Unik Best Protect - Protectia muncii, Securitate si sanatate in munca Bucuresti
Consultanta resurse umane
Servicii resurse umane (relatii de munca) presupun o mare responsabilitate, o buna cunoastere a legislatiei muncii in vigoare si o abilitate in interpretarea prevederilor legale, pentru a oferi cele mai bune solutii in derularea procesului administrarii personalului.
Ofera noastra pentru servicii resurse umane cuprinde:
- Consultanta privind negocierea si elaborarea Contractului Colectiv de munca;
- Consultanta privind intocmirea si modificarea Regulamentului Intern al societatii;
- Consultanta in evaluarea performantelor profesionale pe baza criteriilor de evaluare;
- Consultanta in rezolvarea conflictelor de munca;
- Consultanta privind alegerea Reprezentantilor Salariatilor;
- Consultanta privind infiintarea Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca (Protectia muncii);
- Consultanta la incheierea, modificarea si incetarea contractelor individuale de munca;
- Consultanta in domeniul legislatiei muncii (probleme disciplinare, drepturi salariale, protectia muncii, litigii de munca).
Atentie! Servicii resurse umane – Relatii de munca exclud orice viitoare amenda!
Intocmirea si administrarea contractelor individuale de munca:
- Redactarea contractelor de munca (conform noilor modificari din Codul Muncii);
- Inregistrarea contractelor de munca in REVISAL si transmiterea catre ITM;
- Intocmirea contractului de garantie pentru gestionari;
- Intocmirea si inregistrarea actelor aditionale pentru modificarea contractelor;
- Intocmirea si inregistrarea deciziilor de majorare a salariilor;
- Intocmirea si inregistrarea deciziilor pentru incetarea contractelor;
- Intocmirea si inregistrarea deciziilor de suspendare a contractelor;
- Intocmirea documentelor in vederea obtinerii indemnizatiei de somaj;
- Intocmirea fisei de lichidare.
Intocmirea si administrarea dosarelor de personal:
- Actualizarea informatiilor cu caracter personal ale salariatilor;
- Elaborarea si redactarea fiselor de post;
- Completarea informatiilor privind Casa de Asigurari de Sanatate;
- Completarea si actualizarea informatiilor privitoare la persoanele aflate in intretinere;
- Completarea informatiilor privind functia de baza;
- Completarea informatiilor privind realizarea de alte venituri;
- Completarea informatiilor privind retineri din salariu in baza unor hotarari judecatoresti;
- Evidenta zilelor de concediu efectuate (concediu de odihna, concediu medical, concediu fara plata, concediu ingrijire copil, etc.).
Intocmirea diverselor documente necesare angajatilor:
- Adeverinte de salariat;
- Adeverinte privind retineri, deduceri, etc.;
- Adeverinte si cereri pentru obtinerea de credite;
- Adeverinte de vechime in munca.
Galerie foto
Categorii
Coordonator Santier (1)
Evaluare riscuri profesionale (1)
Servicii contabilitate (1)
Servicii resurse umane (1)
Servicii SSM (1)
Servicii SU si PSI (1)
Date de contact
0723601384
Str. Sg. Petcu Avram, nr. 6, Sector 4,
Distribuie