Abil Cont - Servicii contabilitate

Consultanta fiscala

...
Consultanta fiscala

Serviciile de consultanta oferite în fiscalitate si management financiar care vizeaza eficientizarea si optimizarea activitatii financiare in raport cu prevederile europene a fiscalitatii la nivel de întreprindere sunt:

  • Consultanta fiscala, expertiza contabila, certificare bilant;
  • Consultanta privind modul de întocmire a raportarilor semestriale si anuale si certificarea acestora, etc.;
  • Identificarea politicilor contabile si fiscale cele mai avantajoase pentru societate si asistenta in obtinerea facilitatilor fiscale legale si aplicabile societatii;
  • Consultanta privind reglementarile contabile pentru activitatile de import si export;
  • Consultanta si asistenta manageriala privind organizarea departamentului financiar contabil;
  • Instruirea personalului cu privire la întocmirea corecta a documentelor primare si circuitul acestora in cadrul societatii;
  • Întocmirea bugetului de venituri si cheltuieli;
  • Consultanta privind organizarea contabilitatii financiare si de gestiune in conformitate cu prevederile legale;
  • Consultanta privind optimizarea fiscalitatii: impozitul pe venitul global sau pe profit, TVA, asigurari sociale, etc.;
  • Asistenta in vederea evitarii dublei impuneri;
  • Asistenta in redactarea contestatiilor sau a altor documente comunicate organelor fiscale;
  • Asistenta in timpul controalelor fiscale la sediul societatii.
  • Due diligence fiscal si financiar
  • Structurare fiscala si juridica a tranzactiilor
  • Asistenta fiscala si juridica completa in timpul procesului de achizitie a unei companii sau a grupurilor de companii
  • Fuziuni, diviziuni si reorganizari
  • Servicii de consultanta/implementare post-tranzactie
  • Preturi de transfer
  • O analiza de tip „due diligence” împreuna cu o echipa de profesionisti poate face diferenta intre o poveste de succes sau o risipa de resurse fara rezultatele dorite.

Pregateste-te înainte de vânzarea unei afaceri!

Daca te-ai hotarât sa iti vinzi afacerea sau sa obtii finantare externa si ai vrea sa te asiguri ca nu vor exista zone de risc juridic sau fiscal necunoscute care sa iti diminueze sub asteptari valoarea afacerii si sa iti puna in pericol tranzactia.

Prin intermediul unui due diligence, se va realiza o evaluare adecvata a riscurilor din interiorul companiei si vor putea fi recomandate alternative de a diminua aceste riscuri. De asemenea, vei beneficia de sprijin pe toata durata procesului de vânzare sau refinantare, pentru a lua cele mai potrivite decizii.

Te ajutam sa iei cea mai buna decizie privind noile investitii!

Daca te gândesti sa investesti într-o afacere existenta si iti doresti sa minimizezi posibilitatea de a descoperi, dupa data tranzactiei, riscuri juridice, fiscale sau financiare care ar diminua sub asteptari performanta investitiei, echipa noastra, te poate sustine in realizarea unei evaluari corecte a acestor riscuri. De asemenea, iti va fi acordat suport pe toata durata procesului de cumparare, astfel încât procesul si pretul de achizitie sa fie structurate conform asteptarilor tale.

Prin urmare, vei fi sprijinit pe parcursul tuturor etapelor parcurse anterior tranzactiei, in timpul si dupa efectuarea tranzactiei, pentru atingerea eficientei dorite si pentru a avea control asupra întregii afaceri: atât a celei desfasurate anterior, precum si a celei noi.

In colaborare cu partenerii nostri, putem oferi sprijin in elaborarea unui raport de tip due diligence in urmatoarele domenii:

  • Due diligence pe zona de legal/juridic (exclusiv cabinetele de avocatura partenere)
  • Atunci când urmaresti sa achizitionezi/preiei o afacere, trebuie sa te asiguri ca vei face alegerea potrivita. Acest lucru nu este posibil fara ajutorul unui profesionist care iti poate oferi o analiza amanuntita a companiei pentru a previziona profitabilitatea viitoarei afaceri.

In cadrul procesului de due diligence se vor verifica contractele încheiate cu furnizorii, clientii, cu angajatii, contractele de garantie, contractele de împrumut, actele de înfiintare ale societatii si mentiunile ulterioare, actele de proprietate aferente activelor firmei, autorizatii, acest lucru putând sa iti ofere informatii importante despre starea companiei ce urmeaza a fi preluata.