Top Admin Diverse - administrare imobile Bucuresti

Administrare Blocuri si Asociatii de Proprietari

Asociatiile de Proprietari cauta un cost redus si doar serviciile strict necesare, de o calitate cat mai buna. Noi, cei de la TopAdmin reusim sa obtinem acest lucru printr-o comunicare buna cu proprietarii, membrii Comitetului Executiv, si Presedintele, pentru o buna administrare a imobilului si cunoastere in detaliu a problemelor cu care se confrunta asociatia. Majoritatea administratorilor de blocuri nu sunt din pacate foarte priceputi si au probleme destul de mari cu realizarea situatiilor contabile, fapt ce poate duce la amenzi usturatoare, ce vor trebui achitate de catre asociatia de proprietari. Datorita pregatirii si experientei noastre, in momentul preluarii situatiei contabile a blocului vom asigura o contabilitate corecta, sigura si transparenta.
 
Administrare financiara: contabilitate, casierie
Daca ne alegeti pentru acest serviciu, vom asigura profesionalism si transparenta. Documentele pentru contabilitate si casierie vor fi intocmite cu responsabilitate si seriozitate.
 
Contabilitatea
Contabilitate in partida simpla, realizata cu aplicatii specializate
Realizarea listelor de plata a intretinerii conform cu legile in vigoare;
Realizarea registrelor (inventar, pentru fondul de reparatii, pentru fondul de rulment, pentru sumele speciale, pentru fondul de penalizari, si alte formulare pentru contabilitate, conform ordinului ministrului economiei si finantelor;
Calculul si incasarea penalizarilor conform cu reglementarile legale si cu regulamentul stabilit in Adunarea Generala;
Realizarea situatiei pentru elementele de activ si pasiv si depunerea acestora semestrial la Primarie conform legii nr.230/2007;
Realizarea si depunerea declaratiilor fiscale la Administratia financiara;
Intocmirea statelor de plata pentru angajatii asociatiei de proprietari;
Realizarea si depunerea declaratiilor pentru contributiile la asigurarile sociale pentru angajatii asociatiei;
Plata contributiilor si a impozitelor pentru angajatii asociatiei de proprietari;
Depunerea declaratiilor fiscale online pentru angajati;
Plata facturilor catre furnizori;
Prezentarea documentelor pentru verificarea financiar-contabila la cererea Comitetului Executiv;
 
Casieria
Incasarea cotelor de contributie a proprietarilor la cheltuielile Asociatiei de Proprietari si a tuturor veniturilor din alte surse.
 
Administrarea tehnica
Verificarea periodica a instalatiilor si remedierea eventualelor defectiuni si eliminarea pierderilor datorate acestora;
Verificarea periodica a fiecarui imobil pentru a identifica eventuale defectiuni ce duc la pierderi, sau la distrugeri in celelalte imobile;
Analizarea atenta a ofertelor de la furnizorii de bunuri si servicii pentru a o alege pe aceea cu cel mai bun raport calitate-pret in urma deciziei Comitetului Executiv al Asociatiei;
Achizitionarea materialelor necesare pentru reparatiile partilor comune;
Supravegherea si receptia lucrarilor de intretinere si reparatii realizate de furnizorii contractati;
Verificarea si calculul consumului conform cu indexul contoarelor de apartament;
Verificarea facturarii corecte pentru energia electrica, termica, apa, conform indexului contoarelor de bloc;
Verificarea activitatii angajatilor Asociatiei de Proprietari care asigura curatenia si paza imobilului;
Asigurarea reparatiilor necesare in spatiile comune: inlocuirea becurilor, a intrerupatoarelor, etc.
 
Cenzorat
Va oferim servicii de cenzorat pentru Asociatia de Proprietari ce asigura o buna colaborare intre proprietari si conducerea Asociatiei;

Verificarea documentelor intocmite de administrator pentru a asigura transparenta si observarea posibilelor erori de calcul.
 
Audit
Sumele incasate, a platile realizate, soldurile si sumele disponibile;
Verificarea inregistrarilor in contabilitate si a completarii registrelor cerute de lege;
Urmarirea calculului cotelor la intretinere si a penalitatilor;
Verificarea legalitatii folosirii fondurilor necesare
 
Curatenia
Aceasta este cu siguranta foarte importanta pentru proprietari. TopAdmin va asigura colaborarea cu firme specializate in serviciile de curatenie in spatiile comune (hol, garaj, scari, spatii tehnice si aleile blocului). Curatenia blocului include:

Program de 5 zile / saptamana
Maturarea si spalarea zilnica in holul de intrare, in lifturi si aleea blocului
Spalarea saptamanala a usilor liftului
Spalarea saptamanala a geamurilor de la intrarea in scara
Stergerea balustradelor de 2 ori pe saptamana
Maturarea si spalarea scarilor de 2 ori pe saptamana
Spalarea europubelelor de 2 ori pe luna
Curatenia in gradina blocului
Desfundarea tubulaturii de gunoi
Curatarea spatiului ghenei de gunoi pentru fiecare etaj
Stergerea prafului si a panzelor de paianjen
Dezapezirea aleii de acces a blocului
Curatenia generala de Paste si Craciun

Galerie foto
  • ...
Categorii
Date de contact
0723544776; 0768765444
Calea Rahovei, sector 5
Distribuie