CodeUp Academy - Cursuri programare

Cursuri IT pentru copii

...
Curs Programare pentru copii

La cursul de programare pentru copii Modulul I vom folosi una dintre cele mai interactive platforme, care le permite eleviilor sa foloseasca notiuni de baza în programare. Platforma Scratch este adaptata elevilor între 8 si 14 ani, fiind vizual foarte atractiva, dar si usor de înteles.

Structura cursului si programarea cu ajutorul blocurilor de cod din Scratch le ofera posibilitatea copiilor sa dezvolte jocuri si proiecte din ce în ce mai complexe si sa înteleaga notiunile de baza treptat pe perioada unui an scolar.

?

Ce învatam

În primul rând, în cadrul acestui curs, elevii nostri vor deprinde notiuni elementare de matematica: axa numerelor, adunare, scadere, înmultire. De îndata ce aceste notiuni sunt stapânite bine de catre cursanti, trainerii nostri îi vor introduce în baza programarii, cu notiunile de:

  • Miscare – deplasarea unui personaj de la un punct la altul;
  • Bucle conditionale si bucle repetitive;
  • Variabile – structura care permite programatorului sa salveze si sa modifice o valoare pe durata executiei programului;
  • Numere aleatorii;
  • Functii;
  • Liste/vectori – structuri care permit salvarea mai multor informatii de acelasi tip pe durata executiei programului;

De asemenea, cursantii vor stapâni la finalul cursului aspecte ce tin de elemente de grafica si editare imagini, precum si evenimente de declansare a unor actiuni.

...
Curs de programare Python

python logo

Ce este Python?

Python este un limbaj de programare consacrat, creat în 1989, care contine o structura simplista, dar care ofera programatorului o paleta larga de posibilitati pentru crearea de aplicatii.

În ultimii 10 ani Python a crescut în popularitate, în acest moment fiind cel mai utilizat limbaj de programare, depasind alte limbaje cunoscute precum C++, C# sau Java.

Ce învatam în Modulul I

Elevii ce parcurg acest curs de programare Python vor aprofunda notiuni de informaticavariabile bucle conditionale si repetitive.

Tot în cadrul Modulului I, cursantii nostri vor învata notiunile de Stringliste , dictionare, tipuri de date (precum int, float, string, bool) si vor aprofunda lucrul cu functii prin structurarea codului functiilor.

La finalul Modulului I, cursantii vor întelege semnatura unei functii, parametrii functiei, modalitati de transmitere a unei informatii într-o functie, dar si din functie catre exteriorul acesteia.

În cadrul lectiilor vom invata sa integram functii si biblioteci externe (libraries) precum Colorama, DateTime sau Math.

În modulul I cursantii vor învata sa dezvolte jocuri si aplicatii cu notiunile de programare dobândite.

Ce învatam în Modulul II

Modulul II se orienteaza pe sedimentarea cunostintelor din Modulul I si completarea cu notiuni complexe noi. Acest modul ofera un focus pe dezvoltarea de aplicatii/jocuri prin interfete vizuale(GUI), intr-un mod structurat, prin împartirea codului in functii, fisiere si clase, urmate de dezvoltarea codului si captarea optima a informatiilor.

Modulul II parcurge, de asemenea, elemente de dezvoltare de algoritmi si modalitati de securizare si depanare (debugging) a aplicatiilor în eventualitatea unor utilizari necorespunzatoare a acestora.

În cadrul Modulului II, cursantii vor dezvolta aplicatii vizuale, dar si structuri care au ca scop eficientizarea codului existent.

Cursantii nostri vor fi introdusi în notiunile de operare cu fisierestructuri de protectie a codului precum Try-Catch-Finally, dar si pe partea de programare orientata pe obiecte precum clase, contructor, destructor, metoda, atribut .

Modulul II ofera punerea în practica a cunostintelor dobândite prin crearea unei aplicatii cu o interfata vizuala, butoane si imagini si un alt proiect final care cuprinde toate cunostintele dobândite.

...
Curs Robotica ARDUINO

2 module

Cursul nostru de robotica ARDUINO se adreseaza elevilor cu vârsta peste 10 ani. În cadrul cursului, acestia vor construi circuite electrice de tip analogic si digital pentru roboti, sub îndrumarea trainerilor nostri.

?

Ce învatam

La cursul de robotica realizam ansambluri cu ajutorul placutei ARDUINO. Alaturi de trainerii nostri, cursantii vor construi circuite electrice de tip analogic si digital pentru roboti.

În cadrul cursului, elevii vor învata, pe lânga notiunile de robotica, notiuni de fizicaelectronica si programare.

Asadar, elevii vor crea sisteme de la cap la coada si vor dezvolta proiecte care au aplicabilitate în viata reala.

apitoI I – Structura unui program Arduino si lumini de control

1. Instalare instrumente de lucru;
2. Creare primul program în ARDUINO;
3. Constante, variabile, conditii si monitorul serial;
4. Bucle si calcule;
5. Lumini cu LED pe panoul de bord;
6. Tabele si efecte de iluminare cu mai multe LEDuri;

Capitol II – Circuite de baza pentru programarea robotilor cu senzori
1. Butonul de control;
2. Functii si numere aleatorii;
3. Potentiometre, intrari analogice si functia de mapare;

Capitol III – Montaje cu motoare
1. Sisteme cu servomotor;
2. Motor DC: tranzistoare si iesiri PWM;
3. Motor DC: puntea H si circuite integrate;

Categorii
Date de contact
0737598748; 0726662289
Str. Nicolae Iorga, nr. 5, sector 1, Bucuresti
Distribuie