NNC Services - consultanta in marketing si management Bucuresti

Stiri & resurse

...
Externalizarea serviciilor de generare de leaduri

Externalizarea serviciilor de generare de leaduri aduce o crestere de 40% a ROI-ului din vanzari

 

Generarea de lead-uri B2B nu înseamnă mass marketing. Pentru a obține rezultate, simplitatea este cheia: puneți întrebări simple, cunoașteți fapte simple și derulați acțiuni simple, dar cu impact mare.

Scopul acestui white paper este să vă ofere date relevante și, în final, să demonstreze de ce externalizarea generării de lead-uri este mult mai eficientă și profitabilă decât derularea acestei activități in-house. Anticipând, se poate spune că externalizarea generării de lead-uri poate aduce rezultate de vânzări cu până la 43% mai bune.

Ideea centrală a externalizării este că poate aduce rezultate de vânzări mult mai bune, cu costuri și riscuri reduse, crescând în același timp numărul oportunităților de dezvoltare ale companiilor.

...
Reduceti costurile de vanzari

Reduceti costurile de vanzari printr-un marketing eficient  

 

Succesul în mediul instabil de afaceri are la bază un personal foarte bine pregătit în cele mai eficiente practici de marketing. Acele practici de marketing care aduc rezultate rapide şi cuantificabile.

Dar companiile trebuie să se concentreze pe activitățile lor curente, și, de multe ori, nu pot să adopte cele mai noi tactici de marketing. Externalizarea funcției de marketing le permite factorilor de decizie din companii să se dedice responsabilităților lor principale. În cele din urmă, externalizarea funcției de marketing duce la:

  • Costuri reduse pentru activitățile de marketing
  • Acces la personal mai bine pregătit  în marketing & vânzări
  • Economii şi focus pe activitatea de bază

 

În ansamblu, beneficiile externalizării de marketing fac din aceasta un instrument modern și eficient de îmbunătățire a rezultatelor de business

...
NNC Services lansează noile soluţii de PR

NNC Services lansează noile soluţii de PR & Comunicare  

(Bucureşti, 4 februarie 2009)

 

- NNC Services, companie românească de consultanţă în marketing şi management, lansează, în premieră pentru piaţa românească, patru noi pachete de servicii de PR & Comunicare. Acestea sunt grupate în funcţie de dimensiunile şi nevoile  companiilor cărora se adresează – de la multinaţionale, la companii nou intrate pe piaţă şi start-up-uri. 

 

NNC Services propune o abordare pragmatică a serviciilor de PR, bazată pe experienţa sa în consultanţa de marketing, management şi vânzări. Compania este specializată în servicii de comunicare pentru companii B2B, din IT, şi servicii. Datorită acestei specializări, principalul beneficiu câştigat de companiile care aleg unul dintre pachetele de PR & Comunicare oferite de NNC este obţinerea de rezultate concrete la nivel de business, cu investiţii reduse.

Companiile din sectorul B2B care aleg să îşi externalizeze serviciile de comunicare beneficiază din partea NNC Services de un nivel profund de înţelegere a informaţiei tehnice, care este comunicată în piaţă sub formă de informaţie de afaceri cât mai accesibilă. Mai mult, comunicarea foarte bine focusată şi atent pregătită reuşeşte să-şi atingă publicul ţintă - persoane care pot lua sau influenţa decizia de afaceri în companii. 

„Am observat că tot mai multe companii îşi doresc o adresare foarte specifică a nevoilor lor de comunicare, în funcţie de stadiul de dezvoltare a afacerii şi de planurile lor de extindere. Într-un domeniu atât de sensibil la comunicare precum B2B, ne orientăm în special spre o comunicare de afaceri aliniată  la nevoile şi strategiile de afaceri ale clienţilor noştri. Scopul nostru este ca, prin oferirea de serviciile strategice de PR să contribuim în mod decisiv la creşterea vânzărilor clienţilor noştri”, declară Loredana Niculae, Managing Partner NNC Services. 

...
Lansare NNC Services

În premieră, o companie românească de consultanţă în marketing şi management se extinde în Statele Unite. NNC Services lansează o divizie autonomă pe piaţa internaţională sub brandul NNC Services(Bucureşti, 28 mai 2009) - NNC Services, compania românească de consultanţă în marketing şi management, anunţă lansarea activităţii de consultanţă în marketing pe piaţa din Statele Unite, sub brandul NNC Services, începând din 1 iunie. NNC Services va oferi servicii de consultanţă în afaceri, outsourcing de marketing şi generare de lead-uri pentru companii B2B care operează pe piaţa nord americană, sau care doresc să îşi extindă afacerile în această zonă.

În ciuda tendinţei ca majoritatea proiectelor de consultanţă de pe piaţa locală să fie realizate de către subsidiare ale unor firme străine, NNC Services, în schimb, este prima companie de consultanţă din România care se extinde pe o piaţă străină, prin deschiderea unei divizii autonome în Statele Unite.Reprezentanţii NNC Services motivează această decizie prin:   

* Prezenţa deja activă a companiei pe pieţele externe în ultimul an şi jumătate, prin proiecte de marketing pentru companii IT din SUA şi Canada.   

* Apariţia de oportunităţi pe piaţa nord-americană: în ultimele şase luni, numărul de oportunităţi din Statele Unite şi Canada a crescut semnificativ, ajungând să reprezinte aproximativ 50% din totalul oportunităţilor de business ale NNC.   

