi modificate in functie de produsele selectate si serviciile incluse. Intrebati acum
  • Suprafata utila 1.403 mp
  • Birouri
Sector 5, 05 dec, 19:06
Imobiliare inchirieri spatii comerciale
Dimitrie Pompeiu Boulevard 9-9A  Iride Business Park B14,, Bucharest
2.370 €
Dimitrie Pompeiu Boulevard 9-9A Iride Business Park B14,, Bucharest Oferiti-le oaspetilor posibilitatea sa va descopere cu usurinta intr-o locatie bine conectata, din nordul Bucurestiului. Iride Business Park B14 se bucura de o amplasare excelenta in apropierea unor artere principale importante, cu nenumarate optiuni de transport public, cladirea fiind situata la o distanta de numai 15 minute cu masina fata de aeroport. Apucati-va de treaba in spatii de birou elegante, confortabile, care sa va ajute sa va concentrati asupra dezvoltarii afacerii dvs. La sfarsitul zilei de munca, bucurati-va oaspetii cu o vizita in principalele puncte de atractie culturale, toate accesibile in mai putin de 20 de minute. In cadrul Regus Regus Iride Business Centreva putem oferi: Spatiu de birou: Birouri private, complet mobilate si echipate destinate pentru o persoana sau o intreaga companie si complet adaptate nevoilor dumneavoastra. Optiunile includ de la spatii de birou echipate/personalizate la spatii de recuperare in caz de dezastru si birouri de zi – cu acces oricand si oricum doriti. Co-working: Spatiile noastre de co-working sunt concepute in asa fel incat sa incurajeze colaborarea si vin la pachet cu toate dotarile incluse. Rezervati o masa de birou dedicata sau treceti pe la noi si asezati-va la o masa de birou prin rotatie - deschideti orizonturile afacerii dumneavoastra catre noi si noi posibilitati. Sali de intalniri: Salile noastre de intalniri reprezinta decorul perfect pentru urmatoarea dumneavoastra prezentare, pentru viitorul interviu sau atelier. Ele sunt dotate cu tehnologie de ultima generatie si beneficiaza de o echipa amabila de asistenta care sa se asigure ca totul decurge fara probleme. De asemenea, daca aveti nevoie, va punem la dispozitie servicii de catering. Birou virtual: Birourile noastre virtuale sunt disponibile in toate orasele importante din intreaga lume, astfel incat dumneavoastra sa va puteti reprezenta afacerea intr-o maniera profesionista. Alegeti-va acum noua adresa virtuala si creati-va un plan propriu, cu oferta noastra de servicii de redirectionare a corespondentei si de preluare a apelurilor telefonice. Abonament: Cu optiuni multiple care variaza de la acces la birouri, spatii de coworking pana la lounge-uri, oferim flexibilitatea si libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur si simplu intrati in orice locatie din reteaua noastra globala extinsa si apucati-va de lucru – oricat de rar sau des aveti nevoie. *Toate imaginile prezentate in aceasta oferta apartin locatiilor noastre, dar este posibil sa nu fie chiar din acest centru. Toate preturile afisate sunt preturi de pornire si pot fi modificate in functie de produsele selectate si serviciile incluse. Intrebati acum
  • Suprafata utila 1.600 mp
  • Birouri
Sector 2, 05 dec, 19:06
Imobiliare inchirieri spatii comerciale
Timisoara Boulevard 26, 6th District, Bucharest, Romania 061331
1.540 €
Timisoara Boulevard 26, 6th District, Bucharest, Romania 061331 Bucurati-va de o naveta simpla catre acest spatiu de lucru accesibil, cu excelente legaturi de transport prin intreg Bucurestiul. Centrul Anchor este aproape de autostrada A1 si este accesibil cu autobuzul, tramvaiul, metroul si masina, ceea ce le permite oaspetilor sa va viziteze usor. Fiti productiv in spatii luminoase si aerisite datorita ferestrelor din podea pana in tavan din intreaga cladire. Parasiti-va biroul si incarcati-va bateriile la cafeneaua din incinta, sau incercati una dintre numeroasele cafenele si restaurante din centrul comercial de la parter. In cadrul Regus Regus Anchor Business Centre va putem oferi: Spatiu de birou: Birouri private, complet mobilate si echipate destinate pentru o persoana sau o intreaga companie si complet adaptate nevoilor dumneavoastra. Optiunile includ de la spatii de birou echipate/personalizate la spatii de recuperare in caz de dezastru si birouri de zi – cu acces oricand si oricum doriti. Co-working: Spatiile noastre de co-working sunt concepute in asa fel incat sa incurajeze colaborarea si vin la pachet cu toate dotarile incluse. Rezervati o masa de birou dedicata sau treceti pe la noi si asezati-va la o masa de birou prin rotatie - deschideti orizonturile afacerii dumneavoastra catre noi si noi posibilitati. Sali de intalniri: Salile noastre de intalniri reprezinta decorul perfect pentru urmatoarea dumneavoastra prezentare, pentru viitorul interviu sau atelier. Ele sunt dotate cu tehnologie de ultima generatie si beneficiaza de o echipa amabila de asistenta care sa se asigure ca totul decurge fara probleme. De asemenea, daca aveti nevoie, va punem la dispozitie servicii de catering. Birou virtual: Birourile