ISRA Center Marketing Research cercetare de piata Bucuresti

TIPURILE DE CERCETARI CALITATIVE

...
STUDIILE DE NOTORIETATE, UTILIZARE SI IMAGINE

ofera o mai buna intelegere a notorietatii pe piata a produselor/serviciilor companiei dvs. si a perceptiei acestora, stabilesc ce factori influenteaza perceptiile consumatorilor si masoara gradul de notorietate, imaginea si utilizarea produselor/serviciilor competitive. Ofera de asemenea informatii despre procesul decizional al consumatorului - cum aleg si cum utilizeaza consumatorii produsele.

 

...
STUDIILE REFERITOARE LA SATISFACTIE

ofera consumatorilor/clientilor ocazia de a comunica experientele, perceptiile si preferintele fata de produsele si serviciile unei companii. Aceste tipuri de cercetari dezvaluie in ce masura o companie satisface sau nu standardele propuse si asteptarile clientilor. Cercetarea potrivita poate oferi raspunsurile necesare dezvoltarii afacerii dvs., dar si mentinerea bazei existente de clienti.

...
STUDIILE PRIVIND DEZVOLTAREA UNUI PRODUS SI POTENT

permit combinarea diferitelor caracteristici ale produsului dvs., astfel incat sa fie cat mai atractiv pentru consumatorii potentiali si ajuta in stabilirea caracteristicilor diferentiatoare ale acestuia fata de produsele deja existente pe piata, creandu-se un argument unic de vanzare.

...
STUDIILE DE SEGMENTARE

implica un proces de divizare a pietii in grupuri de consumatori care difera unele de altele pe baza sensibilitatilor, nevoilor si preferintelor acestora. Pietele pot fi segmentate pe baza caracteristicilor demografice, factorilor geografici, a celor socio-economici si a caracteristicilor privitoare la stilul de viata