* Extinderea clienţilor companiei, majoritatea furnizori de servicii IT B2B, în SUA, sau existenţa unor planuri de extindere: aceşti clienţi şi-au exprimat nevoia pentru o susţinere locală cu servicii de consultanţă de marketing şi vânzări.   

* Strategia de dezvoltare globală: acest prim pas de extindere pe piaţa americană susţine strategia pe termen lung de dezvoltare a NNC la nivel global.    * Nevoia  companiilor mici şi mijlocii din domeniul soluţiilor IT şi serviciilor din România de a avea o platformă de extindere pe piaţa nord-americană.

„Prezenţa locală în Statele Unite, prin divizia autonomă NNC Services va asigura suportul de care au nevoie clienţii companiei pe pieţele pe care aceştia operează sau îşi doresc să se extindă. NNC activează deja pe piaţa nord-americană prin mai multe proiecte, în special în industria de IT outsourcing, şi lucrează pentru clienţi cu acoperire în această regiune. La nivel global, vizăm triplarea cifrei de afaceri în 2009, comparativ cu 2008, până la 650.000 de euro, iar o parte semnificativă din această creştere va proveni din servicii de consultanţă executate pe piaţa din SUA şi Canada”, spune Loredana Niculae, Managing Partner NNC Services.

...
Inovatie in PR: "PR as a Service"

Agentiile si companiile isi pot reduce costurile de PR

cu peste 50%

 

Compania de consultanţă în marketing NNC Services lansează un serviciu nou pe piaţa din România - "PR la cerere"

 

Bucureşti, 23 iunie 2010 – NNC Services, companie românească de consultanţă în marketing şi management, lansează, în premieră pe piaţa românească, serviciile de „PR as a Service”. Acestea se adresează în primul rând agenţiilor de publicitate full-service, web, creaţie sau comunicare, de orice dimensiuni, care au astfel posibilitatea de a reduce costurile de PR cu peste 50%. Un target secundar al noilor servicii este reprezentat de clienţii finali, mai ales companii medii şi mici care îşi pot permite astfel servicii de calitate, rapid şi eficient. Crearea „PR as a Service” vine ca răspuns la frecventele solicitări pe care le primesc agenţiile din partea clienţilor de a oferi elemente specifice de PR, spre deosebire de contractele costisitoare şi angajante care nu sunt mereu eficiente de ambele părţi. Mai mult, acest mod de a aborda serviciile de PR reprezintă o noutate şi la nivel mondial, putând fi considerat o consecinţă a nevoilor de reducere a costurilor, pe fondul situaţiei economice dificile.Realizarea internă a serviciilor de PR presupune alocarea unui om specializat sau chiar a unei echipe, dar şi costuri adiţionale precum taxe sau cheltuieli cu personalul. Cu astfel de costuri, multe companii renunţă la serviciile de PR, o decizie greşită pentru performanţa companiei. Prin alegerea „PR as a Service”, costurile de PR sunt reduse cu peste 50%, fără a afecta calitatea serviciilor, dar şi fără contracte solicitante şi costuri ascunse.  „Am observat această tendinţă a clienţilor de a solicita agenţiilor elemente specifice de PR. Un comunicat de presă, un raport de monitorizare media, conţinut pentru un website sau pentru o broşură. Tocmai de aceea, NNC vine în întâmpinarea acestor agenţii care doresc să subcontracteze serviciile punctual pentru eficientizarea procesului, dar mai ales a costului aferent producerii, distribuirii şi monitorizării acestor elemente de presă. Avem experienţa şi specialiştii pentru a oferi cele mai bune servicii de PR la cerere, la preţuri competitive pentru piaţa locală”, declară Loredana Niculae, Managing Partner NNC Services.Agenţiile pot solicita serviciile de Relaţii Publice atât sub formă de pachete, cât şi ca elemente individuale, în funcţie de solicitările clientului.Mai mult, serviciile de „PR la Cerere” pot fi furnizate şi companiilor care doresc punctual anumite elemente de PR. Specialiştii NNC Services se transformă în echipa virtuală de PR a companiei, dar fără a fi necesar un contract pe termen lung sau un angajament costisitor din partea clientului. Astfel, orice companie, de orice dimensiune, îşi poate permite scrierea, trimiterea şi monitorizarea unui comunicat de presă, de exemplu, lucru care, până în prezent, era disponibil doar în cadrul unor contracte pe termen lung, stufoase şi costisitoare şi, de cele mai mute ori, neadaptate la dimensiunea şi la necesităţile companiei-client.NNC Services propune o abordare pragmatică a serviciilor de PR, bazată pe experienţa sa în consultanţa de marketing, management şi vânzări. Compania este specializată în servicii de comunicare pentru companii B2B. Datorită acestei specializări, principalul beneficiu câştigat de companiile care aleg serviciile de “PR la Cerere” oferite de NNC este obţinerea de rezultate concrete cu investiţii reduse.

Pentru mai multe detalii despre noile servicii de „PR la Cerere” ale NNC, citiţi prezentarea serviciilor aici.

Pentru întrebări şi informaţii de presă, vă rugăm contactaţi:  

 

Oana BurgheleaSenior Marcom Consultant, NNC Services

PR & Communication Unit NNC Services

oana.burghelea@nnc-services.com

P: + 4 07 53 08 82 69

F: + 4 (021) 313 56 85