noastre virtuale sunt disponibile in toate orasele importante din intreaga lume, astfel incat dumneavoastra sa va puteti reprezenta afacerea intr-o maniera profesionista. Alegeti-va acum noua adresa virtuala si creati-va un plan propriu, cu oferta noastra de servicii de redirectionare a corespondentei si de preluare a apelurilor telefonice. Abonament: Cu optiuni multiple care variaza de la acces la birouri, spatii de coworking pana la lounge-uri, oferim flexibilitatea si libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur si simplu intrati in orice locatie din reteaua noastra globala extinsa si apucati-va de lucru – oricat de rar sau des aveti nevoie. *Toate imaginile prezentate in aceasta oferta apartin locatiilor noastre, dar este posibil sa nu fie chiar din acest centru. Toate preturile afisate sunt preturi de pornire si pot fi modificate in functie de produsele selectate si serviciile incluse. Intrebati acum
  • Suprafata utila 1.262 mp
  • Birouri
Sector 6, 05 dec, 19:06
Imobiliare inchirieri spatii comerciale
Corneliu Coposu Boulevard 6-8, Building Unirii View, Floors 1-3, Bucharest
2.700 €
Corneliu Coposu Boulevard 6-8, Building Unirii View, Floors 1-3, Bucharest Faceti progrese semnificative de afaceri in Bucuresti cu spatiile de birouri proiectate de designer la Spaces Unirii View, in inima orasului popular si istoric. Oferiti afacerii dvs. posibilitatea de a accesa pietele diverse si interesante din centrul cultural, financiar si turistic al Romaniei. Deplasati-va folosind reteaua vasta de tramvaie a orasului, cu o linie principala care circula pe drumul catre birouri si cu cea mai apropiata statie la doar 3 minute de mers pe jos. E81, principala ruta catre oras, se afla la doar cateva minute de Unirii View – perfecta pentru clientii care vin in vizita. Alegeti dintre nenumaratele cafenele si restaurante din apropiere, luand un pranz rapid sau relaxat impreuna cu colegii – o optiune simpla si usoara. Lucrati in ritmul propriu la Spaces Unirii View, intr-o zona de coworking relaxata si moderna, cu birouri private pentru o activitate linistita si confidentiala. Lucrati prin rotatie la birourile primitoare, echipate cu retea Wi Fi de nivel business si zone de relaxare in care puteti socializa, pentru a fi mereu la curent cu noutatile. Intrati in cabinele confortabile pentru a discuta afaceri cu colegii si savurati bauturile calde gratuite din bucatariile noastre comune. Bucurati-va de privelistile oferite de arhitectura orasului in timp ce mergeti catre salile noastre elegante de intalniri, unde beneficiati de asistenta la fata locului, cu facilitati si o echipa de receptie de prima clasa. Ajungeti in cinci minute in centrul istoric dupa serviciu, unde gasiti restaurante rafinate si zone de atractie ale orasului, de care va puteti bucura impreuna cu colegii. In cadrul Spaces, Spaces Unirii, va putem oferi asistenta cu: Spatiu de birou: Propriul spatiu de birou privat si complet mobilat , la cheie cu un contract flexibil care se adapteaza afacerii dvs. si este accesibil nonstop. Abonament de coworking: Lucru de la mii de spatii de coworking din toata lumea, totul cu un contract flexibil si acces nelimitat in timpul programului de lucru. Birou dedicat: Propriul tau birou privat intr-un birou in comun sau un spatiu in plan deschis care poate fi accesat nonstop, cu spatiu depozitare inclus, totul cu un contract flexibil. Sali de intalniri: Alegeti din mii de sali de intalniri la cerere si spatii de evenimente cu toate serviciile de care aveti nevoie, complet personalizabile pentru orice eveniment sau durata. Birou virtual: Lasati cea mai buna impresie cu o adresa de afaceri profesionista in una dintre locatiile noastre si lasati-ne sa va gestionam apelurile si corespondenta. Pentru informarea dvs., toate imaginile din aceasta enumerare provin din locatiile Spaces, dar este posibil sa nu corespunda cu aceasta. Toate preturile afisate sunt preturile de „pornire” si sunt supuse modificarilor, pe baza selectiei dvs. finale si a serviciilor incluse. Contactati-ne
  • Suprafata utila 3.000 mp
  • Birouri
Sector 1, 05 dec, 19:06
Imobiliare inchirieri spatii comerciale
Sun Plaza Shopping Centre building 3rd floor, 391 Vacaresti Street
1.720 €
