Anuntul Telefonic logo
  • Intra in cont Creare Cont
  •   Anunturile mele
  •   Cautari salvate
  •   Mesajele mele
  •   Anunturi favorite
  •   Alimentare cont
  •   Adauga Anunt
1 anunturi
Vezi anunturi X Sterge filtre
Text
  • De la A la Z
  • De la Z la A
  • Cele mai noi
  • Cele mai vechi
  • Cele mai ieftine
  • Cele mai scumpe
Ordoneaza dupa distanta fata de locatia ta
Trimite CV
3.500 Lei
Consilier clienti - clinica dentara Candidatul ideal Cerinte si profil profesional: • Atitudine pozitiva, calma si amabila, cu excelente abilitati de comunicare si relationare interumana; • Prezenta placuta si o conduita ireprosabila in interactiunea cu pacientii si echipa medicala; • Capacitate buna de organizare, atentie la detalii si gestionare eficienta a timpului; • Cunostinte solide de operare PC (Microsoft Office, aplicatii de gestiune si programare); • Experienta anterioara intr-o clinica medicala sau stomatologica constituie un avantaj; • Seriozitate, punctualitate, discretie si orientare catre calitate in tot ceea ce face; • Exprimare clara si corecta in limba romana; • Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu-avansat.︃ Descrierea jobului Responsabilitati principale: • Intampinarea pacientilor intr-o maniera profesionista si amabila, asigurand o prima impresie pozitiva asupra clinicii; • Gestionarea programarilor si actualizarea zilnica a agendei medicale, in concordanta cu disponibilitatea medicilor; • Preluarea apelurilor telefonice si a mesajelor online, oferind informatii corecte si complete despre serviciile clinicii; • Inregistrarea si actualizarea datelor pacientilor in sistemul informatic al clinicii; • Asigurarea comunicarii eficiente intre pacienti si echipa medicala, pentru o experienta fluenta si placuta; • Gestionarea procesului de recall – contactarea pacientilor pentru reamintirea controalelor periodice, reprogramari sau monitorizarea tratamentelor efectuate; • Urmarirea satisfactiei pacientilor si transmiterea feedbackului catre echipa manageriala; • Intocmirea si gestionarea documentelor administrative (fise pacienti, consimtaminte, facturi, chitante etc.); • Incasarea contravalorii serviciilor si operarea corecta a platilor in sistem; • Mentinerea ordinii si aspectului profesional al zonei de receptie si a spatiilor adiacente; • Respectarea confidentialitatii datelor pacientilor si a normelor interne ale clinicii.
  • Domeniu: Secretariat, operatori PC
  • Perioada nedeterminata
  • Job locatie fixa
Sector 1, 02 dec, 13:15
Locuri de munca - oferte full time

Pagina pe care doriti sa o accesati poate sa contina elemente care nu sunt recomandate minorilor!
Va rugam sa confirmati ca aveti peste 18 ani!

Articole | Arhiva ziar | Termeni si conditii | Politica de confidentialitate | Contact | ANPC
Descarca aplicatiaGoogle Play
Copyright © 2024 ANUNTUL TELEFONIC
Toate drepturile rezervate.