Grozav Business - Servicii contabilitate Bucuresti
Servicii Resurse Umane
Administrare de personal
- Gestiune baza de date si introducere date angajati noi, incetari si modificari ale datelor angajatilor existenti;
- Intocmirea contractelor individuale de munca, actelor aditionale, deciziilor de incetare, deciziilor de suspendare etc.;
- Intocmire alte documente de personal (nota lichidare, adeverinte vechime, adeverinte de somaj, etc.);
- Evidenta contracte pe perioada determinata sau suspendate;
- Evidenta concedii de odihna;
- Intocmire orice tip de adeverinte solicitate de salariati;
- Operarea inregistrarilor sau modificarilor in baza de date electronica Revisal;
- Eliberarea oricaror alte documente de resurse umane in cel mai scurt timp;
- Emiterea diverselor rapoarte in ceea ce priveste structurarea informatiilor specifice administrarii de personal;
- Asigurarea interactiunii cu diversele institutii ale statului (Inspectia Muncii, Casa de Pensii, Casa de Sanatate) in vederea obtinerii documentelor sau informatiilor solicitate de angajati.
Calcul salarial si salarizare
- Intocmirea statelor de plata conform legislatiei in vigoare (calculul concediilor medicale, al concediilor de odihna, orelor suplimentare, sporurilor, bonusurilor, retinerilor, pensiilor suplimentare, avantajelor in natura s.a.);
- Intocmirea rapoartelor specifice: rapoarte de costuri, liste de taxe, Declaratia 112, evidenta zilelor de concediu de odihna, evidenta zilelor de concediu medical, s.a.;
- Intocmirea fisierelor de banca pentru plata salariilor;
- Procesarea calculului salarial pentru veniturile din drepturi de autor, contracte de mandat, contracte de administrator (daca este cazul).
Categorii
Arii de expertiza (1)
Contabilitate financiara (1)
Contabilitate gestiune (1)
Grozav Business - detalii firma (1)
Management Financiar (1)
Servicii Asistenta Financiara (1)
Servicii Juridice (1)
Servicii Resurse Umane (2)
Date de contact
0726636161
Str. Telescopului, Nr. 29 - 31, bir. ap. 9, 10 si 13, Sector 1, Bucuresti
Distribuie