Monea Mihaela - Cabinet individual de lichidare firma prin Insolventa, Bucuresti

Insolventa, Reorganizari, Lichidari

...
Insolventa fiirme

Ce este insolventa si ce aveti de facut

Situatia intrarii in insolventa se refera, de fapt, la cea a patrimoniului firmei si este caracterizata prin fonduri banesti insuficiente pentru a achita datorii certe, lichide si exigibile.Daca si firma dumneavoastra se confrunta cu aceasta problema, luati legatura cu echipa noastra pentru a gasi solutiile potrivite. Oferim consultanta de specialitate pentru a evita declararea falimentului.Veti avea parte de o procedura transparenta si previzibila si va veti bucura de flexibilitatea cu care lucram, indiferent de domeniul de activitate.

Solutii pentru evitarea falimentuluiSituatia de moment a mediului de afaceri poate duce orice firma, nu doar un startup, pe marginea prapastiei. Pentru a evita o finalitate cu totul nedorita - falimentul, procedura generala de functionare a firmelor permite o modalitate foarte utila de redresare: reorganizarea judiciara. Punem la dispozitie servicii de insolventa pentru firmele ce se afla intr-o dificultate financiara. Va asiguram ca toate partile implicate in aceasta procedura vor avea de castigat si tratam cu seriozitate si corectitudine fiecare caz in parte. Analizam cu grija situatia firmei in momentul in care decideti sa colaboram si luam impreuna deciziile ce privesc procedura de insolventa. Experienta pe care o avem in acest domeniu va fi reflectata in rezultatele obtinute.Valorificarea de active

Valorificarea de active este una dintre cele mai solide modalitati in cadrul procedurii insolventei, a reorganizarii judiciare in ansamblu.

Pentru ca acest demers sa asigure cea mai rapida modalitate de iesire din impas, dar fara a periclita sansele firmei de a functiona eficient in continuare (deci nu discutam aici de cedarea-preluarea firmei cu datorii), aveti nevoie de un expert care sa fie alaturi de dumneavoastra, care sa va inteseaga afacerea si care sa aiba intotdeauna in vedere mult mai mult decat simplii pasi de respectare a procedurii.

Pentru a va asigura ca decizia finala a judecatorului sindic va va fi complet favorabila, lucrati impreuna cu noi pentru a obtine maximul din valorificarea activelor si pentru iesirea cat mai grabnica din procedura insolventei, gata de drum pentru un nou pas in viata afacerii dumneavoastra.

 

...
Reorganizari firme

Solutii de redresare a afacerii

Atunci cand simtiti ca afacerea nu mai are nicio sansa de izbanda, venim in ajutorul dumneavoastra cu un plan bine structurat de reorganizare a acesteia. Nu permiteti ca toata munca depusa pana acum sa se piarda! Impreuna vom pune la punct strategii eficiente pentru a iesi din colaps si pentru a obtine succesul pe care l-ati urmarit inca de la inceput.Idei, sfaturi, consultanta de specialitate in management – iata care sunt beneficiile pe care le aveti daca veti colabora cu noi!

 

Nicio provocare nu este prea mare pentru noi! Atunci cand vine vorba de a aduce pe linia de plutire o afacere, alegeti sa colaborati doar cu specialisti!Echipa noastra este la zi cu legislatia si bunele practici ce priveste deschiderea procedurii de insolventa si conceptia unui plan de reorganizare judiciara. Asadar, aceasta este in masura sa va ofere nu doar consiliere, ci si idei practice ce va vor salva afacerea de la insolventa, prin reorganizare.Reorganizare JudiciaraGasim impreuna solutii pentru o buna reorganizare judiciara. In cazul in care business-ul are sanse reale de redresare a situatiei actuale, apelam la toate mijloacele pe care le avem la indemana. Lichidam anumite bunuri din averea firmei in cel mai bun interes al acesteia, reducem numarul de angajati din firma, restructuram activitatile, inchidem anumite sedii ce nu sunt productive. Toate acestea le vom face dupa un plan de reorganizare prestabilit pentru a va putea achita parte din datoriile pe care le aveti la creditori diversi, dupa toate regulile si cerintele legale de administrare judiciara.Lasati in sarcina noastra reorganizarea judiciara a business-ului, iar noi va vom ajuta sa urmati intocmai programul de plata a creantelor pe care le aveti.

