PCU Architecture - Birou de arhitectura si design interior Bucuresti

Design Interior

CARE SUNT ETAPELE COLABORARII CU NOI

1. CONSULTANTA DESIGN

In aceasta etapa dumneavoastra trebuie sa ne prezentati informatii cu privire la viitoarea amenajare. Noi va trimitem un set de intrebari la care veti raspunde cat mai clar si detaliat, pentru a ne ajuta sa intelegem exact care sunt nevoile dumneavoastra. Ulterior o sa va facem o oferta de pret si daca se accepta colaborarea se va trimite contractul.

Pentru a trece la etapa urmatoare, este necesara achitarea avansului de 50% din valoarea totala a proiectului.

2. VIZITA PE SANTIER

In aceasta etapa se va face o vizita pe santier pentru realizarea releveului. Acesta fiind un pas esential in procesul de amenajare, care garanteaza exactitatea calculelor de finisaje, mobilier, etc. Evitându-se astfel erorile ce pot aparea in implementarea proiectului.

3. ELABORARE MOODBOARD

In aceasta etapa, noi va prezentam un colaj fotografic in 2-3 variante cu mobilierul, obiectele, corpurile de iluminat si finisajele ce urmeaza a fi folosite in amenajare. Dumneavoastra alegeti ori una din variantele prezentate, ori puteti sa alegeti produsele separat.

4. ELABORARE PROIECT 3D

In aceasta etapa noi va prezentam proiectul 3D esalonat pe camere. Dupa ce dumneavostra aprobati proiectul unei camere, de abia atunci se va trece la urmatoarea. Aveti dreptul sa propuneti modificari de 2 ori variantei prezentate. Dupa aprobarea tuturor camerelor proiectate 3D se achita diferenta de 50% din valoarea proiectului, urmand a se trece la realizarea planselor tehnice daca ati optat pentru pachetul premium.

5. ELABORARE PROIECT 2D

In aceatsa etapa noi vom realiza un set de planse tehnice cotate si insotite de explicatii care vor servi la realizarea conceptului de design prezentat. Timpul de executie va fi variabil in functie de numarul de planse.

Galerie foto
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...