Admin & Consulting Margarit - Administrare imobile Bucuresti
Contabilitate si fiscalitate Asociatii proprietari
- organizarea contabilitatii in partida simpla ;-gestionarea fondurilor banesti;- intocmirea listelor lunare de plata ; - calcularea penalizarilor conform Legii 230/2007 si a sistemului aprobat de adunarea generala;-urmarirea soldurilor de achitat catre furnizori ; -intocmirea statelor de plata ; - intocmirea si pastrarea evidentelor contabile si a registrelor asociatiei de proprietari conform Anexei 2 a Ordinului Ministrului Economiei si Finantelor nr. 1969/19.11.2007: registrul de casa , banca,registrul jurnal, registrul de inventar, registre fonduri, etc.-fise pe apartamente, fise pe furnizori, fise de materiale, consumabile- intocmirea lunara si depunerea, semestriala, a situatiei elementelor de activ si pasiv ale asociatiei la Primaria de sector;- intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale la Administratia financiara;- plata catre trezoreria sectorului a impozitului si contributiilor datorate de asociatia de proprietari pentru personalului angajat;- prezentarea, la solicitarea membrilor asociatei de proprietari sau comitetului executiv a documentelor necesare unor verificari financiar-contabile a asociatiei de proprietari;- intocmirea si prezentarea anuala, in adunarea generala a asociatiei de proprietari, a raportului privind situatia financiara a asociatiei de proprietari -somarea restantierilor si aplicarea procedurii de recuperare a restantelor cu penalizarile aferente;-respectarea regulamentului intern al asociatiei de proprietari privind citirea, calculul si repartizarea diferentelor cantitative la apa ;