Anuntul Telefonic logo
  • Intra in cont Creare Cont
  •   Anunturile mele
  •   Cautari salvate
  •   Mesajele mele
  •   Anunturi selectate
  •   Alimentare cont
  •   Adauga Anunt
  •   Fii primul in lista
X închide
Text
Site - Auto, moto - service auto, tractari - Autoroller - Service auto Tunari - Revizii tehnice periodice

Categorii

  • + Servicii Chiptuning (1)
  • + Diagnoza computerizata (1)
  • + Electrica auto (1)
  • + Geometrie roti (1)
  • + Inlocuire kit-uri de distributie (1)
  • + Mecanica auto (1)
  • + Reparatii mecanice (1)
  • + Revizii tehnice periodice (1)
  • + Service instalatii AC (1)
  • + Service roti (1)
  • + Service tobe esapament (1)
  • + Tinichigerie / Vopsitorie (1)

Autoroller - Service auto Tunari

Revizii tehnice periodice

Descriere

Elemente inlocuite:

Uleiul de motor – Pentru evitarea unor uzuri premature, este recomandata schimbarea uleiului la un interval de maxim 15000 km sau 1 an de zile. Acesta trebuie  mentinut in conditii cat mai bune in motor, indeplinind urmatoarele functii:

  • ungere/lubrifiere pentru reducerea frecarii dintre piesele aflate în miscare in interiorul motorului sau anexe ale acestuia (ex. turbine)
  • racire a pieselor cu care intra în contact, mai ales a pistonului
  • curatare a pieselor pe care se depun reziduuri ale procesului de ardere (ex. supape, segmenti, piston)
  • protectie împotriva coroziunii chimice a pieselor motorului
  • îmbunatatirea etanseitatii (ex. priedere de ulei la nivel de baie ulei,bloc, filtru ulei, etc.)
  • agent de forta în cazul actionarilor hidraulice, mai ales în cazul distributiei variabile (vanos,intinzatoare hidraulice)

Filtru ulei – are rolul de a retine impuritatile din ulei. Aceste pot fi de natura metalice, desprinse de pe piesele în miscare, sau depuneri rezultate în urma procesului de ardere. Elementul de filtrare este pe baza de hârtie si trebuie sa retttina particule de dimensiuni foarte mici, de ordinul micronilor.

Filtru aer – filtrul de aer reprezinta singura protectie a unui motor împotriva potentialelor particule externe. Durata de viata a unui motor este determinata de viteza de absorbtie a contaminantilor abrazivi. Aproximativ 1 g de praf per centimetru patrat este suficient pentru distrugerea unui motor.

Filtru combustibil – Un filtru de combustibil ofera protectie pentru sistemele de alimentare cu injectie directa/indirecta  prin retinerea impuritatilor rezidurilor si apei din combustibil. Combustibilul filtrat ofera o performanta mai mare si un regim optimizat sistemului de injectie. Inlocuirea regulata a filtrului de combustibil asigura o buna functionalitate a motorului cu un maxim de eficienta si minim de consum de carburant.

Filtru polen – are rolul de a filtra aerul din habitaclu de impuritati (praf, insecte , polen, alergeni), protejeaza sanatatea pasagerilor, elimina mirosul neplacut din interior, mentinand instalatia de climatizare igienizata. Recomandam achizitionare de filtre de polen cu carbon activ, acestea fiind mult mai eficiente.

Galerie foto

Date de contact

Str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 4, Tunari, judetul Ilfov
0741.269.XXX(vezi telefon)
Vezi email
www.autoroller.ro
Articole | Arhiva ziar | Termeni si conditii | Politica de confidentialitate | Contact | ANPC
Descarca aplicatiaGoogle Play
Copyright © 2023 ANUNTUL TELEFONIC
Toate drepturile rezervate.