Zolensy, contabilitate Bucuresti
Servicii financiar - contabile
Evidenţa contabilă primară – înregistrarea cronologică a articolelor contabile pe baza documentelor primare.
- Înregistrarea facturilor de clienţi şi furnizori;
- Înregistrarea extraselor bancare;
- Întocmirea şi înregistrarea registrului de casa: lei şi valută;
- Înregistrarea dispoziţiilor de plată/încasare;
- Înregistrarea notelor de intrare-recepţie (NIR-uri);
- Întocmirea şi înregistrarea deconturilor de cheltuieli şi deconturilor de deplasare;
- Întocmirea de chitanţe, cecuri, ordine de plata, foi de vărsământ;
- Arhivarea documentelor financiar-contabile în limita posibilităţilor.
II.1.2 Evidenţa contabilă de gestiune
- Evidenţa global-valorică, cantitativ-valorică, după caz, şi întocmirea balanţei analitice a stocurilor;
- Elaborarea balanţei de verificare şi a balanţelor analitice;
- Inventariere, dare în folosinţă obiecte de inventar, gestiune stocuri.
II.1.3 Contabilitate financiară
- Evidenţa mijloacelor fixe, întocmirea registrului de mijloace fixe, calculul amortizării;
- Evidenţă analitică şi sintetică clienţi, furnizori: scadentar, avize de expediţie, facturi neachitate;
- Evidenţă aprovizionări, vânzări, consumuri, obiecte de inventar, stocuri;
- Întocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare;
- Calculul impozitului pe profit şi întocmirea şi depunerea declaraţiilor în termenele legale;
- Calculul impozitului pe dividende, întocmirea şi depunerea declaraţiilor privind impozitul pe dividende;
- Calculul impozitului pe veniturile persoanelor fizice şi juridice nerezidente;
- Întocmirea decontului de TVA şi depunerea acestuia în termenele legale;
- Întocmirea de raportări extra-contabile în funcţie de specificul activităţii şi cerinţele clientului (pentru parteneri, furnizori sau clienţi externi);
- Raportări interne specifice, la cererea clientului (bugete de venituri şi cheltuieli, bugete de încasări şi plăţi, analiza cost-beneficiu, etc.)
- Informarea periodică a clientului asupra situaţiei economico-financiare a societăţii;
- Informări cu privire la modificările legislative în materie fiscala cu impact asupra activităţii societăţii clientului;
- Obţinerea de certificate fiscale şi realizarea de punctaje cu administraţia financiară.
II.1.4 Reconstituire contabilitate societăţi
Se va realiza o analiză a societăţii după semnarea contractului de consultanţă pentru identificarea situaţiei actuale şi previzionarea activităţilor şi a timpului necesar pentru aducerea la zi a situaţiei contabile a societăţii clientului. Aceasta va implica orientativ următoarele:
- Reîntocmirea şi depunerea declaraţiei rectificative la administraţiile financiare a decontului privind TVA (declaraţia 300);
- Reîntocmirea şi depunerea raportărilor privind obligaţiile salariale (declaraţia 112);
- Reîntocmirea şi depunerea declaraţiei rectificative privind obligaţiile de plată la bugetul de stat (declaraţia 100);
- Reîntocmirea şi depunerea declaraţiei rectificative la administraţiile financiare a declaraţiei privind impozitul pe profit (declaraţia 101);
- Refacerea evidentei contabile şi a balanţei de verificare;
- Reglarea / urmărirea fişei de plătitor;
- Bilanţul societăţii.
Galerie foto
Categorii
Analiza economico-financiara, cenzorat (1)
Consultanta, management financiar (1)
Contabilitate financiara (1)
Evidenta contabila de gestiune (1)
Reconstituire contabilitate societati (1)
Salarizare si resurse umane (1)
Servicii contabile diverse (1)
Servicii de consultanta si management (1)
Servicii financiar - contabile (1)
Date de contact
0736391012
Str. Zemes, nr. 4, sector 3,
Distribuie