TPA Romania - Servicii de contabilitate Bucuresti

Consultanta in afaceri

...
Fuziuni/Achizitii

Extinderea unei companii, reorientarea strategica sau reorganizarea acesteia: în domeniul fuziunilor si achizitiilor (M&A), exista oportunitati si posibilitati pentru cresterea valorii companiilor de orice marime si din orice sector de activitate. Totusi, aceste provocari de tip corporativ, pot implica riscuri semnificative atât pentru companie cât si pentru factorii de decizie ai acesteia. Datorita faptului ca aceste tranzactii de cumparare si vânzare nu constituie activitatea de zi cu zi a unei companii, va recomandam sa solicitati asistenta din partea unuia dintre specialistii nostri.

Filosofia noastra de {consultanta mixta} ofera baza ideala pentru serviciile pe care le oferim în contextul solutiilor de finantare prin intermediul retelei de experti din diverse domenii de specialitate, piete si legatura cu expertii fiscali precum si experti din alte domenii.

...
GDPR

Începând cu 25 Mai 2018, un nou set de reguli privind protectia datelor cu caracter personal vor deveni obligatorii în UE, dar si în afara granitelor ei. Toate organizatiile cu sediul în UE care colecteaza si proceseaza date cu caracter personal, dar si cele localizate în afara UE care colecteaza si proceseaza datele personale ale cetatenilor europeni vor trebui sa se alinieze cerintelor noului Regulament General privind Protectia Datelor (GDPR).

Datele cu caracter personal, resursa cu o importanta din ce în ce mai mare în tranzactiile de azi, vor trebui tratate ca toate celelalte bunuri personale ale cetatenilor. Consumatorii vor dobândi controlul asupra modului în care datele lor sunt colectate, procesate, folosite si arhivate, toate organizatiile trebuind sa obtina consimtamântul expres al consumatorului pentru orice operatiune de colectare si procesare a datelor. Nerespectarea obligatiilor impuse de noul regulament poate atrage amenzi si penalitati de pâna la 20 milioane Euro sau 4% din cifra de afaceri a companiei, luând în considerare valoarea cea mai mare.

GDPR aduce modificari semnificative la nivelul multor politici interne ale companiilor, cum ar fi politica de confidentialitate, politica de securitate a datelor, operatiunile de vânzari si marketing, etc. Noi restrictii privind obtinerea consimtamântului pentru colectarea si procesarea datelor clientilor, în special a celor minori, vor deveni aplicabile. Conceptul de data protection by design va deveni obligatoriu, iar o parte din organizatii vor trebui sa apeleze la un Responsabil pentru Protectia Datelor sau vor trebui sa creeze alte structuri dedicate monitorizarii si controlului circulatiei datelor la nivelul companiei.

Adaptarea la provocarile aduse de GDPR necesita timp si efort considerabil, astfel ca este esential sa fiti informati de schimbarile necesare. Noi putem sa va pregatim pentru GDPR. Contactati birourile noastre si cereti o oferta!

...
Restructurare financiara

Situatii de criza au loc în mediul afacerilor. Cauzele pot fi modificarile generate de piata (de exemplu, declinul vânzarilor, concurenta, schimbarile tehnologice), schimbarile interne ale companiei (de exemplu, controlul, fluxul de numerar, bonitatea, capitalul propriu, managementul, transparenta) si schimbarile macro-economice (situatia economica, reglementarile, legile, interventia statului). Prin intermediul unor strategii de reorganizare corespunzatoare, valoarea angajamentului pentru toate grupurile de interese ar trebui sa creasca.

Serviciile noastre:

  • Analize Statu-Quo, nevoia de lichiditati pe termen mediu si scurt
  • Evaluari (strategice) de afaceri
  • Elaborarea si examinarea individuala a conceptelor de reorganizare
  • Analiza factorilor de criza si propuneri de îmbunatatire a performantei operationale
  • Elaborarea planificarilor strategice folosind modele de simulare
  • Prognoze privind functionarea neîntrerupta
  • Asistenta economica privind masurile de restructurare, incluzând controlul masurilor
  • Cautarea unui investitor (investitor financiar, investitor strategic) pentru a asigura continuitatea activitatii pe termen lung
  • Asistenta privind problemele legate de finantare si negocieri bancare

...
Due Diligence

Termenul „Due Diligence” descrie investigarea, examinarea si analiza atenta, sistematica si detaliata a informatiilor legate de o investitie, o preluare sau un participant la o fuziune sau divulgarea informatiilor de catre însusi obiectul tinta.

Termenul „Due Diligence” depaseste cu mult granitele auditarii conventionale, de exemplu, a situatiilor financiare anuale sau a cartilor de tranzactionare.

În cazul unui Due Diligence financiar, asistenta pe care o oferim ar include în mod specific urmatoarele activitati: Analiza situatiei financiare

  • Evaluarea documentelor contabile importante din punctul de vedere al schimbarilor de evaluare si modificarilor contabile
  • Studierea contractelor încheiate cu clientii, furnizorii si angajatii, cu urmarirea consecintelor acestora asupra activelor, finantelor si veniturilor companiei tinta
  • Deducerea rezultatelor corespunzatoare pretului de cumparare, de exemplu, EBITDA sau EBIT
  • Analiza veniturilor din vânzari si a marjelor în functie de sectoarele în care activeaza compania
  • Examinarea prognozelor financiare existente si crearea de alternative
  • Verificarea preciziei matematice a planificarii integrate

Servicii suplimentare legate de Due Diligence:

  • Determinarea posibilelor situatii care împiedica încheierea unei tranzactii
  • Analiza companiei în vederea identificarii generatorilor de valoare esentiali, a factorilor determinanti ai succesului precum si a factorilor de risc
  • Consiliere cu privire la forma tranzactiei (structurarea achizitiei)
  • Evaluarea tintei
  • Asistenta în vederea stabilirii si negocierii pretului tranzactiei

În plus fata de Due Diligence-ul financiar, Due Diligence-ul fiscal are o importanta majora în ceea ce priveste achizitia unei companii.

...
Consultanta granturi

TPA Romania vine in sprijinul dumneavastra pentru a implementa cu succes proiecte cu ajutorul fondurilor publice disponibile in Romania. Analizam eligibilitatea companiei si a proiectului dumneavastra in concordanta cu regulile si regulamentele in baza carora functioneaza programele de finantare, coordonam aplicatia de finantare si elaboram partile necesare. Totodata, va oferim asistenta pe parcursul etapelor de implementare si monitorizare, odata ce proiectul este aprobat.

Oferta noastra de servicii este una diversificata. Complementar consultantei in domeniul finantarilor nerambursabile, venim in sprijinul nevoilor dumneavoastra si cu servicii precum: realizarea de studii de piata, sprijin in relatia cu Autoritatile din Romania,  pregatirea de strategii pentru restructurarea companiei si asistenta pentru companiile care intampina dificultati economice. Dupa caz, ne implicam si in proiecte care se deruleaza in afara Romaniei (cele mai recente proiecte realizate au fost localizate in Bosnia, Croatia si Austria).