Administratia AZ - Administrare completa imobile Bucuresti

Administrarea financiar - contabila

-organizarea contabilitatii în partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice  (gestiunea fondurilor banesti); 

-întocmirea listelor lunare de plata;

-încasarea cotelor de intretinere. Plata se poate face si prin virament bancar.

-efectuarea platilor catre furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii a facturilor aferente asociatiei în termenul scadent

-Mentinerea relatiilor cu furnizorii de utilitati si prestatorii de servici

-întocmirea si pastrarea evidentelor contabile ale asociatiei de proprietari, informatic, conform Anexei 2 a Ordinului Ministrului Finantelor Publice nr. 3103/2017 referitoare la Reglementãrile contabile privind organizarea si conducerea contabilitãtii în partidã simplã de cãtre persoanele juridice fãrã scop patrimonial; 

-întocmirea si depunerea semestrial a Situatiei elementelor de activ si pasiv ale asociatiei la Primaria de sector, conform  Legii nr. 196/2018;

-întocmirea si gestionarea contractelor privind raporturile de munca în baza hotarârii asociatiei de proprietari;

-întocmirea si depunerea declaratiilor fiscale necesare la Administratia financiara de care apartine beneficiarul 

-plata impozitului si contributiilor datorate de asociatia de proprietari pentru remuneratiile personalului angajat; 

-asigurarea semnaturii digitale pentru raportarea on-line a declaratiilor fiscale;

-accesul proprietarilor, în baza adreselor de e-mail, la o platforma online – e-bloc.ro

-calcularea si încasarea penalizarilor conform Legii 196/2018;

Galerie foto
  • ...