Ssm Protect Business - Cursuri, servicii SSM Bucuresti

Servicii oferite

...
Verificari PRAM

  • Masurarea rezistentei de dispersie la prize de pamant ( cladiri si tablouri electrice )
  • Masurarea rezistentei de disperse la priza de pamant a paratrastrasnetul
  • Verificarea continuitatii nulului de protectie la prize mono si trifazate
  • Verificarea continuitatii nulului de la tablouri electrice la utilaje si prize
  • Verificarea continuitatii nulului de la tabourilr electrice la centura de impamantare
  • Verificarea rezistentei de izolatie la conductoare electrice

...
RSVTI - ISCIR

  • Cazane pentru abur, pentru apa calda sau fierbinte
  • Echipamente sub presiune mai mare de 0,5 bari
  • Recipiente simple sub presiune mai mare de 0,5 bari
  • Macarale, ascensoare, elevatoare, instalatii de transport pe cablu, instalatii de ridicat pe plan înclinat, poduri rulante si alte mecanisme de ridicat
  • Instalatii si echipamente destinate,montate si utilizate in cadrul parcurilor de distractii


Extras din ANEXA Nr. 3, Instalatii sub presiune, instalatii de ridicat si unele instalatii din cadrul obiectivelor nucleare, precum si componente ale acestora

  • Generatoare si cazane de abur, de apa calda sau fierbinte, inclusiv corpul reactorului
  • Echipamente sub presiune mai mare de 0,5 bari
  • Recipiente simple sub presiune mai mare de 0,5 bari
  • Macarale, ascensoare, elevatoare, poduri rulante si alte mecanisme de ridicat



Autorizarea si regimul juridic al Operatorului RSVTI este reglementat prin Ordinul nr.130/06.06.2011 pentru aprobarea Metodologiei privind autorizarea operatorului responsabil cu supravegherea tehnica a instalatiilor/echipamentelor din domeniul ISCIR – operator RSVTI ACT EMIS DE: Inspectiei de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat, ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 395 din 06 iunie 2011,modificat si completat,

...
Securitate si sanatate in munca

  1. Identificarea si evaluarea riscului de incendiu

    1. Identificarea si evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv executant, sarcina de munca, mijloace de munca/echipamente de munca si mediul de munca pe locuri de munca/posturi de lucru;

    2. Elaborarea, indeplinirea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie;

    3. Elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea regulamentului de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/posturi de lucru, si difuzarea acestora in intreprindere si/sau unitate numai dupa ce au fost aprobate de catre angajator;

    4. Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca, ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor executate, care se consemneaza in fisa postului, cu aprobarea angajatorului;

    5. Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor prevazute in planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul securitatii si sanataii in munca stabilite prin fisa postului;

    6. Intocmirea unui necesar de documentatii cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca;

    7. Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea, in scris, a periodicitatii instruirii adecvate pentru fiecare loc de munca in instructiunile proprii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite;
    8. Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul intreprinderii si/sau unitatii;

    9. Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent, si asigurarea ca toti lucratorii sa fie instruiti pentru aplicarea lui;

    10. Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific;

    11. Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sanatate in munca, stabilirea timpului de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor Hotararii de Guvern nr. 971/2006 privind cerintele minime pentru semnalizarea de securitate si/sau sanatate la locul de munca;

    12. Evidenta meseriilor si aprofesiilor prevazute de legislatia specifica, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor;

    13. Evidenta posturilor de lucru care necesita examene medicale suplimentare;

    14. Evidenta posturilor de lucru care, la recomandarea medicului de medicina muncii, necesita testarea aptitudinilor si/sau control psihologic periodic;

    15. Monitorizarea functionarii sistemelor si dispozitivelor de protectie, a aparaturii de masura si control, precum si a instalatiilor de ventilare sau a altor instalatii pentru controlul noxelor in mediul de munca;

    16. Verificarea starii de functionare a sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenta, precum si a sistemelor de siguranta; 17. Efectuarea controalelor interne la locurile de munca, cu informarea, in scris, a angajatorului asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse pentru remedierea acestora;

