Reinvent Consulting - consultanta comerciala, juridica, financiara si fiscala Bucuresti

Servicii financiare

...
Administrare personal si salarizare

Administrarea personalului necesita timp, costuri si angajati pregatiti. Externalizarea acestor servicii asigura realizarea activitatilor specifice de HR, conforme cu legislatia in vigoare, cu beneficiul major al economiei de costuri, dar si cu garantarea unei evidente corecte, facuta de personal calificat.

Oferim servicii de administrare personal, incepand cu intocmirea contractelor de munca, a fiselor de post, a diverselor adeverinte, gestionarea dosarelor, inregistrarea salariatilor in Revisal, asigurarea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de Munca, asistenta in cadrul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului, consultanta pe diverse spete care tin de resursele umane, consultanta privind legislatia muncii.

Salarizarea necesita precizie, asigurarea confidentialitatii datelor angajatilor, capacitate rapida de procesare.

Externalizarea salarizarii este cea mai buna solutie pentru companii, deoarece ofera siguranta respectarii cerintelor legislative, prelucrarea corecta a salariilor angajatilor, intocmirea documentelor necesare, consultanta specifica, avand  avantajul eliminarii costurilor cu resursa umana, specializata, dar si cu aplicatiile software complicate.

Servicii oferite

  • 1. Administrare personal
    • intocmirea dosarelor de personal;
    • intocmirea contractelor individuale de munca;
    • intocmirea documentatiei pentru incetarea/modificarea/suspendarea contractelor individuale de munca;
    • intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca;
    • intocmirea adeverintelor de vechime;
    • intocmirea altor rapoarte la solicitarea clientului;
    • consultanta in probleme de legislatia muncii;
    • asistenta in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului.

    2.Servicii Revisal: 

    • efectuarea demersurilor la Inspectoratul Teritorial de Munca in vederea obtinerii unui user si a unei parole utilizate in vederea depunerii online a Registrul general de evidenta a salariatilor;
    • intocmirea, completarea si transmiterea Registrului General de Evidenta a Salariatilor.

    3. Consultanta Resurse Umane

    • intocmirea Regulamentului Intern sau consultanta privind intocmirea acestuia;
    • consultanta privind incheierea/modificarea/suspendarea/incetarea contractelor individuale de munca;
    • consultanta privind clauzele contractului individual de munca;
    • elaborarea fiselor de post.

    4. Salarizare personal (payroll)

    • verificarea si procesarea pontajului lunar si a tuturor datelor necesare calculului salarial;
    • verificarea certificatelor de concediu medical;
    • calculul salarial;
    • transmiterea documentelor rezultate din calculul salarial : statul de plata; fluturasi de salarii; centralizator salarii;ordine de plata privind contributiile sociale si ale impozitului pe salarii
    • generarea si transmiterea declaratiei unice;
    • evidenta concediilor de odihna;
    • intocmirea de rapoarte de salarizare la solicitarea clientului;
    • consultanta in problemele de salarizare.

     

    Tarife

     

    Serviciu

     

    Tarif/ salariat (TVA inclus) 

    Deschidere contract salariat

    50 RON

    Tarif lunar servicii salarizare per salariat

    60 RON

     

    Inchidere contract per salariat

    75 RON

    Intocmire declaratie  informativă privind impozitul reţinut la sursă şi câştigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit –D205

    55 RON

     

    Intocmire adeverinta medic familie/spital

    28 RON

     

    Intocmire adeverinta banca, somaj

    56 RON

    Intocmire fisa postului

    130 RON

    Intocmire Regulament Ordine Interioara

    420 RON

    ...
    Servicii de audit

    Raportul auditorului financiar reflecta opinia acestuia asupra modului de intocmire si de reflectare in contabilitate a situatiei financiare a societatii comerciale, intr-o forma impartiala si credibila, respectand prevederile standardelor din domeniu. O asemenea misiune necesita nu numai expertiza contabila si o metodologie complexa, ci si resurse importante de timp si de tehnologie.

    Auditorii sunt elita profesionala in domeniu. Ei activeaza in conformitate cu normele etice, standardele profesionale si prevederile legii, fiind inscrisi ca membri in Camera Auditorilor. Auditorii - experti in domeniul profesiei fiscal-financiar-contabile - au nu numai o pregatire teoretica superioara, ci si o indelunga experienta practica si recunoastere in domeniu ca fiind persoane cu o deosebita competenta.