Sun Plaza Shopping Centre building 3rd floor, 391 Vacaresti Street Gasiti tot ce aveti nevoie pentru a face afaceri in sectorul administrativ dinamic din Bucuresti. Sun Plaza face parte dintr-un popular complex comercial cu legaturi de autobuz, tramvai si metrou chiar prin oras. Colaborati in sali de intalniri elegante, socializati in zone de recreere confortabile, lucrati productiv intr-un spatiu de birou luminos sau pur si simplu rezervati o masa de birou prin rotatie intr-unul dintre spatiile comune cu stil. Aveti nevoie de o pauza? Bucurati-va de o plimbare relaxanta in parcul mare de langa locatie. In cadrul Regus Regus Sun Business Centre va putem oferi: Spatiu de birou: Birouri private, complet mobilate si echipate destinate pentru o persoana sau o intreaga companie si complet adaptate nevoilor dumneavoastra. Optiunile includ de la spatii de birou echipate/personalizate la spatii de recuperare in caz de dezastru si birouri de zi – cu acces oricand si oricum doriti. Co-working: Spatiile noastre de co-working sunt concepute in asa fel incat sa incurajeze colaborarea si vin la pachet cu toate dotarile incluse. Rezervati o masa de birou dedicata sau treceti pe la noi si asezati-va la o masa de birou prin rotatie - deschideti orizonturile afacerii dumneavoastra catre noi si noi posibilitati. Sali de intalniri: Salile noastre de intalniri reprezinta decorul perfect pentru urmatoarea dumneavoastra prezentare, pentru viitorul interviu sau atelier. Ele sunt dotate cu tehnologie de ultima generatie si beneficiaza de o echipa amabila de asistenta care sa se asigure ca totul decurge fara probleme. De asemenea, daca aveti nevoie, va punem la dispozitie servicii de catering. Birou virtual: Birourile noastre virtuale sunt disponibile in toate orasele importante din intreaga lume, astfel incat dumneavoastra sa va puteti reprezenta afacerea intr-o maniera profesionista. Alegeti-va acum noua adresa virtuala si creati-va un plan propriu, cu oferta noastra de servicii de redirectionare a corespondentei si de preluare a apelurilor telefonice. Abonament: Cu optiuni multiple care variaza de la acces la birouri, spatii de coworking pana la lounge-uri, oferim flexibilitatea si libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur si simplu intrati in orice locatie din reteaua noastra globala extinsa si apucati-va de lucru – oricat de rar sau des aveti nevoie. *Toate imaginile prezentate in aceasta oferta apartin locatiilor noastre, dar este posibil sa nu fie chiar din acest centru. Toate preturile afisate sunt preturi de pornire si pot fi modificate in functie de produsele selectate si serviciile incluse. Intrebati acum
  • Suprafata utila 1.055 mp
  • Birouri
Sector 4, 05 dec, 19:05
Imobiliare inchirieri spatii comerciale
Calea Dorobantilor No. 32, District 1, Bucharest, Romania 10553
1.700 €
Calea Dorobantilor No. 32, District 1, Bucharest, Romania 10553 Creati o baza profesionista pentru afacerea dvs. folosind birourile noastre in comun flexibile din Bucuresti. Situate in zona Piata Romana a capitalei – o zona extrem de bine conectata – birourile noastre care inspira sunt gazduite intr-una dintre cele mai vechi si mai cunoscute locatii din Bucuresti. Puteti face naveta cu usurinta, avand la dispozitie, in apropiere, numeroase mijloace de transport public – statia de autobuz si statia de metrou Piata Romana fiind la sapte minute de mers pe jos de birou, iar statia de tramvai din Pasajul Victoriei este la doar 13 minute de mers pe jos. De asemenea, in apropiere se afla si statia de metrou usor Calea Dorobantilor, la doar patru minute de mers pe strada. Impresionati-va colegii, clientii si oaspetii lucrand dintr-o cladire cu un design modern uimitor si dotari de ultima generatie. Ferestrele mari, din podea pana in tavan, ofera lumina naturala care inunda birourile, iar zonele de lucru deschise sporesc senzatia de spatiu aerisit si confortabil. Colaborati in salile noastre moderne de intalniri, unde veti gasi toata tehnologia si tot echipamentul de care aveti nevoie pentru a prezenta si a da viata ideilor. Stabiliti relatii de lucru si creati conexiuni cu colegii profesionisti in spatiile noastre de lucru si in lounge-urile comune confortabile sau concentrati-va asupra activitatii in propria zona de birouri. Relaxati-va dupa o zi grea de munca intr-unul dintre restaurantele locale sau explorati cultura orasului la un muzeu sau la o galerie. In cadrul Regus Regus Primavera va putem oferi: Spatiu de birou: Birouri private, complet mobilate si echipate destinate pentru o persoana sau o intreaga companie si complet adaptate nevoilor dumneavoastra. Optiunile includ de la spatii de birou echipate/personalizate la spatii de recuperare in caz de dezastru si birouri de zi – cu acces oricand si oricum doriti. Co-working: Spatiile noastre de co-working sunt concepute in asa fel incat sa incurajeze colaborarea si vin la pachet cu toate dotarile incluse. Rezervati o masa de birou dedicata sau treceti pe la noi si asezati-va la o masa de birou prin rotatie - deschideti orizonturile afacerii dumneavoastra catre noi si noi posibilitati. Sali de intalniri: Salile noastre de intalniri reprezinta decorul perfect pentru urmatoarea dumneavoastra prezentare, pentru viitorul interviu sau atelier. Ele sunt dotate cu tehnologie de ultima generatie si beneficiaza de o echipa amabila de asistenta care sa se asigure ca totul decurge fara probleme. De asemenea, daca aveti nevoie, va punem la dispozitie servicii de catering. Birou virtual: Birourile noastre virtuale sunt disponibile in toate orasele importante din intreaga lume, astfel incat dumneavoastra sa va puteti reprezenta afacerea intr-o maniera profesionista. Alegeti-va