Reparatii cutii automate Bucuresti
Cutii automate
Cutia automata multitronic de la Audi este prima cutie automata fara trepte care transmite un cuplu motor de pana la 310 Nm. Puterea motorului este transmita printr-un lant articulat care este intins intre doua perechi de discuri conice. Prin atragerea si respingerea perechilor de discuri conice, raportul de transmitere este schimbat fara salturi. Acustica motorului si zgomotele din interior sunt micsorate prin nivelul scazut al turatiei iar confortul creste. Cutia automata multitronic determina consumuri de carburant mai mici decata o cutie de viteze automata in 5 trepte si partial valori mai bune decat o cutie de viteze manuala. Caracteristicile sportive sunt pastrate. La o conducere normala se evidentiaza faptul ca,cutia automata multitronic accelereaza mai bine decat o cutie manuala. Pe mod manual pot fi alese 6 salturi de comutare programate iar momentul franei de motor poate fi folosit tintit.
Cutia automata tiptronic ofera confortul unei transmisii automate, precum si placerea de rulare si sportivitatea unei cutii de viteze. Siguranta necesara de exemplu la manevrele de depasire este oferita prin cuplarea automata a treptei superioare de viteza la atingerea nivelului maxim de turatie. Conducatorul auto cu un stil sportiv de condus profita prin activarea unei trepte de viteza inferioare si cuplarea frânei de motor înainte de abordarea unui viraj sau de parcurgerea unor pante.Pentru cutiile automate cu Tiptronic cu cinci sau sase trepte de viteza se aplica toate avantajele si elementele tehnice (program dinamic de cuplare) specifice transmisiilor automate obisnuite. Cutia automata tiptronic permite, la nivelul unui circuit de comutare secundar (shift gate), interventia asupra regimului automat de functionare. Treptele de viteza sunt dispuse succesiv, la fel ca în cazul transmisiilor secventiale sau al curselor auto. Acesta înseamna ca vitezele superioare si inferioare sunt activate prin actionarea înainte si înapoi a schimbatorului de viteze
Cutia automata Easytronic se regaseste pe marcile de autoturisme Opel si Vauxhall.Aceasta cutie automata easytronic nu este un design al cutiei automate tiptronic,ea nefolosiind convertor de cuplu.Cutia automata easy tronic este de fapt o cutie clasica manuala care este actionata impreuna cu ambreiajul de catre ECU prin motorase hidraulice.Utilizarea cutiei automate easytronic este similara cu cea a cutiei automate tiptronic,ambele avand un mod semi-automat si un mod automat. Cutia automata easytronic nu are modul Parking
Cutia automata SMG se regaseste pe masinile BMW. Cutiile automate SMG de la BMW sunt cutii secventiale ale caror comenzi trec printr-ul calculator. Astfel, comenzile +/- nu sunt legate direct la cutia automata ci trimit impulsuri catre un calculator ce decide daca respectiva comanda poate fi executata in siguranta, fara a afecta integritatea motorului sau a transmisiei automate. Acest lucru a facut usoara implementarea unui mod "automat", in care computerul decide singur cand e cazul sa schimbe treptele, intocmai ca la o cutie automata. De asemenea,cutia automata SMG mai beneficiaza si de un ambreiaj controlat hidraulic, astfel ca pedala de ambreiaj nu exista cum ar trebui in mod normal la o cutie secventiala.
Transmisia automata DSG este o transmisie mecanica cu axe fixe automatizata.Acest tip de transmisie automata imbina caracteristicile celor doua tipuri de transmisii,automata si manuala,si se remarca prin sportivitate,eficienta,confort ridicat si schimbarea treptelor de viteza fara intreruperea fluxului de putere.Transmisia complet automata,DSG,este cea mai noua realizare a constructorilor de sisteme de transmisie automata de la Volkswagen.Cutia automata DSG foloseste doua ambreiaje