Trinity Eurogrup Solutions - Administrare imobile

Servicii administrare imobile

Oferim servicii de administrare contabila (contabilitate asociatie de proprietari ) pentru Asociatiile de Proprietari, Locatari, Blocuri având cel mai bun raport calitate/pret din piata.
Administrare Contabila

Organizam contabilitatea în partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice – program specializat pentru asociatiile de proprietari BlocManagerNET (contabilitate asociatie de proprietari);
Generam si întocmim lunar listele de plata (forma desfasurata) a cotelor de întretinere pentru fiecare apartament pe baza documenelor existente;
Repartizam facturile furnizorilor si prestatorilor de servicii, în cadrul listelor lunare de plata a întretinerii;
Generam si întocmim statele de plata a angajatilor/colaboratorilor conform fisei de pontaj primite (daca este cazul);
Asiguram întocmirea si depunerea on-line a declaratiei 112 cu certificat digital pe site-ul www.e-guvernare.ro, în conformitate cu statul de plata;
Asiguram întocmirea si depunerea REVISAL;
Asiguram întocmirea si depunerea, semestrial, a Situatiei elementelor de activ si pasiv ale asociatiei catre Primaria de sector;
Asiguram întocmirea si depunerea declaratiilor fiscale necesare catre Administratia Financiara;
Asiguram întocmirea soldurilor de activ si pasiv, lunar (balanta);
Asiguram calcularea (aplicarea) penalizarilor conform sistemului aprobat în Adunarea Generala a proprietarilor;
Asiguram calcularea majorarii Fondului de Rulment în conditiile legii, în baza deciziei Adunarii Generale;
Asiguram completarea si generarea, în format electronic, a urmatoarelor registre: registrul jurnal; registrul inventar, registrul pentru evidenta fondului de rulment; registrul pentru evidenta fondului de reparatii; registrul pentru evidenta fondului de penalitati; registrul pentru evidenta sumelor speciale, fise furnizori; registru de banca si de casa;
Prezentam, prin dosarul lunar si/sau avizier electronic, comitetului executiv si cenzorului, situatia financiara a asociatiei (situatia elementelor de activ si pasiv);
Procesam numai acele acte ce ne sunt remise sau pe care le ridicam în mod direct;
Înregistram extrasele de cont
Consultanta-inclus în pret împreuna cu serviciul de Administrare contabila

Asiguram asistenta de specialitate la efectuarea controalelor organelor statului odata pe an(Primarie);
Servicii electronice -inclus în pret împreuna cu serviciul de Administrare contabila

Emitem si transmitem prin e-mail fisa apartamentului, generata de programul BlocManagerNET;
Emitem în format electronic, informarea trimestriala a proprietarilor, cu privire la situatia financiara cuprinzând toate elementele de cheltuieli, venituri, încasari si plati a asociatiei, conform Lege 34/2015.
Asiguram intermedierea accesului proprietarilor prin introducerea/eliminarea adreselor de e-mail în program, în vederea accesului la avizierul electronic.
Asiguram intermedierea accesului Presedintelui si Membrilor de Comitet, la cerere, la platforma www.e-bloc.ro având acces la toate sectiunile oferite de platforma www.e-bloc.ro.
Relatia cu proprietarii – inclus în pret împreuna cu serviciul de Administrare contabila.

Administrare tehnica

Activitatea de administrare tehnica este cea mai vizibila activitate,de ea depinzand confortul proprietarilor si presupune conducerea,controlul activitatilor de intretinere si dezvoltarea optima a proprietatii.

In cadrul serviciului de administrare tehnica a imobilelor sunt cuprinse urmatoarele servicii:

Inspectarea periodica a proprietatii comune, in vederea identificari defectiunilor aparute la instalatiile de folosinta comuna si a eliminarii pierderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor asociatiei de proprietari (scurgeri de apa, functionarea instalatiei de iluminare, etc.);
Inspectarea proprietatii idividuale, numai cu acordul proprietarilor, in vederea identificari defectiunilor aparute la instalatiile de folosinta comuna si a eliminarii pierderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor asociatiei de proprietari sau ale proprietarilor;
Supunerea spre analiza a ofertelor furnizorilor de bunuri si servicii in vederea selectarii ofertei care satisface cerintele de pret, durata de executie si calitate. Obtinerea aprobarii comitetului executiv al asociatiei de proprietari;
Procurarea materialelor necesare pentru intretinere si reparatii curente ale imobilului, proprietatea comuna a asociatiei de proprietari;
Controlul realizarii contractelor incheiate de asociatia de proprietari cu furnizorii de bunuri si servicii;
Supravegherea lucrarilor de reparatii si participarea la receptia acestora;
Verificarea semestriala a indexului contoarelor de apartament din asociatie, calculul consumurilor si a costurilor aferente;
Urmarirea facturarii corecte a consumurilor de energie electrica, termica, apa, etc, in functie de indexul contoarelor de bloc, conform prevederilor legale si in functie de normele metodologice de repartizare a consumurilor;
Controlul indeplinirii obligatiilor contractuale ale personalului angajat de asociatia de proprietari pentru curatenie, intretinere si alte activitati. Sesizarea comitetului executiv in cazul incalcarii acestora.
Verificarea functionalitatii sistemului de iluminat, cai de access, norme generale de prevenire si stingere a incendiilor, etc.10.
Monitorizarea periodica a partilor comune:subsol,lift,instalatie electica,coloane apa rece/calda12.
Instiintarea Comitetului executiv si luarea masurilor necesare pentru intretinerea si reparatiile curente ale elementelor proprietati comune.
Mentine relatia de comunicare cu proprietarii din asociatie.
Casierie

Incasarea cotelor de intretinere aferente fiecarui apartament in parte,a penalitatilor si a fondurilor se realizeaza de personal specializat si de incredere.

In acelasi timp, recomandam si oferim si solutii alternative pentru plata cotelor de intretinere,plata in contul bancar al asociatiei, plata cu, cardul prin aplicatia e-bloc.ro sau la aparatele Pay Point, Self Pay, Orange Money sau Pago.Aceste modalitati de plata elimina necesitatea serviciului de incasare, deci  locatarii nu vor mai plati pentru acest serviciu.

Programul de incasare se stabileste de comun acord cu asociatia de proprietari in cadrul contractului de administrare imobile.

Galerie foto
  • ...
Categorii
Date de contact
0723394669
Sos. Viilor, nr. 95, sector 5
Distribuie