acum noua adresa virtuala si creati-va un plan propriu, cu oferta noastra de servicii de redirectionare a corespondentei si de preluare a apelurilor telefonice. Abonament: Cu optiuni multiple care variaza de la acces la birouri, spatii de coworking pana la lounge-uri, oferim flexibilitatea si libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur si simplu intrati in orice locatie din reteaua noastra globala extinsa si apucati-va de lucru – oricat de rar sau des aveti nevoie. *Toate imaginile prezentate in aceasta oferta apartin locatiilor noastre, dar este posibil sa nu fie chiar din acest centru. Toate preturile afisate sunt preturi de pornire si pot fi modificate in functie de produsele selectate si serviciile incluse. Intrebati acum
  • Suprafata utila 1.178 mp
  • Birouri
Sector 1, 05 dec, 19:05
Imobiliare inchirieri spatii comerciale
Alexandru Vaida Voevod Street, No. 53B, Cluj-Napoca
1.380 €
Alexandru Vaida Voevod Street, No. 53B, Cluj-Napoca Dezvoltati-va afacerea in orasul Cluj-Napoca, in spatiile pentru birouri de la Centrul de afaceri Iulius. Bucurati-va de confortul de a lucra in spatiul de la Iulius Mall, avand vedere spre Lacul Gheorgheni, intr-un cartier de afaceri plin de viata. Asigurati succesul afacerii dumneavoastra in acest spatiu deschis si luminos pentru birouri, cu ferestre din podea pana in tavan si cu vedere panoramica asupra orasului, lacurilor si spatiilor verzi. Veti gasi multe trasee de autobuz in apropiere, care va conecteaza cu Centrul vechi, zona istorica a orasului. In cadrul Regus Regus Iulius Business Centreva putem oferi: Spatiu de birou: Birouri private, complet mobilate si echipate destinate pentru o persoana sau o intreaga companie si complet adaptate nevoilor dumneavoastra. Optiunile includ de la spatii de birou echipate/personalizate la spatii de recuperare in caz de dezastru si birouri de zi – cu acces oricand si oricum doriti. Co-working: Spatiile noastre de co-working sunt concepute in asa fel incat sa incurajeze colaborarea si vin la pachet cu toate dotarile incluse. Rezervati o masa de birou dedicata sau treceti pe la noi si asezati-va la o masa de birou prin rotatie - deschideti orizonturile afacerii dumneavoastra catre noi si noi posibilitati. Sali de intalniri: Salile noastre de intalniri reprezinta decorul perfect pentru urmatoarea dumneavoastra prezentare, pentru viitorul interviu sau atelier. Ele sunt dotate cu tehnologie de ultima generatie si beneficiaza de o echipa amabila de asistenta care sa se asigure ca totul decurge fara probleme. De asemenea, daca aveti nevoie, va punem la dispozitie servicii de catering. Birou virtual: Birourile noastre virtuale sunt disponibile in toate orasele importante din intreaga lume, astfel incat dumneavoastra sa va puteti reprezenta afacerea intr-o maniera profesionista. Alegeti-va acum noua adresa virtuala si creati-va un plan propriu, cu oferta noastra de servicii de redirectionare a corespondentei si de preluare a apelurilor telefonice. Abonament: Cu optiuni multiple care variaza de la acces la birouri, spatii de coworking pana la lounge-uri, oferim flexibilitatea si libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur si simplu intrati in orice locatie din reteaua noastra globala extinsa si apucati-va de lucru – oricat de rar sau des aveti nevoie. *Toate imaginile prezentate in aceasta oferta apartin locatiilor noastre, dar este posibil sa nu fie chiar din acest centru. Toate preturile afisate sunt preturi de pornire si pot fi modificate in functie de produsele selectate si serviciile incluse. Intrebati acum
  • Suprafata utila 1.550 mp
  • Birouri
Cluj-Napoca, 05 dec, 19:05
Imobiliare inchirieri spatii comerciale
Calea Plevnei, Plevnei, Sectorul 6, Bucuresti (strada)
1.740 €
Calea Plevnei, Plevnei, Sectorul 6, Bucuresti (strada) In cadrul Spaces Business Garden va putem oferi asistenta cu: Spatiu de birou: Propriul spatiu de birou privat si complet mobilat, la cheie cu un contract flexibil care se adapteaza afacerii dvs. si este accesibil nonstop. Abonament de coworking: Lucru de la mii de spatii de coworking din toata lumea, totul cu un contract flexibil si acces nelimitat in timpul programului de lucru. Birou dedicat: Propriul tau birou privat intr-un birou in comun sau un spatiu in plan deschis care poate fi accesat nonstop, cu spatiu depozitare inclus, totul cu un contract flexibil. Sali de intalniri: Alegeti din mii de sali de intalniri la cerere si spatii de evenimente cu toate serviciile de care aveti nevoie, complet personalizabile pentru orice eveniment sau durata. Birou virtual: Lasati cea mai buna impresie cu o adresa de afaceri profesionista in una dintre locatiile noastre si lasati-ne sa va gestionam apelurile si corespondenta. Pentru informarea dvs., toate imaginile din aceasta enumerare provin din locatiile Spaces, dar este posibil sa nu corespunda cu aceasta. Toate preturile afisate sunt preturile de „pornire” si sunt supuse modificarilor, pe baza selectiei dvs. finale si a serviciilor incluse. Contactati-ne
