Mgmt Audit & Bpo - Audit, contabilitate Bucuresti

Alte servicii contabile

...
Servicii juridice si fiscale

  • alegerea formei juridice, inregistrarea societatilor comerciale din punct de vedere legal si fiscal (inclusiv in faza de Start-up);
  • Analiza implicatiilor fiscale;
  • Inregistrari in scopuri de TVA si sedii permanente;
  • Santierele de constructii si montaj temporare (unitati permanente în scopuri fiscale) beneficiaza de consultanta noastra integrata;
  • realizarea procedurilor de lichidare si de înregistrare corespunzatoare, de la initierea pregatirilor pentru aceasta pâna la furnizarea unui lichidator.

...
Tranzactii internationale

  • Consultanta privind fuziunile si achizitiile (M&A) ; 
  • Servicii de Due Diligence legal, financiar si fiscal (DD) ;
  • Asistenta juridica prin casele de avocatura colaboratoare;
  • Modelare fiscala – asistenta in realizarea de scenarii si previziuni cu privire la posibilele implicatii fiscale ce apar ulterior realizarii unei tranzactii, in functie de modele de afaceri prezentate.

...
Consultanta de afaceri

Daca puneti bazele unei afaceri sau va reorganizati societatea, daca încheiati tranzactii semnificative si/sau investiti banii partenerilor de afaceri, trebuie sa fiti la curent cu ultimele informatii.

Oferim:

  • servicii de restructurare si managementul afacerii;
  • accesare surse de Finantare; 
  • management de proiect pentru fonduri europene si alte tipuri de finantari de la diversi donatori.

Obiectivul dumneavoastra este important pentru noi. MGMT va ajuta sa claditi o structura eficienta pentru a va atinge obiectivul.

Consultanta de afaceri

Va sprijinim, alaturi de colaboratorii nostri, în toate problemele relevante, precum:
 
  • Legea societatiilor comerciale;
  • Dreptul industrial;
  • Dreptul comerical;
  • Dreptul muncii.

...
Lean management

Lean management este o metoda stiintifica care spijina in a produce mai ieftin, mai bine, la termenul cerut de client si cu flexibilitate la variatiile cererii. Lean management este o schimbare de strategie care dureaza. Unele rezultate apar imediat, altele în  timp. Implica toti angajatii, dar trebuie promovat si sustinut in primul rand de top management. Genereaza munca standardizata si calitate superioara.

Filozofia fundamentala în Lean o reprezinta definirea Valorii din punctul de vedere al clientului (consumator). Toate acele activitatii care nu adauga valoare în ochii clientului (ci doar genereaza costuri) sunt identificate ca Risipa. Lean nu se axeaza pe procesele individuale, ci imbunatateste intregul flux de valoare. Lean are ca scop cresterea productivitatii, eficientei si eficacitatii. Lean inseamna sa produci/oferi servicii conform cu ceea ce isi doreste clientul, la costul acceptabil de catre acesta si sa livrezi la momentul solicitat de client, toate acestea cu minimul de resurse posibil; 

Lean nu inseamna structuri organizationale speciale, nu inseamna investitii în tehnologie, nu inseamna proiecte uriase. Poate fi aplicat oriunde, oricand, de catre oricine, cu un oarecare antrenament si cu o mare dorinta de perfectionare. 

Lean ar trebui sa fie fundamentul oricarui proiect de crestere, indiferent de natura lui.

  • NU este un proiect. Este o strategie pe termen lung!
  • Are impact pozitiv in performanta globala a unei companii !

Deviza Lean:

  • Respect pentru angajati;
  • Imbunatirea continua;

Rezultat:  Compania va fi mai flexibila si astfel va fi capabila sa raspunda cerintelor clientului mult mai repede.  Se va crea o productie mai stabila cu sanse mai mari de a imbunatati performanta in toate procesele.