Nu alegeti calea mai simpla de a scapa de datorii – prin declararea falimentului sau prin cesiunea firmei cu datorii. Optati pentru serviciile de reorganizare judiciara pe care vi le punem la dispozitie si continuati drumul pentru care ati muncit atat de mult!

 

 

...
Lichidari Societati

Lichidari judiciareLichidari voluntare

Uneori, activitatea unei societati nu ajunge in locul dorit, timp in care se aduna datorii pentru care nu mai exista resurse de acoperire.

Aflata in imposibilitatea de a mai plati creditorii, daca nu reuseste conceperea si aplicarea corecta a unui plan solid de redresare, o societate intra in faliment.

Lichidarea judiciara este o procedura speciala a pesoanelor juridice, ce poate avea caracter colectiv sau unitar si are ca scop executarea bunurilor.

In cazul imposibilitatii unei afaceri de a-si continua activitatea, prin hotararea adunarii generale poate decide inceperea operatiunilor de lichidare, in mod voluntar,

Pentru a demara procedura nu trebuie sa existe datorii catre creditori, si dureaza cateva luni pana la finalizare.

In cazul in care nu este respectata procedura, administratorul risca inscrierea faptelor in cazierul fiscal.

Lichidare judiciara - Servicii de specialitate lichidari societatiProcedura de lichidare judiciara intervine atunci cand societatea nu isi mai poate plati datoriile catre diversi creditori. Cabinetul nostru va ajuta sa maximizati valoarea pe care urmeaza sa o recuperati prin vanzarea bunurilor pe care societatea le detine si din recuperarea creantelor avute.Oferindu-va posibilitatea de a inceta in mod controlat activitatea, va ajutam sa reduceti pierderile si sa conservati eventualele active.Prin serviciile de lichidare judiciara pe care vi le punem la dispozitie aveti posibilitatea de a recupera o suma cat mai mare din bunurile detinute si din creante. Nu ezitati sa apelati la noi!Experienta in sfera lichidarilor judiciare face in asa fel incat clientii sa poata beneficia de tot sprijinul de care au nevoie in astfel de situatii.

Lichidarea Voluntara - obtinerea maximului posibilAti hotarat sa desfiintati societatea pe care o detineti? Lucram impreuna pentru a va ajuta sa simplificati la maxim aceasta procedura. Sunt doua etape pe care trebuie sa le avem in vedere: 1. etapa de dizolvare - lichidare a societatii 2. radierea de la Oficiul Registrul Comertului. Cum va ajuta Cabinet Lichidator? Concepem, redactam sau completam documentele obligatorii: - hotararea adunarii generale a asociatilor / decizia asociatului unic - cererea de inregistrare in Registrul Comertului, - completarea dosarul de la Registrul Comertului, - cererea de radiere, - hotararea de repartizare a activelor.De ce suntem cel mai bun partener?Suntem la zi cu toate normele legislative in vigoare si detinem toate informatiile necesare pentru a va ajuta sa valorificati eficient activele din patrimoniul societatii.

Aveti nevoie doar de cateva documente pentru a da startul lichidarii voluntare. Trebuie doar sa puneti la dispozitie actele necesare si sa lasati totul in mana expertilor. Fara stres, griji sau timp pierdut.Lichidari asociatii si fundatii

In ceea ce priveste asociatiile si fundatiile procedura este distincta. Cadrul legal este prevazut in Ordonanta Guvernului nr. 26/2000.Primul pas este reprezentat de sentinta civila ce aproba dizolvarea. Urmeaza procedura propriu zisa, ce dureaza nu mai putin de 6 luni de la publicarea sentintei.

Lichidarile organizatiilor non profit sunt diferite si implica 5 pasi

1. Numirea lichidatorilor, de catre adunarea generala sau prin hotarare judecatoareasca.

2. Lichidatorul realizeaza inventar, incheie bilant si analizeaza registrele.

3. Sunt derulate toate operatiunile ce se impun, de incasare de creante, plata creditorilor, repartizarea bunurilor.

4. Lichidatorul depune la sediul judecatoriei toate actele necesare (bilantul de lichidare, registrul, un memorandum, balanta de verificare, certificate de atestare fiscala si o declaratie notariala).