  • Suprafata utila 1.900 mp
  • Birouri
Sector 6, 05 dec, 19:05
Imobiliare inchirieri spatii comerciale
Calea Torontalului, Circumvalatiunii, Timisoara, Timis (strada)
2.670 €
Calea Torontalului, Circumvalatiunii, Timisoara, Timis (strada) Build a global presence with professional office space in Timisoara, the main economic, social and cultural centre in Western Romania. Timisoara is not only a cosmopolitan city highly connected to the rest of Europe, but also the city with the highest internet speed in the world. Commute at your convenience with many bus routes near the office building, including VOX bus stop right on your doorstep. Prefer to take the tram? Calea Torontalului (Ciocanul) tram stop is just under 1km away. After attracting potential clients from overseas, pack your diary with meetings and drive 13km to greet them at Timisoara International Airport. Boasting sleek, strategically designed architecture and state-of-the-art facilities, Vox Technology Park is an ideal location to make a great impression and grow your business in Timisoara. Once you’ve parked in one of our spaces, enjoy a warm welcome from our on-site support team and a hot barista-style coffee from our fully stocked kitchen. Take care of business collectively in our furnished coworking spaces, impress clients in our stylish meeting rooms, or knuckle down in our quiet private offices. Work on your terms with total flexibility and reliable business-grade WiFi. After a productive day, take time out in the local park and garden, gym or restaurants. In cadrul Regus Regus Vox Technology Park putem oferi: Spatiu de birou: Birouri private, complet mobilate si echipate destinate pentru o persoana sau o intreaga companie si complet adaptate nevoilor dumneavoastra. Optiunile includ de la spatii de birou echipate/personalizate la spatii de recuperare in caz de dezastru si birouri de zi – cu acces oricand si oricum doriti. Co-working: Spatiile noastre de co-working sunt concepute in asa fel incat sa incurajeze colaborarea si vin la pachet cu toate dotarile incluse. Rezervati o masa de birou dedicata sau treceti pe la noi si asezati-va la o masa de birou prin rotatie - deschideti orizonturile afacerii dumneavoastra catre noi si noi posibilitati. Sali de intalniri: Salile noastre de intalniri reprezinta decorul perfect pentru urmatoarea dumneavoastra prezentare, pentru viitorul interviu sau atelier. Ele sunt dotate cu tehnologie de ultima generatie si beneficiaza de o echipa amabila de asistenta care sa se asigure ca totul decurge fara probleme. De asemenea, daca aveti nevoie, va punem la dispozitie servicii de catering. Birou virtual: Birourile noastre virtuale sunt disponibile in toate orasele importante din intreaga lume, astfel incat dumneavoastra sa va puteti reprezenta afacerea intr-o maniera profesionista. Alegeti-va acum noua adresa virtuala si creati-va un plan propriu, cu oferta noastra de servicii de redirectionare a corespondentei si de preluare a apelurilor telefonice. Abonament: Cu optiuni multiple care variaza de la acces la birouri, spatii de coworking, oferim flexibilitatea si libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur si simplu intrati in orice locatie din reteaua noastra globala extinsa si apucati-va de lucru – oricat de rar sau des aveti nevoie. *Toate imaginile prezentate in aceasta oferta apartin locatiilor noastre, dar este posibil sa nu fie chiar din acest centru. Toate preturile afisate sunt preturi de pornire si pot fi modificate in functie de produsele selectate si serviciile incluse. Intrebati acum
  • Suprafata utila 868 mp
  • Birouri
Timisoara, 05 dec, 19:04
Imobiliare inchirieri spatii comerciale
Calea Floreasca 169A, Sector 1, Bucharest, Romania 0
1.460 Lei
Calea Floreasca 169A, Sector 1, Bucharest, Romania 0 Desfasurati-va activitatea in propriul stil in spatiile noastre de birouri flexibile din Piata Floreasca. Situat in partea de nord a orasului, acest spatiu de lucru modern ofera afacerii dvs. o pozitie privilegiata. Lucrati alaturi de marci globale importante, intr-o zona dinamica si beneficiati de accesul usor la o multitudine de mijloace de transport din apropiere, inclusiv autobuze, trenuri si doua autostrazi importante. Cea mai apropiata statie de metrou se afla la mai putin de 220 m si puteti ajunge la Drumul National 1 (DN1) in doar cateva minute cu masina. Folositi legaturile de transport de calitate pentru naveta, intalniri cu clientii si afaceri din mers. Imbunatatiti-va imaginea afacerii cu spatiile de birouri moderne, mobilate, situate intr-unul dintre cele mai populare centre de afaceri din Bucuresti. Relaxati-va si concentrati-va intr-un spatiu de lucru cu ferestre din podea pana in tavan si cu multa lumina naturala. Colaborati cu succes in spatiile noastre de coworking din zonele de lucru deschise, facand networking cu profesionisti care gandesc la fel