iD Learning - Cursuri management si marketing, trade marketing Bucuresti
Cursuri vanzari
O vanzare satisfacator incheiata inseamna sa ii ajuti pe oameni sa aiba rezultate mai bune in ceea ce fac deja.
Vanzarea sta la baza oricarei afaceri, inclusiv a celei pe care o detii sau prin intermediul careia castigi. Dar, pentru realizarea unei vanzari, trebuie sa stii sa ajungi la cel care ia deciziile. Succesul poate fi asigurat daca:
- obtii o intalnire
- treci pragul usii pentru o conversatie fata in fata
- stii cum sa aflii nevoile clientului tau
- stii cum sa iti promovezi produsul sau serviciul pe care il oferi
- stii cum sa pui in legatura nevoile clientului cu produsul / serviciul pe care il oferi
- stii cum sa iti mentii integritatea si energia, ce ar putea fi puse la incercare
Succesul mai depinde si de intelegerea faptului ca vanzarea nu se bazeaza doar pe nevoi si pe identificarea lor. Vanzarea se bazeaza pe oameni si pe emotiile care ii conduc in luarea unei decizii.
Ceea ce te poate diferentia de concurenta este sa descoperi: ce fac oamenii, cu cine relationeaza, cand si unde ii intalnesti si de ce aleg sa procedeze intr-un anumit fel.
Abordarea iD learning
In plus fata de faptele de mai sus, echipa noastra de traineri abordeaza un aspect important –faptul ca orice decizie este luata in primul rand la nivel emotional-instinctual (prin activarea sistemului limbic si a creierului reptilian) si, ulterior, justificata rational (prin activarea neocortexului).
Participantii la trainingurile de vanzari vor putea sa:
- stabileasca obiective SMART ale activitatii de vanzare
- prioritizeze corect obiectivele de vanzare
- segmenteze si sa planifice corect clientii potentiali si teritorului aferent
- monitorizeze constant progresul pe client
- valorifice optim vizita la client
- identifice si sa abordeze constructiv nevoi la client
- aplice eficient tehnici de contracarare a obiectiilor
- identifice corect rezultatele posibile in urma unei negocieri
- stabileasca informatiile relevante pentru negociere
- inchida si sa analizeze constructiv vanzarile
- faca upselling si cross-selling
- transforme o reclamatie intr-o oportunitate de fidelizare
Structura: pondere teorie/practica = 40/60
Se utilizeaza exercitii, jocuri de rol, discutii de grup, studii de caz si materiale video.
Durata recomandata: min 1-2 zile