Florin Alexandru - Cabinet Avocat Bucuresti
Acte necesare infiintare SRL
Pentru a demara cat mai repede procedura de inregistrare a unei societati cu raspundere limitata SRL vom avea nevoie:
- Copie B.I./C.I./Pasaport – Asociat(i);
- Copie B.I./C.I./Pasaport – Administrator(i);
- Copie document de proprietate (contract de vanzare – cumparare, contract de inchiriere, succesiune) – al locatiei in care se va afla sediul social.
- Trei variante de denumire a societatii, se vor alege trei variante de denumire existand posibilitatea ca una sau mai multe denumiri de societate sa fie deja rezervate.
Dosarul se va mai completa cu:
- Actul Constitutiv (redactat de catre avocatii nostri);
- Contractul de Comodat – daca este cazul (redactat de catre avocatii nostri);
- Adeverinta Asociatie de Proprietari (doar in cazul in care sediul social se va afla intr-un bloc de locuinte) – semnata si stampilata de catre Presedintele Asociatiei de locatari, precum si de vecinii imobilului, in care se va stabili sediul social;
- Declaratiile de Asociat / Asociat Unic si Administrator;
- Copie de pe dovada depunerii capitalului social;
- Specimenul de Semnatura al Administratorului.
De la momentul definitivarii dosarului, acesta se va depune la Registrul Comertului, documentele de imatriculare a societatii fiind gata in maxim 3 zile de la data depunerii.
De cele mai mult ori cei care isi infiinteaza o societate intampina problema gasirii unui sediu social. In cazul, in care nu veti gasi un sediu social pentru societatea dumneavoastra atunci noi va putem pune la dispozitie sediul social timp de un an vezi tarif – link la tarif pe sediu social.
Infiintarea unei societati este o procedura, ce implica mult timp pierdut si de cele mai multe ori batai de cap, in ceea ce priveste relatiile cu autoritatile, prin urmare avocatii nostri va stau la dispozitie pentru a va sprijini in acest demers.
In cazul studentilor, care vor sa isi infiinteze o societate comerciala, si care vor sa beneficieze de facilitatile fiscale oferite de catre statul roman, asa cum sunt prevazute de HG nr. 166/2003 in afara documentelor expuse mai sus, ar mai fi nevoie de:
- Adeverinta de la unitatea de invatamant superior acreditata, din care sa rezulte ca sunt indeplinite conditiile pentru obtinerea facilitatii.