si care lucreaza in diverse domenii. Intalniti-va cu potentialii clienti in zonele noastre de relaxare confortabile si incarcati-va cu energie savurand o cafea din bucatariile noastre complet aprovizionate. La sfarsitul zilei, admirati de la ultimul etaj privelistile oferite de lacul Floreasca si bucurati-va de o calatorie usoara spre casa. Inchiriati un birou cat timp aveti nevoie si personalizati-va spatiul pentru a corespunde marcii dvs. In cadrul Regus Regus Floreasca Plaza va putem oferi: Spatiu de birou: Birouri private, complet mobilate si echipate destinate pentru o persoana sau o intreaga companie si complet adaptate nevoilor dumneavoastra. Optiunile includ de la spatii de birou echipate/personalizate la spatii de recuperare in caz de dezastru si birouri de zi – cu acces oricand si oricum doriti. Co-working: Spatiile noastre de co-working sunt concepute in asa fel incat sa incurajeze colaborarea si vin la pachet cu toate dotarile incluse. Rezervati o masa de birou dedicata sau treceti pe la noi si asezati-va la o masa de birou prin rotatie - deschideti orizonturile afacerii dumneavoastra catre noi si noi posibilitati. Sali de intalniri: Salile noastre de intalniri reprezinta decorul perfect pentru urmatoarea dumneavoastra prezentare, pentru viitorul interviu sau atelier. Ele sunt dotate cu tehnologie de ultima generatie si beneficiaza de o echipa amabila de asistenta care sa se asigure ca totul decurge fara probleme. De asemenea, daca aveti nevoie, va punem la dispozitie servicii de catering. Birou virtual: Birourile noastre virtuale sunt disponibile in toate orasele importante din intreaga lume, astfel incat dumneavoastra sa va puteti reprezenta afacerea intr-o maniera profesionista. Alegeti-va acum noua adresa virtuala si creati-va un plan propriu, cu oferta noastra de servicii de redirectionare a corespondentei si de preluare a apelurilor telefonice. Abonament: Cu optiuni multiple care variaza de la acces la birouri, spatii de coworking pana la lounge-uri, oferim flexibilitatea si libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur si simplu intrati in orice locatie din reteaua noastra globala extinsa si apucati-va de lucru – oricat de rar sau des aveti nevoie. *Toate imaginile prezentate in aceasta oferta apartin locatiilor noastre, dar este posibil sa nu fie chiar din acest centru. Toate preturile afisate sunt preturi de pornire si pot fi modificate in functie de produsele selectate si serviciile incluse. Intrebati acum
  • Suprafata utila 2.080 mp
  • Birouri
Sector 1, 05 dec, 19:04
Imobiliare inchirieri spatii comerciale
Aviator Popisteanu, 54A, Building 2, 1st, 2nd, 3rd Floors, Bucharest
2.760 Lei
Aviator Popisteanu, 54A, Building 2, 1st, 2nd, 3rd Floors, Bucharest Lucrati in propriul stil in birourile noastre moderne si flexibile din Expo Business Park, Bucuresti. Aflat la doar 8 km de centrul capitalei, complexul Expo este situat perfect pentru a va bucura de toate avantajele orasului – inclusiv de sistemul de transport public. Naveta este foarte usoara, datorita statiei de autobuz Expozitiei si statiei de tramvai Grivita, situate chiar in fata birourilor. Colaborati cu companii din strainatate sau intampinati oaspeti din alte zone la Aeroportul International Henri Coanda, situat la 20 de minute de mers cu masina de la birou. Bucurati-va de confortul oferit de aceasta adresa excelenta de afaceri, avand la dispozitie o gama fantastica de magazine, hoteluri si zone de divertisment, situate in apropiere. La complexul Expo, oferiti afacerii dvs. imaginea profesionista pe care o merita. Cladirea are o uimitoare fatada de sticla, iar in interior veti gasi spatii de birouri amenajate in stil contemporan, in zone deschise, cu mobilier si dotari elegante si confortabile. In spatiile noastre comune, printre care se numara bucatariile si lounge-urile, puteti relationa cu profesionisti care gandesc la fel, colaborand in salile noastre de intalniri complet echipate. Dupa program, incarcati-va cu energie in sala de gimnastica din locatie sau iesiti pentru a explora atractiile din zona, inclusiv spatiul verde si lacul din Parcul Regele Mihai I. Luati masa la numeroasele restaurante si cafenele din apropiere sau explorati ruinele medievale din Centrul Vechi al Bucurestiului. In cadrul Spaces, Spaces Spaces Expo, va putem oferi asistenta cu: Spatiu de birou: Propriul spatiu de birou privat si complet mobilat , la cheie cu un contract flexibil care se adapteaza afacerii dvs. si este accesibil nonstop. Abonament de coworking: Lucru de la mii de spatii de coworking din toata lumea, totul cu un contract flexibil si acces nelimitat in timpul programului de lucru. Birou dedicat: Propriul tau birou privat intr-un birou in comun sau un spatiu in plan deschis care poate fi accesat nonstop, cu spatiu depozitare inclus, totul cu un contract flexibil. Sali de intalniri: Alegeti din mii de sali de intalniri la cerere si spatii de evenimente cu toate serviciile de care aveti nevoie, complet personalizabile pentru orice eveniment sau durata. Birou virtual: Lasati cea mai buna impresie cu o adresa de afaceri profesionista in una dintre locatiile noastre si lasati-ne sa va gestionam apelurile si corespondenta. Pentru informarea dvs., toate imaginile din aceasta enumerare provin din locatiile Spaces, dar este posibil sa nu corespunda cu aceasta. Toate preturile afisate sunt preturile de „pornire” si sunt supuse modificarilor, pe baza selectiei dvs. finale si a serviciilor incluse. Contactati-ne
