Pec Contexpert Company - Firma contabilitate Bucuresti

Resurse umane

...
Resurse umane

Profesional Expert Consulting va solicita Beneficiarului si salariatului actele si documentele necesare pentru toate operatiunile cerute de institutiile statului în procesul de angajare;

Profesional Expert Consulting va administra actele si documentele angajatilor pe toata durata contractului de prestari servicii, conform normelor impuse de legislatia în vigoare;

Înregistrarea tuturor operatiunilor în carnetele de munca precum si în Registrul de evidenta a salariatilor (obligatoriu începând cu 01.03.2004): încasari în câmpul muncii, acte aditionale, decizii de închidere a contractelor individuale de munca;

Redactarea tuturor documentelor necesare la dosarul de angajare: fise de post, cereri de angajare, contractul individual de munca;

Întocmirea lunara a statelor de plata precum si a centralizatorului de stalarii necesar introducerii notelor contabile în evidentele societatii;

Calcularea concediilor medicale, concedii de odihna, prime, sporuri, retineri precum si alte drepturi si obligatii salariale;

Calcularea impozitelor si a contributiilor aferente salariatilor precum si cele datoare de angajator;

Întocmirea fluturasilor de salarii pentru salariatii societatii precum si a listei de transfer de bani în contul de carduri al salariatilor;

 

Întocmirea ordinelor de plata privind obligatiile de plata privind contributiile la bugetul de stat consolidat;

Întocmirea declaratiilor referitoare la Casa de asigurari sociale (C.A.S.), Casa asigurarilor sociale de sanatate (C.A.S.S.) si Agentia teritoriala de somaj precum si depunerea lor;

Întocmirea fiselor fiscale pentru fiecare salariat în parte si la nivel de societate si depunerea lor la Administratia Finantelor Publice;

Întocmirea de adeverinte salariale necesare angajatilor referitoare la salariu precum si la plata impozitelor aferente salariilor.

Categorii
Date de contact
0724509178; 0212558333
Str. Cluceru Udricani, nr. 20, et. 3, bir. 8, int. 8#, Sector 3
Distribuie