5. Emiterea unui act in baza careia se va realiza radierea.

 

 

...
Preluare firme cu datorii

Cel care cedeaza, cu siguranta, doreste sa rezolve problema acelor datorii, platind o suma mult mai mica. Este o încercare normala si perfect de înteles, si atât timp cât se respecta litera si spiritul legii, una binevenita chiar si pentru creditori. Cel care preia firma însa, de ce ar face-o? De obicei, pentru un câstig financiar, dar uneori poate urmari si avantaje reale în afaceri.

Echipa noastra de experti are un singur scop: sa va ajute! Începem prin a va raspunde la câteva întrebari care sigur va strica somnul:

Se poate face cesiunea unei firme cu datorii?

Aceasta operatiune este posibila, exitând proceduri standard.

Dar revenim asupra motivatiei pentru a porni un asemenea demers. De ce ar prelua cineva o firma îndatorata? Pe de o parte, cu o buna cunoastere a legislatiei si a mediului de afaceri, datoriile respectivei firme se pot reduce si rescadenta – pâna la un nivel la care operatiunea sa fie profitabila. Pe de alta parte, o firma reprezinta deseori ceva mai mult decât linia trasa la contul de profit si pierdere. O firma poate aduce un anumit renume, un fond de clienti, sau accesul la anumiti furnizori mai greu de abordat de pe o pozitie noua. Sunt multe asemenea aspecte care pot determina pe cineva sa preia o firma cu datorii.

Revenim la procedura. Legislatia în vigoare pentru reglementarea societatilor comerciale dar si cea care urmareste combaterea evaziunii fiscale prevede o serie de etape clare în procedura de transmitere a proprietatii asupra unei firme cu datorii. Astfel, cele mai importante etape sunt:

  • Depunerea la ONRC a hotarârii asociatilor prin care doresc cesiunea partilor sociale ale societatii cu datorii;
  • Publicarea în Monitorul Oficial a hotarârii asociatilor privind cesionarea partilor sociale ale societatii cu datorii;
  • Asteptarea unui termen de 30 zile de la publicare, perioada în care creditorii societatii se pot opune (aici cel mai important creditor este de obicei ANAF);
  • daca nu se opune nimeni, sau daca opozitiile s-au rezolvat, procedura se finalizeaza cu depunerea la Registrul Comertului a actului constitutiv actualizat cu noii asociati.

Totusi, pentru ca aceste proceduri sunt, în general, destul de complicate si mai ales, de durata, un consultant cu experienta va poate sugera modalitati mai simple si mai rapide. Pasii unei asemenea proceduri simplificate sunt:

  • În prima etapa se coopteaza în firma persoana care doreste sa preia firma, prin majorarea capitalului social cu cel putin o parte sociala.
  • În cel de-al doilea dosar, asociatii initiali care doresc sa predea firma se vor retrage.
  • Care este scopul cesiunii de parti sociale la o firma cu datorii?

    Scopul principal pentru cel care preda firma este sa scape de datorii, iar al celui care o preia – obtinerea unor foloase – în general suma de bani diferenta între pretul primit pentru a prelua firma cu datorii, si nivelul final al datoriilor ramase dupa negocierea cu creditorii (sau dupa finalizarea procedurilor legale de reducere a nivelului acestora).

    Iata si câteva modalitati prin care cesionarul (cel care preia firma cu datorii) poate sa evite plata integrala a respectivelor datorii – sau cel putin, plata lor imediata:

  • Preluarea firmei si demararea procedurii de insolventa sau faliment
  • Preluarea firmei în cauza, urmata de redresarea prin negociere cu creditorii
  • Preluarea unei firme cu asigurare de management, pâna se ajunge la o redresare
  • Este posibila esalonarea datoriilor catre ANAF dupa preluarea unei firme?

    Pentru esalonarea de datorii puteti înainta o cerere speciala catre ANAF.

    Orice categorie de contribuabili poate accesa esalonarea la plata, pe o perioada de cel mult 5 ani, respectiv:

  • pe maxim sase luni pentru cei care nu detin garantii;
  • pe maxim un an pentru cei care se încadreaza în categoria contribuabililor cu risc fiscal mic;
  • pe maxim cinci ani pentru cei care detine garantii.
  • Esalonarea datoriilor catre ANAF poate veni însotita si de o amânare la plata penalitatilor de întârziere si a dobânzilor – pâna la finalizarea esalonarii.

    Cererea sus mentionata va fi depusa la registratura organului fiscal competent, însa va puteti baza si pe posta electronica. Termenul de solutionare este de 15 zile de la data la care a fost înregistrata aceasta cerere.

    Programati de