  • Suprafata utila 3.856 mp
  • Birouri
Sector 1, 05 dec, 19:04
Imobiliare inchirieri spatii comerciale
Iuliu Maniu Boulevard, Campus 6.1 Building, Bucharest, District 6, Romania
2.340 Lei
Iuliu Maniu Boulevard, Campus 6.1 Building, Bucharest, District 6, Romania Creati-va o baza de afaceri la Spaces Campus 6, la doar 14 minute de mers cu masina de Centrul Istoric al Bucurestiului. Bucurati-va de un oras plin de atractii comerciale, companii infloritoare de finante, turism si servicii cu care sa va conectati si alaturi de care sa va dezvoltati afacerea. Intalniti-va cu clientii locali si faceti naveta cu usurinta folosind tramvaiul si metroul care fac legatura cu locatiile cunoscute din oras. De asemenea, exista o statie de tramvai in fata cladirii, iar statia de metrou se afla la doar 1 minut de mers pe jos de biroul dvs. Explorati Gradina Botanica din Bucuresti la ora pranzului, situata la doar sapte minute de mers cu masina de la birou, precum si nenumaratele cafenele si restaurante de pe strazile din apropiere. Intrati in Spaces Campus 6 si incepeti direct activitatea in zonele elegante, deschise de coworking sau pentru birouri private, dotate cu retea Wi Fi de clasa business. Profitati la maximum de salile de intalniri cu dimensiuni multiple, concepute pentru sedinte cu echipa, sesiuni de instruire si prezentari comerciale. Socializati cu colegii de munca in spatiile de recreere, cu locuri confortabile si o masa de biliard gratuita, pentru jocuri distractive. Bucurati-va de cafeneaua Starbucks din locatie si incercati ceva nou, beneficiind de aprovizionarea locala abundenta, care va ofera gustari delicioase. Dupa orele de program, mergeti in oras facand o scurta calatorie cu masina sau cu tramvaiul catre locatii istorice, restaurante excelente si atractii de care va puteti bucura impreuna cu colegii. In cadrul Spaces, Spaces Campus 6, va putem oferi asistenta cu: Spatiu de birou: Propriul spatiu de birou privat si complet mobilat , la cheie cu un contract flexibil care se adapteaza afacerii dvs. si este accesibil nonstop. Abonament de coworking: Lucru de la mii de spatii de coworking din toata lumea, totul cu un contract flexibil si acces nelimitat in timpul programului de lucru. Birou dedicat: Propriul tau birou privat intr-un birou in comun sau un spatiu in plan deschis care poate fi accesat nonstop, cu spatiu depozitare inclus, totul cu un contract flexibil. Sali de intalniri: Alegeti din mii de sali de intalniri la cerere si spatii de evenimente cu toate serviciile de care aveti nevoie, complet personalizabile pentru orice eveniment sau durata. Birou virtual: Lasati cea mai buna impresie cu o adresa de afaceri profesionista in una dintre locatiile noastre si lasati-ne sa va gestionam apelurile si corespondenta. Pentru informarea dvs., toate imaginile din aceasta enumerare provin din locatiile Spaces, dar este posibil sa nu corespunda cu aceasta. Toate preturile afisate sunt preturile de „pornire” si sunt supuse modificarilor, pe baza selectiei dvs. finale si a serviciilor incluse. Contactati-ne
  • Suprafata utila 3.115 mp
Sector 6, 05 dec, 19:04
Imobiliare inchirieri spatii comerciale
Ploiesti Street, No. 9, Cluj-Napoca
1.630 Lei
Ploiesti Street, No. 9, Cluj-Napoca Oferiti-le oaspetilor posibilitatea sa va descopere cu usurinta intr-o locatie bine conectata, din nordul Bucurestiului. Iride Business Park B14 se bucura de o amplasare excelenta in apropierea unor artere principale importante, cu nenumarate optiuni de transport public, cladirea fiind situata la o distanta de numai 15 minute cu masina fata de aeroport. Apucati-va de treaba in spatii de birou elegante, confortabile, care sa va ajute sa va concentrati asupra dezvoltarii afacerii dvs. La sfarsitul zilei de munca, bucurati-va oaspetii cu o vizita in principalele puncte de atractie culturale, toate accesibile in mai putin de 20 de minute. In cadrul Regus Regus Central Business Plazava putem oferi: Spatiu de birou: Birouri private, complet mobilate si echipate destinate pentru o persoana sau o intreaga companie si complet adaptate nevoilor dumneavoastra. Optiunile includ de la spatii de birou echipate/personalizate la spatii de recuperare in caz de dezastru si birouri de zi – cu acces oricand si oricum doriti. Co-working: Spatiile noastre de co-working sunt concepute in asa fel incat sa incurajeze colaborarea si vin la pachet cu toate dotarile incluse. Rezervati o