Administrare ansambluri rezidentiale
Administrare tehnica
– Inspectarea lunara a proprietatii comune in vederea identificarii defectelor aparute la instalatiile in folosinta comuna
– Consiliaza comitetul executiv cu privire la modul de interventie sau rezolvare a defectiunilor sau situatiilor ce necesita remediere
– Gestionarea relatiei cu furnizorii de servicii
– Asigura prezenta la vizitele sau controalele structurilor abilitate (ISU, Primarie, mentenanta furnizorilor de servicii, etc) la solicitarea Beneficiarului/ Presedintelui sau Cex
– Întocmirea de referate si procese verbale privind interventiile la partile comune
– Propune procurarea materialelor necesare intretinerii si reparatiilor curente proprietatii comune a asociatiei de proprietari si realizeaza achizitia dupa aprobarea în comitetul executiv sau adunarile generale
– Formalitati pentru contractarea si semnarea contractelor cu furnizorii sau pentru lucrarile curente si urmarirea realizarii acestor contracte
– Formalitati pentru contractarea si semnarea contractelor cu furnizorii de servicii de revizii tehnice periodice
– Efectueaza interventii pentru buna functionare a instalatiilor de pe proprietatea comuna, în limita programului agreat pentru personalul tehnic
– Reglat usi, amortizoare, încuietori, clante, etc
– Înlocuit consumabile (becuri, neoane, drosere, startere, senzori lumina, corpuri de iluminat defecte, întrerupatoare, etc.)
– Lucrari de mentenanta si punere în situatie initiala (limitat la lucrari de bun simt ce nu presupun interventii de mare specialitate)
– Stabileste si gestioneaza stocul de consumabile aprobat de beneficiar/ asociatie