Bloc Admin - Administrare proprietati Bucuresti

Administrare Blocuri

...
Administrare financiara: contabilitate, casierie

Activitatea noastra este bazata pe transparenta, profesionalism si responsabilitate. Credem ca sunt suficiente motive pentru a consulta urmatoarele servicii ce pot fi puse la dispozitia asociatiei si/sau proprietarilor din cadrul imobilului.

Contabilitate
Organizarea si conducerea contabilitatii în partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice, în conditiile legii, aplicatia utilizata în acest sens fiind Bloc Manager NET;
Întocmirea listelor lunare de plata a întretinerii în conformitate cu reglementarile legale în vigoare;
Întocmirea si completarea registrului jurnal, registrului inventar, registrului pentru evidenta fondului de reparatii, registrului pentru evidenta fondului de rulment, registrului pentru evidenta sumelor speciale, registrului pentru evidenta fondului de penalizari, precum si alte formulare specifice activitatii de contabilitate, prevazute prin ordin al ministrului economiei si finantelor si alte reglementari legale în vigoare;
Calcularea si încasarea penalizarilor conform reglementarilor legale în vigoare si sistemului aprobat de Adunarea Generala;
Întocmirea lunara a situatiei elementelor de activ si pasiv si depunerea acestora semestrial la Primarie conform legii nr.230/2007;
Întocmirea si depunerea declaratiilor fiscale necesare la Administratia financiara de care apartine Asociatia de Proprietari;
Editarea statelor de plata pentru angajatii asociatiei de proprietari;
Întocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la asigurarile sociale pentru remuneratiile personalului angajat;
Plata impozitului si contirbutiilor datorate de Asociatia de Proprietari pentru remuneratiile personalului angajat;
Depunerea online, cu semnatura electronica, a declaratiilor fiscale pentru angajatii asociatiei de proprietary;
Plata tuturor facturilor emise de furnizori;
Prezentarea, la solicitarea Comitetului Executiv a rapoartelor sau documentelor necesare unor verificari financiar-contabile;
Întocmirea si prezentarea anuala, în Adunarea Generala a Asociatiei de Proprietari, a raportului privind administrarea condominiului pentru anul precedent.

Casierie
Încasarea, cu frecventa si în locurile specificate în contract, a cotelor de contributie a proprietarilor la cheltuielile curente ale asociatiei precum si a altor venituri cuvenite asociatiei de proprietari.

 

...
Administrare tehnica

Inspectarea periodica a proprietatii comune, în vederea remedierii defectiunilor aparute la instalatiile de folosinta comuna si a eliminarii pierderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor asociatiei de proprietari (avarii la instalatia de apa etc);
Inspectarea proprietatii individuale, numai cu acordul proprietarilor, în vederea remedierii defectiunilor aparute la instalatiile de folosinta comuna si a eliminarii pierderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor asociatiei de proprietari sau ale proprietarilor (scurgeri de apa, etc.);
Supunerea spre analiza a ofertelor furnizorilor de bunuri si servicii în vederea selectarii ofertei care satisface cerintele de pret, durata de executie si calitate. Obtinerea aprobarii Comitetului Executiv al Asociatiei de Proprietari;
Procurarea materialelor necesare întretinerii si reparatiilor curente proprietatii comune a asociatiei de proprietari;
Urmarirea realizarii contractelor încheiate de asociatia de proprietari cu furnizorii de bunuri si servicii si supravegherea lucrarilor de reparatii si participarea la receptia acestora;
Verificarea anuala a indexului contoarelor de apartament, calculul consumurilor si a costurilor aferente;
Controlul facturarii corecte a consumurilor de energie electrica, termica, apa, etc, în functie de indexul contoarelor de bloc, conform prevederilor legale si în functie de normele metodologice de repartizare a consumurilor;
Controlul îndeplinirii obligatiilor contractuale ale personalului angajat de asociatia de proprietari pentru curatenie, încarcarea si evacuarea gunoiului menajer si alte activitati. Sesizarea comitetului executiv în cazul încalcarii acestora;
Efectuarea de mici reparatii la elementele proprietatii comune (înlocuire becuri, întrerupatoare, elemente de închidere la usi sau ferestre, etc). Pentru acestea, asociatia de proprietari va suporta doar costul materialelor folosite;
De asemenea, va putem pune la dispozitie, direct sau prin parteneri o gama larga de servicii de care este nevoie în cadrul oricaror Asociatii de Proprietari sau locuinte individuale.