masa de birou dedicata sau treceti pe la noi si asezati-va la o masa de birou prin rotatie - deschideti orizonturile afacerii dumneavoastra catre noi si noi posibilitati. Sali de intalniri: Salile noastre de intalniri reprezinta decorul perfect pentru urmatoarea dumneavoastra prezentare, pentru viitorul interviu sau atelier. Ele sunt dotate cu tehnologie de ultima generatie si beneficiaza de o echipa amabila de asistenta care sa se asigure ca totul decurge fara probleme. De asemenea, daca aveti nevoie, va punem la dispozitie servicii de catering. Birou virtual: Birourile noastre virtuale sunt disponibile in toate orasele importante din intreaga lume, astfel incat dumneavoastra sa va puteti reprezenta afacerea intr-o maniera profesionista. Alegeti-va acum noua adresa virtuala si creati-va un plan propriu, cu oferta noastra de servicii de redirectionare a corespondentei si de preluare a apelurilor telefonice. Abonament: Cu optiuni multiple care variaza de la acces la birouri, spatii de coworking pana la lounge-uri, oferim flexibilitatea si libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur si simplu intrati in orice locatie din reteaua noastra globala extinsa si apucati-va de lucru – oricat de rar sau des aveti nevoie. *Toate imaginile prezentate in aceasta oferta apartin locatiilor noastre, dar este posibil sa nu fie chiar din acest centru. Toate preturile afisate sunt preturi de pornire si pot fi modificate in functie de produsele selectate si serviciile incluse. Intrebati acum
  • Suprafata utila 1.476 mp
  • Birouri
Cluj-Napoca, 05 dec, 19:03
Imobiliare inchirieri spatii comerciale
Piata Presei Libere 3-5, City Gate Office Building - South Tower, Bucharest
2.710 €
Piata Presei Libere 3-5, City Gate Office Building - South Tower, Bucharest Dati viata celor mai noi proiecte cu ajutorul spatiilor de lucru flexibile, aflate la etajul 3 al turnului sudic din complexul City Gate. Stabiliti-va sediul in aceasta cladire de clasa A, cu certificare LEED Gold, alaturandu-va unui grup impresionant de chiriasi si dezvoltandu-va intr-o retea de marci de top din domeniul tehnologiei, energiei si multe altele. Ajungeti direct la serviciu cu autobuzul sau tramvaiul, apoi lucrati in stilul propriu intr-un spatiu conceput si adaptat cu grija. Faceti o pauza la restaurantul de la ultimul etaj si luati pranzul sau doar o cafea. Frumosul parc Herastrau – aflat chiar alaturi – transforma aceasta zona in locul perfect pentru a face si putina miscare. In cadrul Regus Regus City Gateva putem oferi: Spatiu de birou: Birouri private, complet mobilate si echipate destinate pentru o persoana sau o intreaga companie si complet adaptate nevoilor dumneavoastra. Optiunile includ de la spatii de birou echipate/personalizate la spatii de recuperare in caz de dezastru si birouri de zi – cu acces oricand si oricum doriti. Co-working: Spatiile noastre de co-working sunt concepute in asa fel incat sa incurajeze colaborarea si vin la pachet cu toate dotarile incluse. Rezervati o masa de birou dedicata sau treceti pe la noi si asezati-va la o masa de birou prin rotatie - deschideti orizonturile afacerii dumneavoastra catre noi si noi posibilitati. Sali de intalniri: Salile noastre de intalniri reprezinta decorul perfect pentru urmatoarea dumneavoastra prezentare, pentru viitorul interviu sau atelier. Ele sunt dotate cu tehnologie de ultima generatie si beneficiaza de o echipa amabila de asistenta care sa se asigure ca totul decurge fara probleme. De asemenea, daca aveti nevoie, va punem la dispozitie servicii de catering. Birou virtual: Birourile noastre virtuale sunt disponibile in toate orasele importante din intreaga lume, astfel incat dumneavoastra sa va puteti reprezenta afacerea intr-o maniera profesionista. Alegeti-va acum noua adresa virtuala si creati-va un plan propriu, cu oferta noastra de servicii de redirectionare a corespondentei si de preluare a apelurilor telefonice. Abonament: Cu optiuni multiple care variaza de la acces la birouri, spatii de coworking pana la lounge-uri, oferim flexibilitatea si libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur si simplu intrati in orice locatie din reteaua noastra globala extinsa si apucati-va de lucru – oricat de rar sau des aveti nevoie. *Toate imaginile prezentate in aceasta oferta apartin locatiilor noastre, dar este posibil sa nu fie chiar din acest centru. Toate preturile afisate sunt preturi de pornire si pot fi modificate in functie de produsele selectate si serviciile incluse. Intrebati acum
  • Suprafata utila 1.171 mp
  • Birouri
Bucuresti, 04 dec, 16:36
Imobiliare inchirieri spatii comerciale

Pagina pe care doriti sa o accesati poate sa contina elemente care nu sunt recomandate minorilor!
Va rugam sa confirmati ca aveti peste 18 ani!

Articole | Arhiva ziar | Termeni si conditii | Politica de confidentialitate | Contact | ANPC
Descarca aplicatiaGoogle Play
Copyright © 2024 ANUNTUL TELEFONIC
Toate drepturile rezervate.