Florin Alexandru - Cabinet Avocat Bucuresti
Acte infiintare firma
Infiintarea unei firme poate fi o procedura complexa si uneori poate da mari batai de cap intreprinzatorilor aflati la inceput de drum. De aceea echipa noastra specializata de avocati a venit in sprijinul clientilor sai prin intermediul serviciului – infiintare firma.
Prin accesarea serviciului infiintare firma, orice client care isi doreste sa scuteasca drumurile inutile la Registrul Comertului, cozile si de ce nu atitudinea nu tocmai prietenoasa a functionarilor de la ghisee pot apela la serviciile noastre de infiintare firma.
Avocatii nostri au experienta necesara sa va ajute cu demersurile necesare infiintarii unei firme si va stau la dispozitie oferindu-va consultanta initiala gratuita pentru a incepe cat mai repede procedura de infiintare a firmei dumneavoastra.
In cadrul consultantei initiale gratuite veti afla daca aveti toate documentele necesare pentru infiintarea unei firme sau daca mai aveti nevoie si de alte documente in acest sens.
Mai jos va vom prezenta pe larg toate aspectele pe care este bine sa le cunoasteti atunci cand infiintati o firma:
A. Pentru a demara cat mai repede procedura de inregistrare a unei firma vom avea nevoie de urmatoarele documente:
- Copie B.I./C.I./Pasaport – Asociat(i);
- Copie B.I./C.I./Pasaport – Administrator(i);
- Copie document de proprietate (contract de vanzare – cumparare, contract de inchiriere, succesiune) – al locatiei in care se va afla sediul social.
- Trei variante de denumire a societatii, se vor alege trei variante de denumire existand posibilitatea ca una sau mai multe denumiri de societate sa fie deja rezervate.
B. Dosarul se va mai completa cu:
- Actul Constitutiv (redactat de catre avocatii nostri);
- Contractul de Comodat – daca este cazul (redactat de catre avocatii nostri);
- Adeverinta Asociatie de Proprietari (doar in cazul in care sediul social se va afla intr-un bloc de locuinte) – semnata si stampilata de catre Presedintele Asociatiei de locatari, precum si de vecinii imobilului, in care se va stabili sediul social;
- Declaratiile de Asociat / Asociat Unic si Administrator obtinute de la orice Notariat autorizat;
- Copie de pe dovada depunerii capitalului social obtinuta de la banca cu care veti dori sa colaborati;
- Specimenul de Semnatura al Administratorului obtinut de la orice Notariat autorizat.
De la momentul definitivarii dosarului, acesta se va depune la Registrul Comertului, documentele de imatriculare a firmei fiind gata in maxim 3 zile de la data depunerii.
De cele mai mult ori cei care isi infiinteaza o firma intampina problema gasirii unui sediu social. In cazul, in care nu veti gasi un sediu social pentru firma dumneavoastra atunci noi va putem pune la dispozitie sediul social timp de un an.
Infiintarea unei firme este o procedura, ce implica mult timp pierdut si de cele mai multe ori batai de cap, in ceea ce priveste relatiile cu autoritatile, prin urmare avocatii nostri va stau la dispozitie pentru a va sprijini in acest demers.
In cazul studentilor, care vor sa isi infiinteze o firma, si care vor sa beneficieze de facilitatile fiscale oferite de catre statul roman, asa cum sunt prevazute de HG nr. 166/2003 in afara documentelor expuse mai sus, ar mai fi nevoie de:
- Adeverinta de la unitatea de invatamant superior acreditata, din care sa rezulte ca sunt indeplinite conditiile pentru obtinerea facilitatii.
C. Suntem de parere ca oferim cele mai competitive servicii de infiintare de firma deoarece oferim urmatoarele facilitati:
1. Redactarea tuturor documentelor care implica infiintarea firmei dumeavoastra;
2. Asistenta 24/24, avocatii nostri va pot oferi sfaturi exact atunci cand aveti nevoie;
3. Indrumare in vederea alegerii celor mai potrivite coduri CAEN in concordanta cu activitatile pe care veti dori sa le desfasurati;
4. Depunerea dosarului la Registrul comertului – in acest fel nu veti mai pierde timp stand la cozi interminabile si veti evita functionarii care uneori va pot da batai de cap;
D. De ce sa ne alegeti pe noi si nu orice alta firma care se ocupa de infiintarea de firme?
1. In primul rand veti avea sansa sa lucrati cu avocati specializati in ramura de drept comercial. Desi puteti gasi pe internet o sumedenie de societati care ofera aceste servicii, va garantam ca alegand serviciile noastre veti beneficia de un raport calitate – pret imbatabil accesand servicii avocatiale de cea mai buna calitate. Trebuie sa retineti ca avocatii sunt pregatiti pentru a va rezolva orice problema juridica pe cand societatile care se ocupa de proceduri de infiintare de firme cu siguranta nu au aceeasi specializare si nu ofera aceleasi servicii de calitate.
2. Avocatii nostri se vor ocupa de procedura de infiintare a firmei de la inceput si pana la depunerea dosarului la Registrul Comertului verificand fiecare document in parte pentru a identifica orice greseala juridica. Astfel dumneavoastra nu numai ca veti avea o firma inregistrata in timp util dar documentele care vor sta la baza inregistrarii acesteia vor fi corecte din punct de vedere juridic.
3. Suntem de parere ca oferim un pret corect pentru procedura de infiintare a unei firme. Pretul a fost fixat astfel incat orice intreprinzator sa isi poate permita serviciile noastre.
4. Experienta spune totul. Suntem mandri ca am ajutat peste 1000 de intreprinzatori de-a lungul celor 8 ani de experienta pe piata serviciilor de profil. Practic am infiintat peste 1000 de firme in decursul anilor de activitate, prin urmare procedura va fi simpla si rapida pentru dumneavoastra si fara batai de cap.