    Auditul financiar reprezinta activitatea de verificare a situatiilor financiare ale societatilor comerciale de catre auditori, in conformitate cu standardele de audit internationale. Are drept obiective: verificarea respectarii cadrului conceptual al contabilitatii, precum si verificarea si certificarea reflectarii in contabilitate a situatiilor financiare clar si complet, pe intreg exercitiul financiar, nefiind admise supra-evaluarea elementelor de active si a veniturilor, respectiv sub-evaluarea elementelor de pasiv si a cheltuielilor. Pentru a putea exprima o opinie obiectiva si motivata asupra imaginii fidele a situatiilor financiare anuale, auditorul financiar trebuie sa intruneasca cumulativ conditiile prevazute de lege.

    Cadru legal aplicabil:

    • Ordonanta de Urgenta Nr. 75 din 1 Iunie 1999 privind activitatea de audit financiar,
    • Lege nr. 133 din 19 Martie 2002 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 75/1999 privind activitatea de audit financiar,
    • Ordonanta de Urgenta Nr. 67 din 29 August 2002 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 75/1999 privind activitatea de audit financiar,
    • Hotarare de Guvern Nr. 983 din 25 iunie 2004 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania,
    • Lege Nr. 12 din 9 Ianuarie 2003 privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 67/2002 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 75/1999 privind activitatea de audit financiar,
    • Ordonanta de Urgenta nr. 90 din 24 iunie 2008 privind auditul statutar al situatiilor financiare anuale si al situatiilor financiare anuale consolidate
    • Lege Nr. 82 din 24 Decembrie 1991, modificata, republicata 2008, Legea contabilitatii.

    ...
    Evidenta financiar-contabila

    Servicii generale de evidenta contabila

    Trecem aici in revista serviciile generale de evidenta-contabila:

    • organizarea contabilitatii in conformitate cu normele legale in vigoare;
    • tinerea contabilitatii conform principiilor contabilitatii si a tuturor prevederilor legale;
    • operare documente primare intocmite de beneficiar;
    • evidenta analitica si sintetica furnizori, clienti;
    • evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii;
    • intocmire Jurnal Cumparari, Jurnal Vanzari;
    • intocmirea balantei de verificare si a balantelor analitice;
    • intocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare;
    • calculul impozitului pe profit sau a impozitului pe veniturile microintreprinderii, dupa caz, intocmirea declaratiilor in termenele legale;
    • calculul impozitului pe dividende, intocmirea declaratiilor privind impozitul pe dividende;
    • calculul impozitului pe veniturile persoanelor fizice si juridice nerezidente;
    • intocmirea decontului de TVA;
    • raportare semestriala;
    • intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare;
    • intocmirea statelor de plata pentru angajati si calcularea contributiilor generate din aceste operatii;
    • intocmirea declaratiilor lunare privind calculul urmatoarelor contributii:
      • contributii la bugetul asigurarilor sociale de stat
      • contributii la bugetul asigurarilor sociale de sanatate
      • contributii la bugetul asigurarilor pentru somaj
      • contributii la bugetul de stat
      • comision carti munca
      • alte contributii prevazute de lege
    • intocmirea fiselor fiscale;
    • intocmirea si inregistrarea declaratiilor privind obligatiile de plata la bugetul asigurarilor pentru somaj in situatia in care clientul beneficiaza de subventii pentru salariati;
    • elaborarea si punerea in aplicare a procedeelor contabile si a planului de conturi adaptat societatii in baza si cu respectarea normelor generale;
    • instruirea personalului privind modul de intocmire si circuitul documentelor primare;
    • instruirea personalului privind modul de utilizare a instrumentelor de plata (ordine de plata, bilete la ordin, CEC-uri etc.), precum si de intocmire a acestora;
    • intocmirea ordinelor de plata de trezorerie aferente viramentelor catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj, ITM etc.;
    • relatia cu banca (depunere si ridicare documente, ridicare extrase de cont, depunere numerar);
    • informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii;
    • informarea permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil;
    • informari periodice privind schimbarile legislatiei fiscale privitoare la activitatea beneficiarului.

    Tarife servicii generale de evidenta contabila

    Pentru a afla tariful serviciului, va rugam sa accesati Lista de preturi pentru servicii de contabilitate.