Crescendo International - aplicatii, solutii IT Bucuresti

Project Management

Metodologia de management de proiect utilizata de Crescendo se bazeaza pe abordarile Institutului de Management al Proiectului (PMI) si SureStep, care pot fi adaptate in functie de amploarea si / sau de complexitatea fiecarui proiect.

 

Avem o echipa dedicata de management de proiect, formata din Manageri de proiect cu experienta certificata PMP & SureStep si experienta reala:

  • 2 certificari PMP (Project Management Professional);
  • 1 certificare Microsoft Dynamics Sure Step;
  • diverse cursuri de management de proiect organizate de Codecs si KTC International.

    Metodologia este structurata in patru etape principale:      Initializarea proiectului

Scopul acestei etape este stabilirea tuturor aspectelor legate de implementarea proiectului si de sistemul de management al proiectului, adica membrii echipei de proiect, cadrul de lucru si comunicare, pregatirea locatiei, facilitatile si suportul.

 Planificarea proiectului

Aceasta etapa vizeaza stabilirea planului de proiect in functie de cerintele specifice de lucru. Planurile de proiect pot avea diferite grade de detaliu si se pot concentra pe diferite aspecte ale proiectului (sarcini, livrabile, repere).

 Executia si controlul proiectului

In aceasta faza, responsabilitatile Managerului de Proiect vor include urmatoarele: monitorizarea si controlul progresului, organizarea intalnirilor de proiect, raportarea stadiului proiectului, evaluarea si gestionarea riscurilor / modificarilor.

 Inchiderea proiectului

In faza de inchidere, managerul de proiect este responsabil pentru semnarea protocolului de acceptanta privind livrarea proiectului, precum si pentru evaluarea rezultatelor proiectului. Daca este stipulat in contract sau in functie de amploarea proiectului, managerul de proiect va intocmi un raport final.

  Rolul managerului de proiect in CRESCENDO

  • Efectueaza activitatile specifice / tuturor activitatilor de management al proiectului conform metodologiei aplicate, referitoare la cele 4 faze descrise mai sus (initiere, planificare, monitorizare si control si inchidere)
  • Construieste, supravegheaza si coordoneaza echipa de proiect
  • Este responsabil pentru planificarea si executarea cu succes a proiectului
  • Functioneaza ca un singur punct de contact pe tot parcursul ciclului de viata al proiectului
  • Identifica si rezolva problemele din proiect, mediaza conflictele
  • Gestioneaza proiectele transversale functionale / prioritare, dupa cum este solicitat/necesar, asigura livrarea in timpul stabilit si raspunde de calitatea executiei proiectului (planificarea, estimarea, planificarea, urmarirea, controlul, masurarea)
  • Asigura livrarea reperelor-cheie
  • Negociaza cu furnizorii si partenerii in cauza
  • Asigura managementul riscului si schimbarii
  • Monitorizeaza periodic progresul / starea proiectelor
  • Raspunde pentru toate activitatile legate de proiect, inclusiv HR, Legal, Financial
  • Echipa PMO este capabila sa acopere si sa coordoneze implementarea proiectelor pentru intregul portofoliu de solutii (aplicatii pentru afaceri, dezvoltare de software, infrastructura IT & C, colaborare si comunicatii).
Galerie foto
  • ...