...
Cenzorat

Societatea noastra presteaza servicii de cenzorat pentru asociatii de proprietari, venind în sprijinul proprietarilor prin consultanta si colaborare cu organele de conducere ale asociatiei si Administrator, pentru bunul mers al activitatilor în asociatia dumneavoastra.

Verificarea lunara pentru fiecare dosar întocmit de administrator. Raportul De Cenzorat prezentat comitelului executiv asigura un plus de transparenta atât în comunicarea interna, reprezentând un instrument util în depistarea si reglarea din timp a eventualelor erori de calcul, înregistrare, evidenta sau repartizare.

Suntem la curent cu noutatile legislative pe probleme specifice, venind în sprijinul Asociatiei cu solutii menite a va ghida spre luarea unor hotarâri benefice acesteia si implicit benefice proprietarilor, pe baza rapoartelor lunar emise.

...
Audit

Avem capacitatea evaluarii situatiei juridico-financiare precum si a optimizarii proceselor din cadrul asociatiei de proprietari.

Actiuni de evaluare ale:

sumelor încasate si destinatia acestora, platile efectuate, soldurilor si disponibilitatilor banesti;
înregistrarilor legale în contabilitate precum si a existentei tuturor registrelor prevazute de lege;
calculelor cotei de plata la întretinere sau a penalitatilor operate în lista de plata a cotelor de contributie la cheltuielile asociatiei de proprietari;
legalitatii si corectitudinii constituirii si folosirii fondurilor necesare
Actiuni pentru optimizarea activitatii asociatiei:

analiza efectuarii tuturor activitatilor necesare angajarii în contractele cu furnizorii de bunuri si servicii (existenta selectiilor de oferte, negocierea clauzelor contractuale, etc);
determinarea cauzelor perceperii unor sume penalizatoare de catre furnizorii de servicii si cuantumul penalitatilor achitate în perioada mentionata;
stabilirea potentialelor prejudicii cauzate asociatiei de proprietari sau membrilor acestora.

...
Curatenie

Curatenia la bloc a fost dintotdeauna o problema pentru membrii Asociatiei si pentru membrii Comitetului Executiv, iar dintre acestia Presedintele Asociatiei ca persoana care reprezinta asociatia în relatiile cu tertii dar si cu autoritatile statului, are cele mai multe batai de cap.

Noi avem parteneri ce furnizeaza servicii de curatenie aferente spatiilor comune, interioare si exterioare (hol intrare, garaje, casa scarilor, spatii tehnice, holuri, alei exterioare de intrare în imobil). Administratorul va fi responsabil pentru asigurarea personalului, supravegherea, pregatirea si inspectia necesara pentru realizarea acestor servicii:

Program 5 zile pe saptamâna
Maturat si spalat intrarea în imobil, ascensor, aleea de acces în imobil - zilnic
Spalarea usilor ascensorului - 1 data pe saptamâna
Maturat aleea din jurul imobilului - 1 data pe saptamâna
Spalat geamuri intrare în imobil - 1 data pe saptamâna
Sters balustrade - 2 ori pe saptamâna
Maturat si spalat scari -2 ori/saptamâna.
Spalat europubele - 2 ori pe luna
Pregatire europubele pentru golire corelat cu programul de ridicarea deseurilor
Curatenie în gradina (hârtii, sticle, resturi...etc.) - ori de câte ori este nevoie
Desfundat tubulatura gunoi - ori de câte ori nevoie
Curatirea spatiului aferent fiecarei ghene de pe etaj - ori de câte ori este nevoie
Sters praful si îndepartat pânzele de paianjen din interiorul imobilului -ori de câte ori este nevoie
Deszapezirea aleei de acces în imobil
Curatenie generala - de 2 ori pe an,de Paste si Craciun

Categorii
Date de contact
0745927492
Bd. Ion Mihalache, Nr. 299B, Ap.18, Sector 1
Distribuie