    17. Intocmirea rapoartelor si/sau a listelor prevazute in Hotararile Guvernului, inclusiv cele referitoare la azbest, vibratii, zgomot si santiere temporare si mobile;

...
Situatii de urgenta

I. Intocmirea documentatiei specifice privind apararea impotriva incendiilor:
1. Identificarea si evaluarea riscului de incendiu

- art. 19 lit. b din Legea nr. 307/2006 privind apararea împotriva incendiilor: „Administratorul sau conducatorul institutiei, dupa caz, are urmatoarele obligatii principale: sa asigure identificarea si evaluarea riscurilor de incendiu din unitatea sa si sa asigure corelarea masurilor de aparare împotriva incendiilor cu natura si nivelul riscurilor”

- art. 18 lit. d din Normele generale de aparare împotriva incendiilor – aprobate prin ordinul Ministrului administratiei si internelor nr. 163/28 Februarie 2007: „Documentele si evidentele specifice apararii împotriva incendiilor ale operatorilor economici/institutiilor trebuie sa cuprinda cel putin: documentatia tehnica specifica, conform legii: scenarii de securitate la incendiu, identificarea si analiza riscurilor de incendiu etc.”

- art. 2 (1), lit. c. din Ordinul M.I.R.A. nr. 210 din 21 mai 2007 pentru aprobarea Metodologiei privind identificarea, evaluarea si controlul riscurilor de incendiu: „Metodologia se aplica la asigurarea, de catre administratorii operatorilor economici si conducatorii de institutii, a identificarii si evaluarii riscurilor de incendiu din unitatile proprii, în corelare cu natura si cu nivelul riscurilor”


2. Activitati pentru realizarea lucrarilor mai sus mentionate

- verificarea documentatiei tehnice pusa la dispozitie de catre beneficiar
- analiza date prezentate de beneficiar, echipamente montate, cantitati de materiale, instalatii, etc.
- verificare de conformitate efectuata în teren privind stadiul respectarii normelor de securitate la incendiu.
 

 

 

II. Intocmirea actelor de autoritate specifice activitatii de Aparare Impotriva incendiilor

- Dispozitia privind stabilirea modului de organizare si a responsabilitatilor privind apararea împotriva incendiilor
- Dispozitia privind instructiunile de aparare împotriva incendiilor si atributii ale salariatilor la locurile de munca
- Dispozitia privind reglementarea lucrului cu foc deschis si a fumatului
- Dispozitia privind organizarea instruirii personalului
- Dispozitia privind masuri speciale de aparare împotriva incendiilor pentru perioadele caniculare sau secetoase, precum si in sezonul rece.


BAZA LEGALA
1. art. 19 lit. a din Legea nr. 307/2006 privind apararea împotriva incendiilor: „Administratorul sau conducatorul institutiei, dupa caz, are urmatoarele obligatii principale: sa stabileasca, prin dispozitii scrise, responsabilitatile si modul de organizare pentru apararea împotriva incendiilor în unitatea sa, sa le actualizeze ori de cate ori apar modificari si sa le aduca la cunostinta salariatilor, utilizatorilor si oricaror persoane interesate


III. Instituirea personalului privind respectarea normelor de securitate la incendiu si moldul de interventie in caz de incendiu


BAZA LEGALA
- art. 23, art. 25 din Normele generale de aparare împotriva incendiilor – aprobate prin ordinul Ministrului administratiei si internelor nr. 163/28 Februarie 2007
- O.M.A.I. nr.712/2005 – instruirea salariatilor în domeniul situatiilor de urgenta
- O.M.A.I. nr. 786/2005 – instruirea salariatilor în domeniul situatiilor de urgenta pentru modificarea si completarea O.M.A.I. nr. 712/2005.

Categorii
Date de contact
0213351718; 0721351315
Bd. Marasesti, nr. 19, ap. 9, sector 4, Bucuresti
Distribuie