CC Tax Advisory - Servicii avansate de contabilitate
Resurse umane si salarizare
Serviciile noaste includ:
• Auditul dosarelor de personal.
• Gestionarea dosarelor de personal :
• Intocmire contracte de munca;
• Intocmire acte aditionale ;
• Intocmire decizii incetare;
• Elaborarea si intocmirea fiselor de post;
• Intocmirea criteriilor de evaluare a performantelor profesionale;
• Actualizarea periodica a dosarelor de personal, conform prevederilor legale: actualizarea informatiilor privind Casa de asigurari sociale de sanatate, persoane aflate in intretinere, persoane coasigurate, realizarea altor venituri etc.;
• Calculul corect, si eliberarea adeverintelor de vechime;
• Intocmire documentatie obtinere indemnizatie crestere si ingrijire copil;
• Intocmire documentatie concedieri individuale si concedieri colective;
• Intocmire,administrare si completarea registrului de evidenta al salariatilor(REVISAL);
• Gestionarea relatiilor cu ITM / Casa de Sanatate / Casa de Pensii;
• Generarea de rapoarte privind structura personalului: turnover angajati, functii, membri de familie etc.;
• Simulari globale ale costurilor salariale;
• Actualizarea retroactiva si corecterea greselilor înregistrate în Registrul de evidenta a salariatilor.
Serviciile noastre de calcul salarii(payroll) includ:
• Preluarea si analizarea procesului intern de salarizare.
• Prelucrare documentatie primita de la societate( pontaj, liste prime, certificate medicale,cereri de concediu odihna,fara plata, etc).
• Intocmirea listelor de avans.
• Intocmirea statelor de salarii.
• Intocmirea borderoului cu tichetele de masa care sunt distibuite salariatilor.
• Intocmirea fisierelor de incarcare plati bancare.
• Intocmirea adeverintelor pentru banci;
• Intocmirea adeverintelor de sanatate;
• Intocmirea adeverintelor de venit(tip fisa fiscala);
• Intocmirea si depunerea Declaratiei 112;
• Intocmirea si depunerea Declaratiei 205 privind veniturile anuale realizate de salariati;
• Intocmirea,si depunerea de adrese pentru recuperare sume Casa de Asigurari Sociale de Sanatate / Casa de Pensii;
• Urmarirea recuperarii sumelor de la Casa de Asigurari Sociale de Sanatate;
• Intocmirea fluturasilor de salariali si transmiterea lor;
• Generarea rapoartelor salariale detaliate pe centre de cost, departamente, etc;
• Calculul si gestionarea datelor necesare platii taxelor si contributiilor catre autoritati.