Professional Management Solutions - consultanta afaceri, management, tehnologie Bucuresti
Management-ul proiectelor de constructii
Planificarea si bugetarea investitiei
Un contract de închiriere bine realizat este garanţia faptului că vă veţi bucura de liniştea şi confortul noului spaţiu de birouri, aşa cum aţi planificat şi cum vă doriţi. Consultanţii PMSolutions sunt alături de dumneavoastră pentru a gestiona imparţial relaţia cu broker-ul imobiliar şi cu proprietarul spaţiului şi pentru a defini:
- anexele tehnice de definire a standardelor clădirii
- clauzele comerciale ale contractului
- procedurile de preluare a spaţiului şi de soluţionare a problemelor tehnice apărute
- responsabilităţile părţilor privind amenajarea spaţiului
- lista de servicii conexe pe care le va oferi proprietarul
Sarcina Project Manager-ului PMSolutions este aceea de a fi interfaţa între dumneavoastră şi:
- proprietarul spaţiului sau project manager-ul acestuia
- arhitect
- ingineri
- constructor şi subcontractori sau furnizorii de echipamente şi instalaţii
pentru rezolvarea tuturor problemelor care vor apărea pe durata proiectului dumneavoastră de investiţie.
Pe langă sarcinile de management specifice (planificare şi control, bugetare şi raportare periodică, management-ul calităţii şi al riscurilor), Project Manager-ul PMSolutions va lucra zi de zi împreună cu arhitectul, cu inginerii proiectanţi şi cu furnizorii de specialitate pentru a realiza transformarea conceptelor arhitecturale şi a planurilor tehnice într-un spaţiu care să ofere serviciile tehnice planificate.Câteva din sarcinile Project Manager-ului PMSolutions sunt:
- analiza împreună cu arhitectul a necesitatilor de spaţiu ale diferitelor departamente din cadrul companiei client
- verificarea planurilor de arhitectură în vederea asigurării respectării cerinţelor clientului
- obţinerea aprobării din partea proprietarului asupra planurilor arhitecturale de amenajare
- obţinerea din partea inginerilor proiectanţi a planurilor de modificare a instalaţiilor standard ale clădirii, în conformitate cu planurile arhitecturale de compartimentare şi amenajare
- obţinerea din partea proprietarului a aprobării pentru planurile tehnice de modificare a instalaţiilor
- realizarea de caiete de sarcini pentru realizarea lucrărilor de construcţii, de instalaţii şi de amenajare
- selecţia furnizorilor, pregătirea şi negocierea subcontractelor
- realizarea unui plan de lucru comun pentru toţi furnizorii în vederea sincronizării activităţilor
- supervizarea realizării lucrărilor şi a calităţii acestora
- recepţia calitativă a lucrărilor
- avizarea cererilor de plată din partea furnizorilor
- preluarea spaţiului la finalizarea lucrărilor
- planificarea acţiunii de relocare a personalului şi a bunurilor acestora
- selecţia companiei de mutare
- supervizarea procesului de mutare
În cadrul proiectelor care implică realizarea unor lucrări de anvergură sau care necesită coordonarea la faţa locului a unui număr mare de contractori, PMSolutions alocă proiectului un Site Manager. Raportând Project Manager-ului PMSolutions, Site Manager-ul monitorizează pe şantier evoluţia lucrărilor comparativ cu planul stabilit şi rezolvă la faţa locului orice discrepanţă faţă de planurile de execuţie sau dependenţă între diferiţii contractori. Site Manager-ul este de asemenea responsabil cu verificarea materialelor folosite, precum şi cu respectarea regulilor de protecţia muncii.